Já mám, kdo má...Předpony vs. předložky

Počet stran:
7
Velikost: 1.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Radka ze Základky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 11. 2024
Sdílet:

Kartičky Já mám, kdo má jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k procvičování schopnosti rozpoznávat rozdíl mezi PŘEDPONOU A PŘEDLOŽKOU.

Soubor obsahuje celkem dvě sady této karetní hry. Jedna sada disponuje 23 kartičkami.

Postup je následující: kartičky vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte. Každý žák obdrží jednu kartu. Hru zahájí žák s kartou „JÁ MÁM ZAČÁTEK“ a ptá se ostatních na předponu nebo předložku uvedenou na své kartičce. Odpovídá spolužák, který má dotazovanou předponu nebo předložku použitou ve slově či slovním spojení. Cílem hry je vytvořit plynulou řadu správně navazujících odpovědí, čímž děti tvoří tzv. živé domino.

Zdroj obrázků: Canva

Další produkty od autora Radka ze Základky

821593
Český jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Tento materiál obsahuje 48 karet s otázkami a úkoly zaměřenými na český jazyk a kreativní práci s jazykem. Žáci se
30.00 Kč
868078
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Tento výukový materiál do anglického jazyka je velmi univerzální a variabilní. Lze ho využít při práci s různými časy
33.00 Kč
716428
Český jazyk - gramatika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra „Útěk ze strašidelného hradu“ je určena žákům 5. třídy pro procvičení psaní MĚ/MNĚ ve slovech. Žáci se
34.00 Kč
848075
Český jazyk
4., 5.
Pracovní listy
Tento materiál je určen pro žáky 4. a 5. třídy a jeho cílem je propojit matematiku, finanční gramotnost a kreativní
35.00 Kč
Já mám, kdo má...Předpony vs. předložky Já mám, kdo má...Předpony vs. předložky
Kartičky Já mám, kdo má jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k procvičování schopnosti rozpoznávat rozdíl mezi PŘEDPONOU A PŘEDLOŽKOU.Soubor obsahuje celkem dvě sady této karetní hry. Jedna sada disponuje 23 kartičkami.Postup je následující: kartičky vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte. Každý žák obdrží jednu kartu. Hru zahájí žák s kartou „JÁ MÁM ZAČÁTEK“ a ptá se ostatních na předponu nebo předložku uvedenou na své kartičce. Odpovídá spolužák, který má dotazovanou předponu nebo předložku použitou ve slově či slovním spojení. Cílem hry je vytvořit plynulou řadu správně navazujících odpovědí, čímž děti tvoří tzv. živé domino.Zdroj obrázků: Canva
UUCZ-706222
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
29.00