Ryby

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 28.85 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní stavbu těla ryb.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.

Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.

Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.

Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.

Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.

Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.

Žák používá odbornou terminologii.

 

PL obsahuje:

Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.

Využití ryb.

Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky

Další produkty od autora Holky z lesa

645910
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky hmyzožravců. Žák pojmenuje jednotlivé druhy podle obrázku. Žák rozliší
25.00 Kč
367192
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen především pro žáky druhého stupně. Není zaměřen na klasické
33.00 Kč
698401
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů. Žák zhodnotí význam živočichů v přírodě. Žák
30.00 Kč
435003
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla měkkýšů. Žák umí rozlišit plže, mlže a
30.00 Kč
Ryby Ryby
Cíle:Žák popíše základní stavbu těla ryb.Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.Žák používá odbornou terminologii. PL obsahuje:Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.Využití ryb.Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky
UUCZ-617430
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐟 Ryby
30.00