PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)

Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 47.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:
  • 100 druhů rostlin
  • volně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřeviny
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

521895
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Rozklad na součin prvočísel děti hledají dvojici (rozklad + složené číslo) rozcvička / trénink / opakování / centra
25.00 Kč
635683
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
ZAKÁZANÁ SLOVA - opakování pojmů hra na zpestření hodin matematiky opakování a procvičování matematických pojmů děti
29.00 Kč
215390
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zlomky - 30 karet se zadáním *30 karet na procvičení tématu zlomků *výpočet zlomku, výpočet části, výpočet celku *včetně
30.00 Kč
145532
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Slovní úlohy - 30 zadání 30 kartiček se zadáním slovních úloh PDF formát, připraveno k tisku Možno zadávat jako
30.00 Kč
PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso) PLANTS - memory game (anglicko-české pexeso)
100 druhů rostlinvolně rostoucí i hospodářsky využívané, jednoleté i trvalé, byliny i dřevinyPDF formát, připraveno k tiskuobsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se rostlina vyskytuje, byliny a dřeviny, barva květu…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-608887
Biologie>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
65.00