Ryby

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 28.85 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní stavbu těla ryb.

Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.

Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.

Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.

Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.

Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.

Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.

Žák používá odbornou terminologii.

 

PL obsahuje:

Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.

Využití ryb.

Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

450115
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Brožura obsahuje: PL Vývojový cyklus - typy kukel a jejich charakteristiku. Spíše
30.00 Kč
600881
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žáci popíší stavbu semene a jeho základní části. Žáci vysvětlí funkci jednotlivých částí semene. Žáci rozpoznají
25.00 Kč
447308
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Diář obsahuje: měsíční plán týdenní plán denní plán rozvrh hodin tabulky pro zápis ( klasifikace, seznam žáků, informace
49.00 Kč
372822
Přírodověda
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák zná pojem lišejník. Žák umí popsat stavbu těla lišejníku. Žák umí vysvětlit
30.00 Kč
Ryby Ryby
Cíle:Žák popíše základní stavbu těla ryb.Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb.Žák popíše způsoby rozmnožování ryb.Žák vyjmenuje hlavní způsoby využití ryb člověkem.Žák zhodnotí význam ryb pro člověka a ekosystémy.Žák rozpozná a pojmenuje vybrané zástupce ryb.Žák zařadí vybrané druhy ryb do rybích pásem.Žák používá odbornou terminologii. PL obsahuje:Tělo ryb (popis, kostra, cévní soustava, dýchací soustava, smyslová soustava). Rozmnožování.Využití ryb.Zástupce (2 krát 2 strany - pro černobílý tisk - kresby, pro barevný tisk - reálné obrázky). Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky
UUCZ-617430
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐟 Ryby
30.00