Hra Co bys dělal, kdyby

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 1.96 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Alena Fenclová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 7. 2022
Sdílet:

Materiál hry Co bys dělal, kdyby obsahuje 48 kartiček v černobílé a barevné verzi a metodický list.

Cílová skupina: žáci 4. - 5. třídy

Doporučení zařazení hry: 

  • icebreaker pro první školní dny, vhodně poslouží i jako seznamovací hra
  • v případě potřeby posílení třídního kolektivu
  • v případě potřeby navození pozitivní atmosféry třídního klima

Postup hry:

Žáci sede v kruhu. Každý z nich si vylosuje jednu kartičku. Poté jednotlivě každý přečte svou otázku z kartičky a odpoví. Žák by měl odpovědět rychle, protože chceme v dětech vyvolat spontánnost. Většinou se již první kolo nese v duchu legrace a smíchu :). Poté, co všichni odpověděli, otočí se směr hry. Poslední znovu přečte svou otázku, ale odpovídá na ní žák, který je na řadě před ním. V tento moment nastává kýžený vtipný okamžik, protože odpovědi s otázkou k sobě nepasují, ale zároveň dohromady obvykle tvoří legrační věty.

 

Před zahájením hry je potřeba žáky upozornit na nutnost zapamatování si své odpovědi po celou dobu. Pokud chceme hru ztížit, žáci mohou po přečtení své otázky odevzdat kartičku, a tím pádem si musí zapamatovat jak svou otázku, tak i odpověď.

 

Cíle hry:

  • žák procvičuje paměť
  • žáci se dozvídají nové informace o svých spolužácích
  • s kartičkami lze dále pracovat např. v předmětu českého jazyka

Další produkty od autora Alena Fenclová

60023
Logopedie
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál logopedická hra - Rybník s rybičkami obsahuje obrázek rybníku ve velikosti A4, 8 barevných obrázků rybiček a 7
25.00 Kč
Hra Co bys dělal, kdyby Hra Co bys dělal, kdyby
Materiál hry Co bys dělal, kdyby obsahuje 48 kartiček v černobílé a barevné verzi a metodický list. Cílová skupina: žáci 4. - 5. třídy Doporučení zařazení hry:  icebreaker pro první školní dny, vhodně poslouží i jako seznamovací hra v případě potřeby posílení třídního kolektivu v případě potřeby navození pozitivní atmosféry třídního klima Postup hry: Žáci sede v kruhu. Každý z nich si vylosuje jednu kartičku. Poté jednotlivě každý přečte svou otázku z kartičky a odpoví. Žák by měl odpovědět rychle, protože chceme v dětech vyvolat spontánnost. Většinou se již první kolo nese v duchu legrace a smíchu :). Poté, co všichni odpověděli, otočí se směr hry. Poslední znovu přečte svou otázku, ale odpovídá na ní žák, který je na řadě před ním. V tento moment nastává kýžený vtipný okamžik, protože odpovědi s otázkou k sobě nepasují, ale zároveň dohromady obvykle tvoří legrační věty.   Před zahájením hry je potřeba žáky upozornit na nutnost zapamatování si své odpovědi po celou dobu. Pokud chceme hru ztížit, žáci mohou po přečtení své otázky odevzdat kartičku, a tím pádem si musí zapamatovat jak svou otázku, tak i odpověď.   Cíle hry: žák procvičuje paměť žáci se dozvídají nové informace o svých spolužácích s kartičkami lze dále pracovat např. v předmětu českého jazyka
UUCZ-57805
Český jazyk - gramatika>Nezařazené k předmětu>Ostatní>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
35.00