Aktivity - vyjmenovaná slova po B

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 17.84 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 12. 2023
Sdílet:

Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze vytisknout i jednostranně. Součástí je také hrací plocha s ikonkami a šablonami šesti figurek ke složení a slepení.

Postup hry:

Žáci pracují ve skupinách (nejlépe 4-5). Každá má svůj hrací plán. Začíná se hrát na políčku Start. Na políčkách může být více figurek.

Hra začíná tím, že si každý žák vylosuje jednu kartičku se slovem. Kdo je v abecedě nejblíže k A, začíná. Použité kartičky se vrátí dolů do balíčku kartiček.

První žák si z balíčku vezme kartu. Má výhodu, může si vybrat, zda bude předvádět pantominou, popisovat nebo kreslit. Při popisování slovo (věta) na kartičce je tabu. Nesmí zaznít, nejlépe ani příbuzné. Další výhodou je, že si může vybrat i větu.

Ostatní ve skupině hádají slovo/větu. Slovo/větu si každý hádající žák napíše na papír/tabulku. Poté ukáží předvádějícímu žákovi. Ten ukáže kartičku. Pokud mají slovo/větu stejnou, získá každý žák bod, za větu dva. Podle počtu uhodnutých slov/vět se každý posune na hracím poli. Předvádějící žák získává body za uhodnutá slova také. Např. pokud slovo uhodli tři žáci, získává tři body - posouvá se o tři políčka.

V dalších kolech již mají žáci určeno barvou a ikonou na hracím poli, jakou větu a jak budou dané slovo prezentovat ostatním k uhodnutí. Cílem všech hráčů je dostat se do cíle.

Kartičky lze také použít jako pexeso.

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

538176
Vlastivěda
5.
Pracovní listy
Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry
25.00 Kč
443875
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Žáci za pomoci vyhledávače za pomocí klíčových slov zkoušejí najít slova do křížovky. Je dobré použít u úkolu číslo 3
25.00 Kč
369992
Anglický jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada 30 kartiček pro procvičování otázek: What´s your name? How old are you? What´s your favourite colour? S materiálem
30.00 Kč
326299
Anglický jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly
0.00 Kč
Aktivity - vyjmenovaná slova po B Aktivity - vyjmenovaná slova po B
Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze vytisknout i jednostranně. Součástí je také hrací plocha s ikonkami a šablonami šesti figurek ke složení a slepení. Postup hry: Žáci pracují ve skupinách (nejlépe 4-5). Každá má svůj hrací plán. Začíná se hrát na políčku Start. Na políčkách může být více figurek. Hra začíná tím, že si každý žák vylosuje jednu kartičku se slovem. Kdo je v abecedě nejblíže k A, začíná. Použité kartičky se vrátí dolů do balíčku kartiček. První žák si z balíčku vezme kartu. Má výhodu, může si vybrat, zda bude předvádět pantominou, popisovat nebo kreslit. Při popisování slovo (věta) na kartičce je tabu. Nesmí zaznít, nejlépe ani příbuzné. Další výhodou je, že si může vybrat i větu. Ostatní ve skupině hádají slovo/větu. Slovo/větu si každý hádající žák napíše na papír/tabulku. Poté ukáží předvádějícímu žákovi. Ten ukáže kartičku. Pokud mají slovo/větu stejnou, získá každý žák bod, za větu dva. Podle počtu uhodnutých slov/vět se každý posune na hracím poli. Předvádějící žák získává body za uhodnutá slova také. Např. pokud slovo uhodli tři žáci, získává tři body - posouvá se o tři políčka. V dalších kolech již mají žáci určeno barvou a ikonou na hracím poli, jakou větu a jak budou dané slovo prezentovat ostatním k uhodnutí. Cílem všech hráčů je dostat se do cíle. Kartičky lze také použít jako pexeso.
UUCZ-433808
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00