Milí kolegové, děkuji Vám za zakoupení tohoto materiálu. Může se stát, že se při tvorbě vloudil nechtěný šotek a mohlo tak dojít k nějakému překlepu či chybě. Pokud k tomuto případu došlo, kontaktujte mě prosím a chybu co nejdříve opravím, děkuji. Tento materiál je vytvořen primárně pro první stupeň základních škol. Aby se žákům lépe učilo, je třeba čas od času využít nějakou zpestřující aktivitu, u které žáci přijdou na jiné myšlenky. Jedná se o kartičky využitelné primárně při hodině čtení, jako zpestření čtenářské dílny. Když žáci čtou, může danému žákovi vyučující položit na lavici kartičku, na které je uvedenou, jak má žák změnit intonaci hlasu, nebo jako kdo/co má pokračovat ve čtení. Věřte, že tato aktivita rozptýlí pozitivní atmosféru ve třídě :-). V případě, že například kartičky někde zapomenete, pro tento případ jsem vytvořil "kolo štěstí" ve Wordwallu - <https://wordwall.net/cs/resource/37144935/%c4%8dtijako>
Možností, jak kartičky zpracovat, je několik. Rozhodně však doporučuji kartičky tisknout oboustranně, jelikož z jedné strany je nadpis a doprovodný obrázek, z druhé strany popis úkolu. Ideální je kartičky zalaminovat a nechat buďto samostatně, či přilepit na špejli/špachtli.