PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)

Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 47.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:
  • 100 druhů rostlin
  • volně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřeviny
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

326467
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Poznávačka BEZOBRATLÍ prezentace - 30 obrázků a správné odpovědi pracovní listy pro děti (na zapsání druhu živočicha a
30.00 Kč
788298
Matematika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Trojúhelníky - stanoviště 38 stanovišť se zadáním úkolů - velikost A4 i A5 pracovní listy pro děti - velikost A4 i A5
40.00 Kč
250571
Matematika - geometrie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Trojúhelník - 30 konstrukčních úloh 30 karet se zadáním: rozbor a konstrukce trojúhelníku konstrukce výšek, těžnic
30.00 Kč
145528
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Konstrukční úlohy - trojúhelník 20 kartiček se zadáním konstrukčních úloh PDF formát, připraveno k tisku - varianta
30.00 Kč
PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso) PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)
100 druhů rostlinvolně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřevinyPDF formát, připraveno k tiskuobsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-608887
Biologie>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
65.00