Sopky - stanoviště

Počet stran:
25
Velikost: 34.91 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 3. 2025
Sdílet:

Materiál je určen pro 9. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu, případně do hodin zeměpisu s šesťáky v kratší verzi. Cílem materiálu je upevnění a zopakování celého tématu sopečná činnost na 8 stanovištích.

Co materiál obsahuje: celkem 25 stran

  • 2 strany průvodní list
  • 4 strany pracovní listy
  • 4 strany kartičky ke stanovištím
  • 9 stran zadání na stanoviště
  • 5 stran kontrolní karty
  • 1 strana obrázky typů sopek pro žáky

Materiál obsahuje celkem 8 stanovišť a je koncipován na 2-3 VH (s deváťáky).

  • 1. STANOVIŠTĚ: Co je to sopka - doplňovačka, práce s kartičkami, seznámení se se základními pojmy a jejich zápis a vysvětlení do pracovního listu
  • 2. STANOVIŠTĚ: Stavba sopky - přiřazování kartiček do obrázku, nákres a popsání stavby sopky do pracovního listu
  • 3. STANOVIŠTĚ: Typy sopek - přiřazování typů a charakteristik k fotkám, vyplnění do tabulky v PL
  • 4. STANOVIŠTĚ: Světové sopky - přiřazování názvů sopek do mapy a jejich následné zakreslení do PL, vymýšlení dalších 2 úkolů v PL
  • 5. STANOVIŠTĚ: Průvodní jevy sopečné činnosti - přiřazování kartiček a definic k fotkám, zápis pojmů a jejich vysvětlení do PL
  • 6. STANOVIŠTĚ: Práce vulganologa - čtení zápisu z deníku vulganologa, odpovídání na otázky, rozřazování kartiček s výbavou vulkanologa a významem daných věcí - vypracování myšlenkové mapy do PL, naplánování kroků během sopečné erupce a zapsání do PL
  • 7. STANOVIŠTĚ: Čím jsou sopky nebezpečné - přiřazování kartiček a definic k fotkám a zápis do PL, odpovídání na otázky a sepsání krátké zprávy o erupci
  • 8. STANOVIŠTĚ: Mohou být sopky užitečné? - přiřazování kartiček s využitím sopek k fotkám a zápis do PL, tvorba sloganu nebo letáku, který propaguje jeden vybraný přínos


 

Další produkty od autora Učím příro.země

692520
Biologie
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro 9. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je upevnění tématu minerály - co
75.00 Kč
291853
Zeměpis
6.
Pracovní listy
Pracovní list je určen pro žáky 6. ročníku ZŠ v rámci tématu litosféra. Pracovní list je určen na 2 vyučovací hodiny. Z
45.00 Kč
837795
Biologie
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro 7. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Materiál vám poskytuje 4 strany k tématu určené k
80.00 Kč
527893
Biologie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro 8. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu. Cílem materiálu je upevnění a aktivní zopakování
65.00 Kč
Sopky - stanoviště Sopky - stanoviště
Materiál je určen pro 9. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu, případně do hodin zeměpisu s šesťáky v kratší verzi. Cílem materiálu je upevnění a zopakování celého tématu sopečná činnost na 8 stanovištích.Co materiál obsahuje: celkem 25 stran2 strany průvodní list4 strany pracovní listy4 strany kartičky ke stanovištím9 stran zadání na stanoviště5 stran kontrolní karty1 strana obrázky typů sopek pro žákyMateriál obsahuje celkem 8 stanovišť a je koncipován na 2-3 VH (s deváťáky).1. STANOVIŠTĚ: Co je to sopka - doplňovačka, práce s kartičkami, seznámení se se základními pojmy a jejich zápis a vysvětlení do pracovního listu2. STANOVIŠTĚ: Stavba sopky - přiřazování kartiček do obrázku, nákres a popsání stavby sopky do pracovního listu3. STANOVIŠTĚ: Typy sopek - přiřazování typů a charakteristik k fotkám, vyplnění do tabulky v PL4. STANOVIŠTĚ: Světové sopky - přiřazování názvů sopek do mapy a jejich následné zakreslení do PL, vymýšlení dalších 2 úkolů v PL5. STANOVIŠTĚ: Průvodní jevy sopečné činnosti - přiřazování kartiček a definic k fotkám, zápis pojmů a jejich vysvětlení do PL6. STANOVIŠTĚ: Práce vulganologa - čtení zápisu z deníku vulganologa, odpovídání na otázky, rozřazování kartiček s výbavou vulkanologa a významem daných věcí - vypracování myšlenkové mapy do PL, naplánování kroků během sopečné erupce a zapsání do PL7. STANOVIŠTĚ: Čím jsou sopky nebezpečné - přiřazování kartiček a definic k fotkám a zápis do PL, odpovídání na otázky a sepsání krátké zprávy o erupci8. STANOVIŠTĚ: Mohou být sopky užitečné? - přiřazování kartiček s využitím sopek k fotkám a zápis do PL, tvorba sloganu nebo letáku, který propaguje jeden vybraný přínos 
UUCZ-823814
Biologie>Přírodověda>Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
85.00