VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník

Počet stran:
21
Velikost: 7.99 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 5. 2024
Sdílet:

Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolůrozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů. 

Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat.

CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:

  • vhodné pro 4. - 5. ročník
  • lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí
  • Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu
  • využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická
  • Se skenováním QR kódů
  • možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..)

CO MATERIÁL OBSAHUJE:

  • 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana)
  • návod k použití

 

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Michaela Havrdová

566153
Český jazyk - psaní
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Třísložkové karty
Skvělá zábavná hra na téma včely do hodin ČJ ale i VV, která využívá principu náhody. Žáci hází hrací kostkou a hody jim
45.00 Kč
555598
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o veselý a barevný soubor aktivit a pomůcek na téma RODINA. Aktivity a pomůcky můžete využít u předškoláků, v
45.00 Kč
654992
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Hledáte rychlý a účinný způsob, jak u žáků rozvíjet čtenářské strategie bez zdlouhavé přípravy? Čtecí lízátka jsou
55.00 Kč
580292
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
V Říši pohádek nastal chaos! Královská výsost povolává skupinu zkušených detektivů, aby odhalili pachatele, který za vše
45.00 Kč
VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník
Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolů, rozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů.  Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat. CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU: vhodné pro 4. - 5. ročník lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická Se skenováním QR kódů možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..) CO MATERIÁL OBSAHUJE: 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana) návod k použití   Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-581192
Český jazyk - čtení>Dějepis>Vlastivěda>Skládačky>Lapbook>Pracovní listy>Školní družina>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Den matek, Den otců>Svatý Václav
65.00