Sloh - tvorba vět a příběhů

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 26.29 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 7. 2024
Sdílet:

Předmět: český jazyk, sloh

Použití: vzdělávací materiál pro 3. - 5. třídu ZŠ

Rozsah: 32 karet, 4 pracovní listy (+ listy v černobílé verzi)

Cíl: Žáci se učí tvořit smysluplné věty a následně celé příběhy. 

Očekávané výstupy: Žák sestaví osnovu vyprávění a na jejím základě vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti.

 

Než začnete s materiálem pracovat:

• stránky vytiskněte,

• papíry zalaminujte,

• nastříhejte na jednotlivé kartičky (pracovní listy nechat celé).

 

 

Jak s materiálem pracovat:

Každý žák si vylosuje jednu kartičku s obrázkem z reálného života. Může se jednat o osobu, více lidí či zvíře. Na pracovní list si nejdříve sepíše „hesla“, která popisují daný obrázek. Tento pracovní list žáci používají jako osnovu, aby věděli, čeho se mají držet. Zároveň nezapomenou na nic důležitého, co by v příběhu mělo zaznít. Na další pracovní list (nebo do sešitu) již poté píší celý příběh, který se k dané fotografii může vázat. Zde už se ve fantazii meze nekladou. 

Další produkty od autora Tipy učitelům - Jana Malypetrová

374393
Matematika
1.
Ostatní
Předmět: matematika Použití: Výukový vzdělávací materiál pro 1. třídu ZŠ. Cíle: Žák čte, píše a používá číslice v
35.00 Kč
330425
Matematika
1.
Výzdoba třídy
Předmět: matematika, výzdoba třídy Použití: demonstrační výukové karty pro 1. ročník ZŠ Rozsah: 10 stran = 10 karet Cíl
30.00 Kč
322891
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
10 různých jmenovek v tématu safari. Soubor otevřete v PowerPointu, kde si můžete libovolně dopisovat jména žáků
25.00 Kč
102685
Anglický jazyk
2., 3., 4.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má? - BARVY Předmět: Anglický jazyk Použití: 2. – 4. třída Rozsah: 16 kartiček + přehledová karta Než
25.00 Kč
Sloh - tvorba vět a příběhů Sloh - tvorba vět a příběhů
Předmět: český jazyk, sloh Použití: vzdělávací materiál pro 3. - 5. třídu ZŠ Rozsah: 32 karet, 4 pracovní listy (+ listy v černobílé verzi) Cíl: Žáci se učí tvořit smysluplné věty a následně celé příběhy.  Očekávané výstupy: Žák sestaví osnovu vyprávění a na jejím základě vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti.   Než začnete s materiálem pracovat: • stránky vytiskněte, • papíry zalaminujte, • nastříhejte na jednotlivé kartičky (pracovní listy nechat celé).     Jak s materiálem pracovat: Každý žák si vylosuje jednu kartičku s obrázkem z reálného života. Může se jednat o osobu, více lidí či zvíře. Na pracovní list si nejdříve sepíše „hesla“, která popisují daný obrázek. Tento pracovní list žáci používají jako osnovu, aby věděli, čeho se mají držet. Zároveň nezapomenou na nic důležitého, co by v příběhu mělo zaznít. Na další pracovní list (nebo do sešitu) již poté píší celý příběh, který se k dané fotografii může vázat. Zde už se ve fantazii meze nekladou. 
UUCZ-234567
Český jazyk - sloh>Ostatní>3.>4.>5.
40.00