VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník

Počet stran:
21
Velikost: 7.99 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 5. 2024
Sdílet:

Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolůrozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů. 

Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat.

CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:

  • vhodné pro 4. - 5. ročník
  • lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí
  • Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu
  • využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická
  • Se skenováním QR kódů
  • možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..)

CO MATERIÁL OBSAHUJE:

  • 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana)
  • návod k použití

 

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Michaela Havrdová

567268
Přírodověda
Školní družina, 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Lapbook
Celointeraktivní lapbook na téma včely rozzáří oči každého žáčka. Lapbook obsahuje 7 interatkivních aktivit -
55.00 Kč
557432
Přírodověda
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Úprava známé a oblíbené hry Aktivity celkem s 96 kartami zpestří hodinu přírodovědy nebo prvouky. Vybrat si můžete hned
65.00 Kč
550253
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Losovátka se hodí do každé hodiny. Pro učitele jsou velmi rychlou formou, jak žáky rozdělit do skupin. Kartičky stačí
35.00 Kč
580292
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
V Říši pohádek nastal chaos! Královská výsost povolává skupinu zkušených detektivů, aby odhalili pachatele, který za vše
45.00 Kč
VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník VLASTIVĚDNÝ GAMEBOOK - Karel IV. - skenování QR kódů, čtení - 4. a 5. ročník
Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a zásluhami Karla IV. Gamebook obsahuje několik úkolů, rozcestí a žáci jim prochází pomocí skenování QR kódů.  Na rozcestí si žáci sami volí cestu - jak bude příběh dál pokračovat. CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU: vhodné pro 4. - 5. ročník lze využít pro ozvláštnění hodin nebo tematicky např. na Den dětí Gamebook je zaměřený na vládu Karla IV. - lze využít jako zápis z hodiny k tématu využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, vlastivěda historická Se skenováním QR kódů možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice, čtveřice..) CO MATERIÁL OBSAHUJE: 16 stran gamebooku (14 úkolů, 1 úvodní a 1 závěrečná strana) návod k použití   Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-581192
Český jazyk - čtení>Dějepis>Vlastivěda>Skládačky>Lapbook>Pracovní listy>Školní družina>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>💗 Den matek, Den otců>⚔️ Svatý Václav
65.00