VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník

Počet stran:
21
Velikost: 7.99 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Havrdová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 5. 2024
Sdílet:

Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolůrozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů. 

Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat.

CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:

  • vhodné pro 4. - 5. ročník
  • lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí
  • Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu
  • využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická
  • Se skenováním QR kódů
  • možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..)

CO MATERIÁL OBSAHUJE:

  • 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana)
  • návod k použití

 

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Michaela Havrdová

550253
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Losovátka se hodí do každé hodiny. Pro učitele jsou velmi rychlou formou, jak žáky rozdělit do skupin. Kartičky stačí
35.00 Kč
557432
Přírodověda
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Úprava známé a oblíbené hry Aktivity celkem s 96 kartami zpestří hodinu přírodovědy nebo prvouky. Vybrat si můžete hned
65.00 Kč
564124
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Puky, hokejky a hrací plán! To vše najdete v tomto materiálu, díky kterému hravě procvičíte psaní i/y po měkkých a
65.00 Kč
780072
Matematika
Školní družina, 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
Hledáte hravé a originální procvičení MALÉ NÁSOBILKY? Tento materiál je skvělou volbou pro žáky již od 2. ročníku
45.00 Kč
VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník
Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolů, rozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů.  Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat. CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU: vhodné pro 4. - 5. ročník lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická Se skenováním QR kódů možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..) CO MATERIÁL OBSAHUJE: 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana) návod k použití   Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-581192
Český jazyk - čtení>Dějepis>Vlastivěda>Skládačky>Lapbook>Pracovní listy>Školní družina>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>💗 Den matek, Den otců>⚔️ Svatý Václav
65.00