PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)

Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 47.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:
  • 100 druhů rostlin
  • volně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřeviny
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

652187
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
CELÁ ČÍSLA - 60 karet děti řeší příklady na kartách, výsledky zapisují do pracovního listu kontrola samostatně (podle
40.00 Kč
250571
Matematika - geometrie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Trojúhelník - 30 konstrukčních úloh 30 karet se zadáním: rozbor a konstrukce trojúhelníku konstrukce výšek, těžnic
30.00 Kč
603806
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
65 druhů rostlin, 130 ks pexesa kvetoucí i nekvetoucí, kulturní i plané, jednoleté, trvalky PDF formát, připraveno k
44.00 Kč
695056
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Ryby - tvrzení 52 karet s tvrzeními o rybách na druhé straně je správný výsledek (ANO / NE) děti určují, které tvrzení o
33.00 Kč
PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso) PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)
100 druhů rostlinvolně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřevinyPDF formát, připraveno k tiskuobsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-608887
Biologie>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
65.00