VLASTNÍ PŘÍBĚHY - dílny psaní

Kategorie:
Počet stran:
51
Velikost: 6.89 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 5. 2024
Sdílet:

Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním a checklisty odvedou dobrou službu při kontrole.

co materiál obsahuje:

Kartičky (120 ks) pro:

  • předvídání, kdo, co, kde, kdy

4x mapa příběhu, 6x grafické organizéry pro psaní, 70 různých ilustrací, 2 checklisty

popis využití:

PŘEDVÍDÁNÍ - Žáci dostanou do ruky jednu z vět a snaží se domyslet, jak by příběh mohl pokračovat. Jaká situace větě mohla předcházet. Do jakého prostředí by úryvek zařadili. Pracovat mohou samostatně, ve dvojicích nebo může spolupracovat celá skupinka. Využijte brainstorming, myšlenkové mapy, aby žáci získali inspiraci pro své budoucí psaní.

KDO, CO, KDE, KDY - Kartičky pomáhají žákům s určením místa, postavy. Napoví, co by se v příběhu mohlo odehrávat, pokud si sami nevědí rady. Jedná se vlastně o “první pomoc” při tvůrčím psaní.

MAPY PŘÍBĚHU A GRAFICKÉ ORGANIZÉRY - Mapy usnadňují organizaci příběhu, dávají čas na promyšlení a uspořádání myšlenek. Do grafických organizérů žáci píší finální příběh. Učí se pracovat s osnovou.

ILUSTRACE - Ilustrace použijte jako vodítko k napsání příběhu. Děti mohou popisovat, co vidí na obrázku. KOHO VIDÍŠ? CO ASI PROŽÍVÁ? JAKÉ MÁ VLASTNOSTI? ... JAKÝ BYS VYMYSLEL/A NÁZEV K ILUSTRACI? JAK BY SE JMENOVALA KNIHA, VE KTERÉ SE TATO ILUSTRACE OBJEVÍ? ...

CHECKLIST -Provádí žáky psaním. Upozorňují je, na co si mají dát pozor, co má jejich příběh obsahovat a na co nemají zapomenout. Žáci si je nalepí ke své práci, pomáhají jim při kontrole. Je na Vás, zda s nimi budete pracovat nebo jeden promítnete na tabuli. Můžete je použít hned na začátku nebo až na konci.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

572408
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním. Dětem vzniká zásoba nápadů, učí se pracovat s osnovou a
30.00 Kč
645986
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Vytvořte si vlastní nadpisy v pastelových barvách! Celý materiál jsem kreslila a v žádných fontech ho nenajdete ... co
35.00 Kč
310747
Český jazyk
1.
Ostatní
co materiál obsahuje Čtyři stromy (jaro, léto, podzim, zima), čtyři čtvrtletí. Na každém stromě je průřez učiva prvního
45.00 Kč
466779
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Pomůcka, která vám usnadní přípravy na čtenářské lekce. Do hodin ji můžete zařadit kdykoli. co materiál obsahuje: 3
30.00 Kč
VLASTNÍ PŘÍBĚHY - dílny psaní VLASTNÍ PŘÍBĚHY - dílny psaní
Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním a checklisty odvedou dobrou službu při kontrole. co materiál obsahuje: Kartičky (120 ks) pro: předvídání, kdo, co, kde, kdy 4x mapa příběhu, 6x grafické organizéry pro psaní, 70 různých ilustrací, 2 checklisty popis využití: PŘEDVÍDÁNÍ - Žáci dostanou do ruky jednu z vět a snaží se domyslet, jak by příběh mohl pokračovat. Jaká situace větě mohla předcházet. Do jakého prostředí by úryvek zařadili. Pracovat mohou samostatně, ve dvojicích nebo může spolupracovat celá skupinka. Využijte brainstorming, myšlenkové mapy, aby žáci získali inspiraci pro své budoucí psaní. KDO, CO, KDE, KDY - Kartičky pomáhají žákům s určením místa, postavy. Napoví, co by se v příběhu mohlo odehrávat, pokud si sami nevědí rady. Jedná se vlastně o “první pomoc” při tvůrčím psaní. MAPY PŘÍBĚHU A GRAFICKÉ ORGANIZÉRY - Mapy usnadňují organizaci příběhu, dávají čas na promyšlení a uspořádání myšlenek. Do grafických organizérů žáci píší finální příběh. Učí se pracovat s osnovou. ILUSTRACE - Ilustrace použijte jako vodítko k napsání příběhu. Děti mohou popisovat, co vidí na obrázku. KOHO VIDÍŠ? CO ASI PROŽÍVÁ? JAKÉ MÁ VLASTNOSTI? ... JAKÝ BYS VYMYSLEL/A NÁZEV K ILUSTRACI? JAK BY SE JMENOVALA KNIHA, VE KTERÉ SE TATO ILUSTRACE OBJEVÍ? ... CHECKLIST -Provádí žáky psaním. Upozorňují je, na co si mají dát pozor, co má jejich příběh obsahovat a na co nemají zapomenout. Žáci si je nalepí ke své práci, pomáhají jim při kontrole. Je na Vás, zda s nimi budete pracovat nebo jeden promítnete na tabuli. Můžete je použít hned na začátku nebo až na konci.  
UUCZ-548952
Český jazyk - psaní>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
60.00