VLASTNÍ PŘÍBĚHY - 1.část

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 6.21 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 5. 2024
Sdílet:

Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Kartičky KDO? CO? KDE? KDY? dětem pomohou, pokud samy nevědí kudy kam, jak příběh uchopit nebo kde začít. Čeká na vás 120 pomocných kartiček a 70 ilustrací.

co materiál obsahuje:

  • obsáhlý materiál, který dětem velmi pomůže při tvorbě jejich vlastních příběhů
  • kartičky (120 ks) pro: předvídání, kdo, co, kde, kdy a 70 různých ilustrací

popis využití:

  • PŘEDVÍDÁNÍ
  • Žáci dostanou do ruky jednu z vět a snaží se domyslet, jak by příběh mohl pokračovat. Jaká situace větě mohla předcházet. Do jakého prostředí by úryvek zařadili. Pracovat mohou samostatně, ve dvojicích nebo může spolupracovat celá skupinka. Využijte brainstorming, myšlenkové mapy, aby žáci získali inspiraci pro své budoucí psaní.
  • KDO, CO, KDE, KDY
  • Kartičky pomáhají žákům s určením místa, postavy. Napoví, co by se v příběhu mohlo odehrávat, pokud si sami nevědí rady.
  • Jedná se vlastně o “první pomoc” při tvůrčím psaní.
  • ILUSTRACE - Ilustrace použijte jako vodítko k napsání příběhu. Děti mohou popisovat, co vidí na obrázku (KOHO VIDÍŠ? CO ASI PROŽÍVÁ? JAKÉ MÁ VLASTNOSTI? ... JAKÝ BYS VYMYSLEL/A NÁZEV K ILUSTRACI? JAK BY SE JMENOVALA KNIHA, VE KTERÉ SE TATO ILUSTRACE OBJEVÍ? ...).

 

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

598991
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Použití obrázků ve výuce podporuje emocionální inteligenci žáků, jejich schopnost komunikovat o svých pocitech a
30.00 Kč
607499
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Žáci pomocí kolíčku zaznamenávají, v jaké častí psaní příběhu se právě nachází. Učitel vidí, na čem žák pracuje a
35.00 Kč
503401
Český jazyk
4.
Ostatní
Sebehodnocení, které využijete po celý školní rok. Mapy mohou být podkladem pro konzultace, tripartity nebo slovní
30.00 Kč
609019
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Plakát s nápisem SKUPINOVKA. U každého písmena je věta, která skupinovou práci vystihuje. Otázky, které jsou důležité
40.00 Kč
VLASTNÍ PŘÍBĚHY - 1.část VLASTNÍ PŘÍBĚHY - 1.část
Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Kartičky KDO? CO? KDE? KDY? dětem pomohou, pokud samy nevědí kudy kam, jak příběh uchopit nebo kde začít. Čeká na vás 120 pomocných kartiček a 70 ilustrací. co materiál obsahuje: obsáhlý materiál, který dětem velmi pomůže při tvorbě jejich vlastních příběhů kartičky (120 ks) pro: předvídání, kdo, co, kde, kdy a 70 různých ilustrací popis využití: PŘEDVÍDÁNÍ Žáci dostanou do ruky jednu z vět a snaží se domyslet, jak by příběh mohl pokračovat. Jaká situace větě mohla předcházet. Do jakého prostředí by úryvek zařadili. Pracovat mohou samostatně, ve dvojicích nebo může spolupracovat celá skupinka. Využijte brainstorming, myšlenkové mapy, aby žáci získali inspiraci pro své budoucí psaní. KDO, CO, KDE, KDY Kartičky pomáhají žákům s určením místa, postavy. Napoví, co by se v příběhu mohlo odehrávat, pokud si sami nevědí rady. Jedná se vlastně o “první pomoc” při tvůrčím psaní. ILUSTRACE - Ilustrace použijte jako vodítko k napsání příběhu. Děti mohou popisovat, co vidí na obrázku (KOHO VIDÍŠ? CO ASI PROŽÍVÁ? JAKÉ MÁ VLASTNOSTI? ... JAKÝ BYS VYMYSLEL/A NÁZEV K ILUSTRACI? JAK BY SE JMENOVALA KNIHA, VE KTERÉ SE TATO ILUSTRACE OBJEVÍ? ...).   Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-572406
Český jazyk - sloh>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00