ROSTLINY - velká sada pexesa (110 druhů)

Kategorie:
Počet stran:
28
Velikost: 24.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 7. 2024
Sdílet:
110 druhů rostlin, 220 ks pexesa kvetoucí i nekvetoucí, kulturní i plané, byliny i dřeviny PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: · Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). · Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). · Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (výskyt, barva květů, kulturní x plané, bylina x dřevina…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. · Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejčastějšího po nejohroženější, podle velikosti květu, podle výskytu napříč zeměkoulí...). · Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají. · Děti zařazují rostlinydo kategorií (byliny a dřeviny, jednoleté, dvouleté, vytrvalé...)

Další produkty od autora Marie Daňková

124590
Matematika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
DRUHÁ ODMOCNINA - dvojice srdce PDF formát, včetně metodiky 16 dvojic k přiřazení, připraveno pro tisk Vhodná aktivita
30.00 Kč
326472
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Poznávačka SAVCI prezentace - 50 obrázků a správné odpovědi pracovní listy pro děti (na zapsání druhu živočicha a
30.00 Kč
651322
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Celá čísla - ANO/NE 32 karet ANO/NE self-correcting - děti si samy snadno ověří, jaká je správná odpověď tvrzení, u
30.00 Kč
125054
Fyzika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má - převody jednotek hmotnosti 3 strany v PDF, 18 karet obsahuje metodiku Možné použít na začátek hodiny
30.00 Kč
ROSTLINY - velká sada pexesa (110 druhů) ROSTLINY - velká sada pexesa (110 druhů)
110 druhů rostlin, 220 ks pexesa kvetoucí i nekvetoucí, kulturní i plané, byliny i dřeviny PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: · Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). · Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). · Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (výskyt, barva květů, kulturní x plané, bylina x dřevina…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. · Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejčastějšího po nejohroženější, podle velikosti květu, podle výskytu napříč zeměkoulí...). · Děti si vytáhnou kartičku a popíší rostlinu na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají. · Děti zařazují rostlinydo kategorií (byliny a dřeviny, jednoleté, dvouleté, vytrvalé...)
UUCZ-602440
Biologie>Přírodověda>Prvouka>Pexeso>Školní družina>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny>🌳 Stromy
66.00