Savci

Kategorie:
Počet stran:
23
Velikost: 14.03 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

Cíle: Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy savců. 

Žák rozpozná a pojmenuje hlavní orgány vylučovací soustavy na obrázku. 

Žák vysvětlí základní strukturu a funkci nervové soustavy savců. 

Žák rozliší a popíše hlavní části mozku a jejich funkce. 

Žák charakterizuje jednotlivé smyslové orgány savců a jejich význam. Ž

ák porovná význam jednotlivých smyslů u různých druhů savců. 

Žák popíše stavbu a funkci oka a ucha savců. 

Žák vysvětlí princip pohlavního rozmnožování savců. 

Žák popíše stavbu a funkci rozmnožovací soustavy samců a samic. 

Žák porovná reprodukční strategie různých druhů savců. 

Žák popíše funkci cévní soustavy.

 Žák je seznámen s malým a velkým krevním oběhem. 

Žák popíše stavbu dýchací soustavy savců, včetně funkcí jednotlivých orgánů, a vysvětlí mechanismus dýchání. 

Žák popíše stavbu a funkci trávicí soustavy savců, včetně jednotlivých orgánů a jejich úlohy v trávicím procesu. 

Žák porovná chrup různých skupin savců, vysvětlí adaptace trávicí soustavy na různé typy potravy. 

Žák porovná adaptace kostry různých savců na jejich prostředí a způsob života, vysvětlí rozdíly mezi předními a zadními končetinami. 

Žák popíše funkci pokryvu těla, druhy chlupů, zná typy kožních žláz a derivátů kůže. 

 

PL obsahuje: 

Pokryv těla 

Kostra 

Trávicí soustava 

Dýchací soustava 

Cévní soustava 

Vylučovací soustava 

Nervová soustava 

Smyslové orgány 

Rozmnožování 

Průvodní list a řešení 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky

Další produkty od autora Holky z lesa

691814
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
C íle: Žák zařadí běžce do taxonomického systému. Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich
25.00 Kč
673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
960110
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozlišuje základní složky neživé přírody (půda, horniny). Žák vysvětlí vznik půdy a její význam pro život. Žák
30.00 Kč
787739
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: MIŘÍKOVITÉ: Žák rozpozná základní charakteristické znaky miříkovitých rostlin. Žák popíše stavbu složeného okolíku
50.00 Kč
Savci Savci
Cíle: Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy savců. Žák rozpozná a pojmenuje hlavní orgány vylučovací soustavy na obrázku. Žák vysvětlí základní strukturu a funkci nervové soustavy savců. Žák rozliší a popíše hlavní části mozku a jejich funkce. Žák charakterizuje jednotlivé smyslové orgány savců a jejich význam. Žák porovná význam jednotlivých smyslů u různých druhů savců. Žák popíše stavbu a funkci oka a ucha savců. Žák vysvětlí princip pohlavního rozmnožování savců. Žák popíše stavbu a funkci rozmnožovací soustavy samců a samic. Žák porovná reprodukční strategie různých druhů savců. Žák popíše funkci cévní soustavy. Žák je seznámen s malým a velkým krevním oběhem. Žák popíše stavbu dýchací soustavy savců, včetně funkcí jednotlivých orgánů, a vysvětlí mechanismus dýchání. Žák popíše stavbu a funkci trávicí soustavy savců, včetně jednotlivých orgánů a jejich úlohy v trávicím procesu. Žák porovná chrup různých skupin savců, vysvětlí adaptace trávicí soustavy na různé typy potravy. Žák porovná adaptace kostry různých savců na jejich prostředí a způsob života, vysvětlí rozdíly mezi předními a zadními končetinami. Žák popíše funkci pokryvu těla, druhy chlupů, zná typy kožních žláz a derivátů kůže.  PL obsahuje: Pokryv těla Kostra Trávicí soustava Dýchací soustava Cévní soustava Vylučovací soustava Nervová soustava Smyslové orgány Rozmnožování Průvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky
UUCZ-643892
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐻 Savci
50.00