Vyjmenovaná slova po L

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 2.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zvídavé Dítě
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 1. 2022
Sdílet:

Obsah:
· 80 kartiček – doporučený tisk A4 + zalaminovat

Náměty k využití:

  • Vyvozování učiva:
    • sedíme v kruhu, děti postupně berou karty z hromádky. Přečtou nahlas, vysvětlí význam slova a doplní i/y.
    • hromádky – děti třídí karty na hromádky (sloupečky) podle typu doplněného i/y. Mohou si napovídat, nad významem slova společně diskutovat.
  • Procvičování a opakování:
    • kolíčkové karty – samostatná práce - dítě přichází ke stolu (oknu, skříňce…) a bere si pouze 1 kartu a kolíček. Po vyřešení nese učiteli, pokud má správně, dostává další kartu. Dítě tak může např. získávat body do celoroční soutěže.
    • krabičky – dítě dostane krabičku nebo sáček s kartami (např. 10ks) a správné odpovědi označí fixem. Poté odevzdá učiteli ke kontrole. Používám plastovou krabičku od většího másla s nalepenou jmenovkou, vidím úspěšnost jednotlivých dětí. Karty pak mohou být hodnoceny jako test.
    • sešit – každé dítě obdrží stejný počet karet a slovní spojení opisují do sešitu.

Další produkty od autora Zvídavé Dítě

256154
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Obsah: 24 kartiček do hry Já mám… Kdo má? náměty k využití Postup: Jednoduchá varianta: Já mám žlutou 2. Kdo má červenou
35.00 Kč
11427
Matematika
2., 3., 4.
Didaktické hry
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) -
30.00 Kč
11505
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Materiál využívám ve svých hodinách ve všech fázích výuky - vyvození učiva (zkusíme, co známe dřív než se o tom učíme) -
30.00 Kč
948
Informatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál slouží k výzdobě počítačové učebny. Doporučuji vytisknout na barevné papíry (viz. náhled). formát PDF
35.00 Kč
Vyjmenovaná slova po L Vyjmenovaná slova po L
Obsah:· 80 kartiček – doporučený tisk A4 + zalaminovatNáměty k využití: Vyvozování učiva:sedíme v kruhu, děti postupně berou karty z hromádky. Přečtou nahlas, vysvětlí význam slova a doplní i/y.hromádky – děti třídí karty na hromádky (sloupečky) podle typu doplněného i/y. Mohou si napovídat, nad významem slova společně diskutovat.Procvičování a opakování:kolíčkové karty – samostatná práce - dítě přichází ke stolu (oknu, skříňce…) a bere si pouze 1 kartu a kolíček. Po vyřešení nese učiteli, pokud má správně, dostává další kartu. Dítě tak může např. získávat body do celoroční soutěže.krabičky – dítě dostane krabičku nebo sáček s kartami (např. 10ks) a správné odpovědi označí fixem. Poté odevzdá učiteli ke kontrole. Používám plastovou krabičku od většího másla s nalepenou jmenovkou, vidím úspěšnost jednotlivých dětí. Karty pak mohou být hodnoceny jako test.sešit – každé dítě obdrží stejný počet karet a slovní spojení opisují do sešitu.
UUCZ-83676
Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Kolíčkování>3.>4.>5.
45.00