Sopky - stanoviště

Počet stran:
25
Velikost: 34.91 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učím příro.země
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 3. 2025
Sdílet:

Materiál je určen pro 9. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu, případně do hodin zeměpisu s šesťáky v kratší verzi. Cílem materiálu je upevnění a zopakování celého tématu sopečná činnost na 8 stanovištích.

Co materiál obsahuje: celkem 25 stran

  • 2 strany průvodní list
  • 4 strany pracovní listy
  • 4 strany kartičky ke stanovištím
  • 9 stran zadání na stanoviště
  • 5 stran kontrolní karty
  • 1 strana obrázky typů sopek pro žáky

Materiál obsahuje celkem 8 stanovišť a je koncipován na 2-3 VH (s deváťáky).

  • 1. STANOVIŠTĚ: Co je to sopka - doplňovačka, práce s kartičkami, seznámení se se základními pojmy a jejich zápis a vysvětlení do pracovního listu
  • 2. STANOVIŠTĚ: Stavba sopky - přiřazování kartiček do obrázku, nákres a popsání stavby sopky do pracovního listu
  • 3. STANOVIŠTĚ: Typy sopek - přiřazování typů a charakteristik k fotkám, vyplnění do tabulky v PL
  • 4. STANOVIŠTĚ: Světové sopky - přiřazování názvů sopek do mapy a jejich následné zakreslení do PL, vymýšlení dalších 2 úkolů v PL
  • 5. STANOVIŠTĚ: Průvodní jevy sopečné činnosti - přiřazování kartiček a definic k fotkám, zápis pojmů a jejich vysvětlení do PL
  • 6. STANOVIŠTĚ: Práce vulganologa - čtení zápisu z deníku vulganologa, odpovídání na otázky, rozřazování kartiček s výbavou vulkanologa a významem daných věcí - vypracování myšlenkové mapy do PL, naplánování kroků během sopečné erupce a zapsání do PL
  • 7. STANOVIŠTĚ: Čím jsou sopky nebezpečné - přiřazování kartiček a definic k fotkám a zápis do PL, odpovídání na otázky a sepsání krátké zprávy o erupci
  • 8. STANOVIŠTĚ: Mohou být sopky užitečné? - přiřazování kartiček s využitím sopek k fotkám a zápis do PL, tvorba sloganu nebo letáku, který propaguje jeden vybraný přínos


 

Další produkty od autora Učím příro.země

318655
Zeměpis
6., 7.
Pexeso
Pokud si chcete na závěr/začátek školního roku s dětmi zopakovat učivo zeměpisu 6. třídy, jste tu správně. Připravila
50.00 Kč
332065
Biologie
6., 7.
Didaktické hry
Tato desková hra je zábavný způsob, jak si zopakovat celou botaniku. Ideální na konec nebo začátek školního roku nebo
65.00 Kč
317872
Biologie
6., 7.
Domino
Pokud hledáte hravou formu opakování na začátek nebo závěr školního roku před prázdninami na učivo přírodopisu 6. třídy
40.00 Kč
876496
Zeměpis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tvoř, hádej, uč se! Originální projekt na 4 hodiny, který propojí zeměpis, výtvarku a čtení s porozuměním. Žáci tvoří
60.00 Kč
Sopky - stanoviště Sopky - stanoviště
Materiál je určen pro 9. ročníky na 2. stupni ZŠ do hodin přírodopisu, případně do hodin zeměpisu s šesťáky v kratší verzi. Cílem materiálu je upevnění a zopakování celého tématu sopečná činnost na 8 stanovištích.Co materiál obsahuje: celkem 25 stran2 strany průvodní list4 strany pracovní listy4 strany kartičky ke stanovištím9 stran zadání na stanoviště5 stran kontrolní karty1 strana obrázky typů sopek pro žákyMateriál obsahuje celkem 8 stanovišť a je koncipován na 2-3 VH (s deváťáky).1. STANOVIŠTĚ: Co je to sopka - doplňovačka, práce s kartičkami, seznámení se se základními pojmy a jejich zápis a vysvětlení do pracovního listu2. STANOVIŠTĚ: Stavba sopky - přiřazování kartiček do obrázku, nákres a popsání stavby sopky do pracovního listu3. STANOVIŠTĚ: Typy sopek - přiřazování typů a charakteristik k fotkám, vyplnění do tabulky v PL4. STANOVIŠTĚ: Světové sopky - přiřazování názvů sopek do mapy a jejich následné zakreslení do PL, vymýšlení dalších 2 úkolů v PL5. STANOVIŠTĚ: Průvodní jevy sopečné činnosti - přiřazování kartiček a definic k fotkám, zápis pojmů a jejich vysvětlení do PL6. STANOVIŠTĚ: Práce vulganologa - čtení zápisu z deníku vulganologa, odpovídání na otázky, rozřazování kartiček s výbavou vulkanologa a významem daných věcí - vypracování myšlenkové mapy do PL, naplánování kroků během sopečné erupce a zapsání do PL7. STANOVIŠTĚ: Čím jsou sopky nebezpečné - přiřazování kartiček a definic k fotkám a zápis do PL, odpovídání na otázky a sepsání krátké zprávy o erupci8. STANOVIŠTĚ: Mohou být sopky užitečné? - přiřazování kartiček s využitím sopek k fotkám a zápis do PL, tvorba sloganu nebo letáku, který propaguje jeden vybraný přínos 
UUCZ-823814
Biologie>Přírodověda>Zeměpis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
85.00