Já mám, kdo má...Předpony vs. předložky

Počet stran:
7
Velikost: 1.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 11. 2024
Sdílet:

Kartičky Já mám, kdo má jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k procvičování schopnosti rozpoznávat rozdíl mezi PŘEDPONOU A PŘEDLOŽKOU.

Soubor obsahuje celkem dvě sady této karetní hry. Jedna sada disponuje 23 kartičkami.

Postup je následující: kartičky vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte. Každý žák obdrží jednu kartu. Hru zahájí žák s kartou „JÁ MÁM ZAČÁTEK“ a ptá se ostatních na předponu nebo předložku uvedenou na své kartičce. Odpovídá spolužák, který má dotazovanou předponu nebo předložku použitou ve slově či slovním spojení. Cílem hry je vytvořit plynulou řadu správně navazujících odpovědí, čímž děti tvoří tzv. živé domino.

Zdroj obrázků: Canva

Další produkty od autora Radka Švábová

687932
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavná didaktická hra pro dvojice nebo skupinku na procvičování dělení se zbytkem. Tento materiál obsahuje celkem 80
35.00 Kč
699893
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavná a aktivní didaktická hra na procvičování příkladů malé násobilky. Materiál je určen pro žáky 2. - 5. třídy a
38.00 Kč
683712
Anglický jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál obsahuje 31 karet sloužících k rozvoji konverzace mezi žáky. Každá karta obsahuje v anglickém jazyce
30.00 Kč
706224
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k procvičování látky o ANTONYMECH - slova protikladná. Materiál je
25.00 Kč
Já mám, kdo má...Předpony vs. předložky Já mám, kdo má...Předpony vs. předložky
Kartičky Já mám, kdo má jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k procvičování schopnosti rozpoznávat rozdíl mezi PŘEDPONOU A PŘEDLOŽKOU.Soubor obsahuje celkem dvě sady této karetní hry. Jedna sada disponuje 23 kartičkami.Postup je následující: kartičky vytiskněte, zalaminujte a rozstříhejte. Každý žák obdrží jednu kartu. Hru zahájí žák s kartou „JÁ MÁM ZAČÁTEK“ a ptá se ostatních na předponu nebo předložku uvedenou na své kartičce. Odpovídá spolužák, který má dotazovanou předponu nebo předložku použitou ve slově či slovním spojení. Cílem hry je vytvořit plynulou řadu správně navazujících odpovědí, čímž děti tvoří tzv. živé domino.Zdroj obrázků: Canva
UUCZ-706222
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
29.00