Perníčková slovíčka

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 33.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucimveskolce
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor “Perníčková slovíčka” obsahuje 1 velkou kartu s obrázkem plechu, 35 kartiček se slovy a obrázky a 450 kartiček s obrázky perníčků a písmeny české abecedy (velká tiskací písmena).

Úkolem dětí je na velkou kartu s obrázkem plechu poskládat z kartiček s písmeny slovo podle vzoru na kartičce se slovem a obrázkem.

Písmenka lze využít i samostatně.

Jedná se o vzdělávací materiál pro 1. třídu i .

Soubor je v souladu s RVP ZV:

Vztahuje se ke vzdělávacímu oboru "Český jazyk a literatura":

Očekávané výstupy:

  • plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti
  • porozumí písemným nebo mluveným pokynům přiměřené složitosti

Soubor je v souladu s RVP PV:

Rozvíjí kompetence:

  • k učení
  • k řešení problému

Vzdělávací oblasti z RVP PV, které se k této aktivitě vztahují:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika
    • podoblast "Jazyk a řeč":
      • dílčí vzdělávací cíle - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)
      • očekávané výstupy - poznat některá písmena a číslice, popř. slova
    • podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
      • dílčí vzdělávací cíle -osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla)
      • očekávané výstupy - zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

480568
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 28 kartiček určených ke hře "Já mám, kdo má" na téma “Karneval” + seznam jednotlivých obrázků s názvy
49.00 Kč
563804
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 9 velkých karet ve formátu A4, které lze využít jako podložky či předlohy pro modelování čísel ( 1-9) z
30.00 Kč
468241
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Tento vzdělávací materiál je určen pro využití v MŠ. Obsahuje celkem 20 pracovních listů zaměřených na rozvoj různých
49.00 Kč
358792
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 10 karet s čísly (1-10) a obrázky znázorňujícími počet ve formátu A4. Soubor je pojat tematicky - lze
37.00 Kč
Perníčková slovíčka Perníčková slovíčka
Soubor “Perníčková slovíčka” obsahuje 1 velkou kartu s obrázkem plechu, 35 kartiček se slovy a obrázky a 450 kartiček s obrázky perníčků a písmeny české abecedy (velká tiskací písmena). Úkolem dětí je na velkou kartu s obrázkem plechu poskládat z kartiček s písmeny slovo podle vzoru na kartičce se slovem a obrázkem. Písmenka lze využít i samostatně. Jedná se o vzdělávací materiál pro 1. třídu i MŠ. Soubor je v souladu s RVP ZV: Vztahuje se ke vzdělávacímu oboru "Český jazyk a literatura": Očekávané výstupy: plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti porozumí písemným nebo mluveným pokynům přiměřené složitosti Soubor je v souladu s RVP PV: Rozvíjí kompetence: k učení k řešení problému Vzdělávací oblasti z RVP PV, které se k této aktivitě vztahují: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika podoblast "Jazyk a řeč": dílčí vzdělávací cíle - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) očekávané výstupy - poznat některá písmena a číslice, popř. slova podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle -osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla) očekávané výstupy - zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-436035
Český jazyk - čtení>Skládačky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🎁 Vánoce
59.00