PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
25
Velikost: 47.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:
  • 100 druhů rostlin
  • volně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřeviny
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

606807
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Stopy zvířat - pracovní listy obsahuje správné výsledky pro snadnou kontrolu stačí vytisknout pracovní listy a děti
25.00 Kč
156263
Zeměpis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hlavní města - Afrika (přiřazování do dvojic / selfcorrecting karty) - 55 karet se státy Afriky a jejich hlavními městy
30.00 Kč
302231
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
30 druhů bezobratlých , 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě
30.00 Kč
384574
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Slovní úlohy - Halloween 20 slovních úloh na téma Halloween černobílý tisk stačí vytisknout a vystřihnout (případně
30.00 Kč
PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso) PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)
100 druhů rostlinvolně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřevinyPDF formát, připraveno k tiskuobsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-608887
Biologie>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Rostliny
65.00