Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolů, rozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů.
Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat.
CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:
- vhodné pro 4. - 5. ročník
- lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí
- Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu
- využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická
- Se skenováním QR kódů
- možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..)
CO MATERIÁL OBSAHUJE:
- 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana)
- návod k použití
Lze vytisknout jako brožuru.