Vyjmenovaná slova po M

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 2.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 11. 2021
Sdílet:

Obsah:
· 80 kartiček – doporučený tisk A4 + zalaminovat

Náměty k využití:

  • Vyvozování učiva:
    • sedíme v kruhu, děti postupně berou karty z hromádky. Přečtou nahlas, vysvětlí význam slova a doplní i/y.
    • hromádky – děti třídí karty na hromádky (sloupečky) podle typu doplněného i/y. Mohou si napovídat, nad významem slova společně diskutovat.
  • Procvičování a opakování:
    • kolíčkové karty – samostatná práce - dítě přichází ke stolu (oknu, skříňce…) a bere si pouze 1 kartu a kolíček. Po vyřešení nese učiteli, pokud má správně, dostává další kartu. Dítě tak může např. získávat body do celoroční soutěže.
    • krabičky – dítě dostane krabičku nebo sáček s kartami (např. 10ks) a správné odpovědi označí fixem. Poté odevzdá učiteli ke kontrole. Používám plastovou krabičku od většího másla s nalepenou jmenovkou, vidím úspěšnost jednotlivých dětí. Karty pak mohou být hodnoceny jako test.
    • sešit – každé dítě obdrží stejný počet karet a slovní spojení opisují do sešitu.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

12001
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
10 obrázků s jednoduchými pravidly chování při čtení knih + 1 s nadpisem používám ve dvou ve 2 velikostech: A3 na
55.00 Kč
926390
Hudební výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Třísložkové karty
Obsah: 36 trojsložkových karet (celkem 108ks) obrázek název zařazení do skupiny náměty k využití
49.00 Kč
54150
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Pexeso
Obsah: 24 obrázků se sovičkami v 5 variantách + doporučení na využití a možnosti tisku Náměty k využití: varianta 1 -
49.00 Kč
919385
Přírodověda
3., 4., 5.
Didaktické hry
Návod: děti si nachystají karty ABCD nebo jiné předměty těchto barev (fixy, kostky, stuhy…) a rozloží na lavici. uč
39.00 Kč
Vyjmenovaná slova po M Vyjmenovaná slova po M
Obsah:· 80 kartiček – doporučený tisk A4 + zalaminovatNáměty k využití: Vyvozování učiva:sedíme v kruhu, děti postupně berou karty z hromádky. Přečtou nahlas, vysvětlí význam slova a doplní i/y.hromádky – děti třídí karty na hromádky (sloupečky) podle typu doplněného i/y. Mohou si napovídat, nad významem slova společně diskutovat.Procvičování a opakování:kolíčkové karty – samostatná práce - dítě přichází ke stolu (oknu, skříňce…) a bere si pouze 1 kartu a kolíček. Po vyřešení nese učiteli, pokud má správně, dostává další kartu. Dítě tak může např. získávat body do celoroční soutěže.krabičky – dítě dostane krabičku nebo sáček s kartami (např. 10ks) a správné odpovědi označí fixem. Poté odevzdá učiteli ke kontrole. Používám plastovou krabičku od většího másla s nalepenou jmenovkou, vidím úspěšnost jednotlivých dětí. Karty pak mohou být hodnoceny jako test.sešit – každé dítě obdrží stejný počet karet a slovní spojení opisují do sešitu.
UUCZ-85308
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Kolíčkování>3.>4.>5.
45.00