PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)

Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 47.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:
  • 100 druhů rostlin
  • volně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřeviny
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

154815
Zeměpis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Státy světa a jejich vlajky 87 karet s názvem a vlajkou státu, karty jednotlivých kontinentů barevná i méně barevná
55.00 Kč
275461
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Třísložkové karty
Třísložkové karty - BIRDS 30 druhů ptáků děti přiřazují obrázek k názvu možná samostatná kontrola připraveno k tisku
49.00 Kč
297291
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Plakát s přehledy učiva o celých číslech černobílá i barevná varianta různé velikosti k tisku (plakát, zápis, přehled
30.00 Kč
261540
Fyzika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Látky a tělesa - ANO/NE 30 karet ANO/NE self-correcting - děti si samy snadno ověří, jaká je správná odpověď tvrzení, u
30.00 Kč
PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso) PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)
100 druhů rostlinvolně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřevinyPDF formát, připraveno k tiskuobsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-608887
Biologie>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
65.00