Vyjmenovaná slova po M

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 2.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 11. 2021
Sdílet:

Obsah:
· 80 kartiček – doporučený tisk A4 + zalaminovat

Náměty k využití:

  • Vyvozování učiva:
    • sedíme v kruhu, děti postupně berou karty z hromádky. Přečtou nahlas, vysvětlí význam slova a doplní i/y.
    • hromádky – děti třídí karty na hromádky (sloupečky) podle typu doplněného i/y. Mohou si napovídat, nad významem slova společně diskutovat.
  • Procvičování a opakování:
    • kolíčkové karty – samostatná práce - dítě přichází ke stolu (oknu, skříňce…) a bere si pouze 1 kartu a kolíček. Po vyřešení nese učiteli, pokud má správně, dostává další kartu. Dítě tak může např. získávat body do celoroční soutěže.
    • krabičky – dítě dostane krabičku nebo sáček s kartami (např. 10ks) a správné odpovědi označí fixem. Poté odevzdá učiteli ke kontrole. Používám plastovou krabičku od většího másla s nalepenou jmenovkou, vidím úspěšnost jednotlivých dětí. Karty pak mohou být hodnoceny jako test.
    • sešit – každé dítě obdrží stejný počet karet a slovní spojení opisují do sešitu.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

349415
Český jazyk
1., 2., 3.
Výzdoba třídy
Obsah: 34 písmen ve 4 tvarech (ČB tisk) obrázky včel a úlu (barevný tisk) náměty k využití
44.00 Kč
333816
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Obsah: 1x nadpis 6x plakát – název, značka, vysvětlení vztahu, spojovací výrazy, příklad přehled k nalepení do sešitu
39.00 Kč
26542
Český jazyk - čtení
2., 3.
Kolíčkování
Obsah: - 30 kartiček - téma Jídlo - pracovní list (možno rozstříhat na 3 sloupce) Náměty k využití: karty - doporučuji
38.00 Kč
36588
Český jazyk
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: · 26 karet s 5 poli · lístek na zapsání názvů květin · návrh plakátu · list rozstřihnout na 2 sloupce
55.00 Kč
Vyjmenovaná slova po M Vyjmenovaná slova po M
Obsah:· 80 kartiček – doporučený tisk A4 + zalaminovatNáměty k využití: Vyvozování učiva:sedíme v kruhu, děti postupně berou karty z hromádky. Přečtou nahlas, vysvětlí význam slova a doplní i/y.hromádky – děti třídí karty na hromádky (sloupečky) podle typu doplněného i/y. Mohou si napovídat, nad významem slova společně diskutovat.Procvičování a opakování:kolíčkové karty – samostatná práce - dítě přichází ke stolu (oknu, skříňce…) a bere si pouze 1 kartu a kolíček. Po vyřešení nese učiteli, pokud má správně, dostává další kartu. Dítě tak může např. získávat body do celoroční soutěže.krabičky – dítě dostane krabičku nebo sáček s kartami (např. 10ks) a správné odpovědi označí fixem. Poté odevzdá učiteli ke kontrole. Používám plastovou krabičku od většího másla s nalepenou jmenovkou, vidím úspěšnost jednotlivých dětí. Karty pak mohou být hodnoceny jako test.sešit – každé dítě obdrží stejný počet karet a slovní spojení opisují do sešitu.
UUCZ-85308
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Kolíčkování>3.>4.>5.
45.00