Sopky, sopečná aktivita a zemětřesení

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
11
Velikost: 28.25 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 7. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:

pět stanovišť- na každém stanovišti je krátký text, otázky a úkoly k textu, popřípadě obrázky pro žáky k rozebrání:

  • 1. stanoviště: Sopky, jak sopky vznikají a stavba sopky
  • 2. stanoviště: Typy sopek a jevy doprovázející sopečnou činnost
  • 3. stanoviště: Známé světové sopky, erupce a jaké nebezpečí při erupci hrozí
  • 4. stanoviště: Zemětřesení - jak vzniká a jak lze měřit jeho intenzitu
  • 5. stanoviště: Jak se chovat při zemětřesení

řešení

Použití:

Formou jednotlivých stanovišť

  • Žáci postupně vyplňují jednotlivá stanoviště - pročtou si text a vyplňují otázky. úkoly, popisy obrázků.

Každá skupina dostane celou sadu materiálu

  • Žáci se rozdělí do skupin a každá skupina dostane celou sadu materiálu s tím, že tedy pracují dohromady, radí se, ale řešení má každý žák ve svém sešitě.

Cíl:

Cílem materiálu je, aby si žáci zopakovali a více seznámili s učivem o sopkách, sopečné činnosti a zemětřesení.

Další produkty od autora Barbora Podestátová

918616
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je primárně určen pro žáky 9. ročníku ZŠ do hodin chemie v rámci tematického celku uhlovodíky. Tento materiál
35.00 Kč
918617
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je primárně určen pro žáky 9. ročníku ZŠ do hodin chemie v rámci tematického celku uhlovodíky. Tento materiál
35.00 Kč
918816
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál je primárně určen pro žáky 9. ročníku ZŠ do hodin chemie v rámci tematického celku deriváty uhlovodíků. Tento
25.00 Kč
916340
Biologie
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento materiál na téma Vitaminy a minerály je určený primárně pro žáky 6. a 7. ročníků ZŠ do hodin rodinné výchovy nebo
30.00 Kč
Sopky, sopečná aktivita a zemětřesení Sopky, sopečná aktivita a zemětřesení
Materiál obsahuje:pět stanovišť- na každém stanovišti je krátký text, otázky a úkoly k textu, popřípadě obrázky pro žáky k rozebrání:1. stanoviště: Sopky, jak sopky vznikají a stavba sopky2. stanoviště: Typy sopek a jevy doprovázející sopečnou činnost3. stanoviště: Známé světové sopky, erupce a jaké nebezpečí při erupci hrozí4. stanoviště: Zemětřesení - jak vzniká a jak lze měřit jeho intenzitu5. stanoviště: Jak se chovat při zemětřesenířešeníPoužití:Formou jednotlivých stanovišťŽáci postupně vyplňují jednotlivá stanoviště - pročtou si text a vyplňují otázky. úkoly, popisy obrázků.Každá skupina dostane celou sadu materiáluŽáci se rozdělí do skupin a každá skupina dostane celou sadu materiálu s tím, že tedy pracují dohromady, radí se, ale řešení má každý žák ve svém sešitě.Cíl:Cílem materiálu je, aby si žáci zopakovali a více seznámili s učivem o sopkách, sopečné činnosti a zemětřesení.
UUCZ-918843
Biologie>Zeměpis>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00