Ryby

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 28.85 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní stavbu těla ryb.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.

Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.

Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.

Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.

Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.

Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.

Žák používá odbornou terminologii.

 

PL obsahuje:

Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.

Využití ryb.

Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky

Další produkty od autora Holky z lesa

336655
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál se skládá z 5 pracovních listů, 4 plakátů, správného řešení a průvodního
30.00 Kč
668805
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků. Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků
28.00 Kč
918587
Biologie
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozumí vnitřním geologickým dějům a jejich charakteristikám. Žák rozlišuje dlouhodobé a krátkodobé vnitřní
35.00 Kč
385581
Přírodověda
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Klíč k určování rostlin je určen žákům přímo do terénu. V klíči jsou zastoupeny
55.00 Kč
Ryby Ryby
Cíle:Žák popíše základní stavbu těla ryb.Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.Žák používá odbornou terminologii. PL obsahuje:Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.Využití ryb.Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky
UUCZ-617430
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐟 Ryby
30.00