Sloh - tvorba vět a příběhů

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 26.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 7. 2024
Sdílet:

Předmět: český jazyk, sloh

Použití: vzdělávací materiál pro 3. - 5. třídu ZŠ

Rozsah: 32 karet, 4 pracovní listy (+ listy v černobílé verzi)

Cíl: Žáci se učí tvořit smysluplné věty a následně celé příběhy. 

Očekávané výstupy: Žák sestaví osnovu vyprávění a na jejím základě vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti.

 

Než začnete s materiálem pracovat:

• stránky vytiskněte,

• papíry zalaminujte,

• nastříhejte na jednotlivé kartičky (pracovní listy nechat celé).

 

 

Jak s materiálem pracovat:

Každý žák si vylosuje jednu kartičku s obrázkem z reálného života. Může se jednat o osobu, více lidí či zvíře. Na pracovní list si nejdříve sepíše „hesla“, která popisují daný obrázek. Tento pracovní list žáci používají jako osnovu, aby věděli, čeho se mají držet. Zároveň nezapomenou na nic důležitého, co by v příběhu mělo zaznít. Na další pracovní list (nebo do sešitu) již poté píší celý příběh, který se k dané fotografii může vázat. Zde už se ve fantazii meze nekladou. 

Další produkty od autora Tipy učitelům

330431
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Předmět: nezařazeno k předmětu Použití: Výukový materiál pro 1. stupeň ZŠ Rozsah: 9 karet A4 + karta s nadpisem Cíle
40.00 Kč
134326
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
I have... who has? Body parts Předmět: Anglický jazyk Použití: 1. stupeň Rozsah: 24 kartiček Než začnete s materiálem
25.00 Kč
249921
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
"Já mám, kdo má?" v anglickém jazyce na téma Valentýn. Předmět: Anglický jazyk Použití: 3. – 5. třída Rozsah: 16
25.00 Kč
141911
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
28 karet - present continuous, What are you/she/he doing? Activities, hobbies. Aktivity, slovesa, průběhový čas -
40.00 Kč
Sloh - tvorba vět a příběhů Sloh - tvorba vět a příběhů
Předmět: český jazyk, sloh Použití: vzdělávací materiál pro 3. - 5. třídu ZŠ Rozsah: 32 karet, 4 pracovní listy (+ listy v černobílé verzi) Cíl: Žáci se učí tvořit smysluplné věty a následně celé příběhy.  Očekávané výstupy: Žák sestaví osnovu vyprávění a na jejím základě vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti.   Než začnete s materiálem pracovat: • stránky vytiskněte, • papíry zalaminujte, • nastříhejte na jednotlivé kartičky (pracovní listy nechat celé).     Jak s materiálem pracovat: Každý žák si vylosuje jednu kartičku s obrázkem z reálného života. Může se jednat o osobu, více lidí či zvíře. Na pracovní list si nejdříve sepíše „hesla“, která popisují daný obrázek. Tento pracovní list žáci používají jako osnovu, aby věděli, čeho se mají držet. Zároveň nezapomenou na nic důležitého, co by v příběhu mělo zaznít. Na další pracovní list (nebo do sešitu) již poté píší celý příběh, který se k dané fotografii může vázat. Zde už se ve fantazii meze nekladou. 
UUCZ-234567
Český jazyk - sloh>Ostatní>3.>4.>5.
40.00