Ryby

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 28.85 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní stavbu těla ryb.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.

Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.

Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.

Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.

Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.

Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.

Žák používá odbornou terminologii.

 

PL obsahuje:

Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.

Využití ryb.

Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

439818
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla. Žák umí třídu taxonomicky rozdělit. Žák zná
30.00 Kč
415615
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem stonek, jeho funkce i využití. Žák dokáže popsat a rozeznat
30.00 Kč
650506
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozpozná a pojmenuje hlavní zástupce šelem vyskytujících se v ČR. Žák popíše základní charakteristiky
30.00 Kč
582920
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák vysvětlí funkce části rostlinného těla, konkrétně listu. Žák zná funkce listu. Žák pozná a pojmenuje významné
30.00 Kč
Ryby Ryby
Cíle:Žák popíše základní stavbu těla ryb.Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.Žák používá odbornou terminologii. PL obsahuje:Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.Využití ryb.Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky
UUCZ-617430
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Ryby
30.00