Cíle:
Žák popíše základní stavbu těla ryb.
Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.
Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.
Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.
Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.
Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.
Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.
Žák používá odbornou terminologii.
PL obsahuje:
Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.
Využití ryb.
Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení.
Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky