VLASTNÍ PŘÍBĚHY - 2.část

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 7.54 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 5. 2024
Sdílet:

Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním. Dětem vzniká zásoba nápadů, učí se pracovat s osnovou a plánují svůj příběh. Checklisty odvedou dobrou službu při kontrole nebo žáka provedou jednotlivými kroky.

co materiál obsahuje:

  • Obsáhlý materiál, který dětem velmi pomůže při tvorbě jejich vlastních příběhů (4x mapa příběhu, 6x grafické organizéry pro psaní, 2 checklisty).

popis využití:

MAPY PŘÍBĚHU A GRAFICKÉ ORGANIZÉRY

  • Mapy usnadňují organizaci příběhu, dávají čas na promyšlení a uspořádání myšlenek. Do grafických organizérů žáci píší finální příběh. Učí se pracovat s osnovou.

CHECKLIST

  • Provádí žáky psaním. Upozorňují je, na co si mají dát pozor, co má jejich příběh obsahovat a na co nemají zapomenout.
  • Žáci si je nalepí ke své práci, pomáhají jim při kontrole. Je na Vás, zda s nimi budete pracovat nebo jeden promítnete na tabuli. Můžete je použít hned na začátku nebo až na konci.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

548952
Český jazyk - psaní
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou
60.00 Kč
313089
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
2x mapa příběhu (kdo, co kde, kdy) 24 vět, kterými mohou příběhy začínat kartičky s vodítky k jednotlivým částem příběhu
40.00 Kč
598991
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Použití obrázků ve výuce podporuje emocionální inteligenci žáků, jejich schopnost komunikovat o svých pocitech a
30.00 Kč
607499
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Žáci pomocí kolíčku zaznamenávají, v jaké častí psaní příběhu se právě nachází. Učitel vidí, na čem žák pracuje a
35.00 Kč
VLASTNÍ PŘÍBĚHY - 2.část VLASTNÍ PŘÍBĚHY - 2.část
Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním. Dětem vzniká zásoba nápadů, učí se pracovat s osnovou a plánují svůj příběh. Checklisty odvedou dobrou službu při kontrole nebo žáka provedou jednotlivými kroky. co materiál obsahuje: Obsáhlý materiál, který dětem velmi pomůže při tvorbě jejich vlastních příběhů (4x mapa příběhu, 6x grafické organizéry pro psaní, 2 checklisty). popis využití: MAPY PŘÍBĚHU A GRAFICKÉ ORGANIZÉRY Mapy usnadňují organizaci příběhu, dávají čas na promyšlení a uspořádání myšlenek. Do grafických organizérů žáci píší finální příběh. Učí se pracovat s osnovou. CHECKLIST Provádí žáky psaním. Upozorňují je, na co si mají dát pozor, co má jejich příběh obsahovat a na co nemají zapomenout. Žáci si je nalepí ke své práci, pomáhají jim při kontrole. Je na Vás, zda s nimi budete pracovat nebo jeden promítnete na tabuli. Můžete je použít hned na začátku nebo až na konci.   Lze vytisknout jako brožuru.  
UUCZ-572408
Český jazyk - sloh>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00