Aktivity - vyjmenovaná slova po B

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 17.84 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 12. 2023
Sdílet:

Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze vytisknout i jednostranně. Součástí je také hrací plocha s ikonkami a šablonami šesti figurek ke složení a slepení.

Postup hry:

Žáci pracují ve skupinách (nejlépe 4-5). Každá má svůj hrací plán. Začíná se hrát na políčku Start. Na políčkách může být více figurek.

Hra začíná tím, že si každý žák vylosuje jednu kartičku se slovem. Kdo je v abecedě nejblíže k A, začíná. Použité kartičky se vrátí dolů do balíčku kartiček.

První žák si z balíčku vezme kartu. Má výhodu, může si vybrat, zda bude předvádět pantominou, popisovat nebo kreslit. Při popisování slovo (věta) na kartičce je tabu. Nesmí zaznít, nejlépe ani příbuzné. Další výhodou je, že si může vybrat i větu.

Ostatní ve skupině hádají slovo/větu. Slovo/větu si každý hádající žák napíše na papír/tabulku. Poté ukáží předvádějícímu žákovi. Ten ukáže kartičku. Pokud mají slovo/větu stejnou, získá každý žák bod, za větu dva. Podle počtu uhodnutých slov/vět se každý posune na hracím poli. Předvádějící žák získává body za uhodnutá slova také. Např. pokud slovo uhodli tři žáci, získává tři body - posouvá se o tři políčka.

V dalších kolech již mají žáci určeno barvou a ikonou na hracím poli, jakou větu a jak budou dané slovo prezentovat ostatním k uhodnutí. Cílem všech hráčů je dostat se do cíle.

Kartičky lze také použít jako pexeso.

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

415935
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4.
Didaktické hry
Materiál má za úkol žáky seznámit se některými dalšími údaji o životě svatého Martina. Žáci budou potřebovat list na
35.00 Kč
443875
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Žáci za pomoci vyhledávače za pomocí klíčových slov zkoušejí najít slova do křížovky. Je dobré použít u úkolu číslo 3
25.00 Kč
560839
Matematika
3., 4.
Pracovní listy
Materiál se skládá z celkem sedmi úkolů. Žáci si v nich procvičí pamětné sčítání v oboru do 100 a do 1000. Dále malou
30.00 Kč
534513
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál se skládá z 77 obrázků zvířat vyjadřující pocity a 4 kartiček s “nápovědou” jak se ptát spolužáků při hře
40.00 Kč
Aktivity - vyjmenovaná slova po B Aktivity - vyjmenovaná slova po B
Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze vytisknout i jednostranně. Součástí je také hrací plocha s ikonkami a šablonami šesti figurek ke složení a slepení. Postup hry: Žáci pracují ve skupinách (nejlépe 4-5). Každá má svůj hrací plán. Začíná se hrát na políčku Start. Na políčkách může být více figurek. Hra začíná tím, že si každý žák vylosuje jednu kartičku se slovem. Kdo je v abecedě nejblíže k A, začíná. Použité kartičky se vrátí dolů do balíčku kartiček. První žák si z balíčku vezme kartu. Má výhodu, může si vybrat, zda bude předvádět pantominou, popisovat nebo kreslit. Při popisování slovo (věta) na kartičce je tabu. Nesmí zaznít, nejlépe ani příbuzné. Další výhodou je, že si může vybrat i větu. Ostatní ve skupině hádají slovo/větu. Slovo/větu si každý hádající žák napíše na papír/tabulku. Poté ukáží předvádějícímu žákovi. Ten ukáže kartičku. Pokud mají slovo/větu stejnou, získá každý žák bod, za větu dva. Podle počtu uhodnutých slov/vět se každý posune na hracím poli. Předvádějící žák získává body za uhodnutá slova také. Např. pokud slovo uhodli tři žáci, získává tři body - posouvá se o tři políčka. V dalších kolech již mají žáci určeno barvou a ikonou na hracím poli, jakou větu a jak budou dané slovo prezentovat ostatním k uhodnutí. Cílem všech hráčů je dostat se do cíle. Kartičky lze také použít jako pexeso.
UUCZ-433808
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00