VLASTNÍ PŘÍBĚHY - dílny psaní

Kategorie:
Počet stran:
51
Velikost: 6.89 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 5. 2024
Sdílet:

Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním a checklisty odvedou dobrou službu při kontrole.

co materiál obsahuje:

Kartičky (120 ks) pro:

  • předvídání, kdo, co, kde, kdy

4x mapa příběhu, 6x grafické organizéry pro psaní, 70 různých ilustrací, 2 checklisty

popis využití:

PŘEDVÍDÁNÍ - Žáci dostanou do ruky jednu z vět a snaží se domyslet, jak by příběh mohl pokračovat. Jaká situace větě mohla předcházet. Do jakého prostředí by úryvek zařadili. Pracovat mohou samostatně, ve dvojicích nebo může spolupracovat celá skupinka. Využijte brainstorming, myšlenkové mapy, aby žáci získali inspiraci pro své budoucí psaní.

KDO, CO, KDE, KDY - Kartičky pomáhají žákům s určením místa, postavy. Napoví, co by se v příběhu mohlo odehrávat, pokud si sami nevědí rady. Jedná se vlastně o “první pomoc” při tvůrčím psaní.

MAPY PŘÍBĚHU A GRAFICKÉ ORGANIZÉRY - Mapy usnadňují organizaci příběhu, dávají čas na promyšlení a uspořádání myšlenek. Do grafických organizérů žáci píší finální příběh. Učí se pracovat s osnovou.

ILUSTRACE - Ilustrace použijte jako vodítko k napsání příběhu. Děti mohou popisovat, co vidí na obrázku. KOHO VIDÍŠ? CO ASI PROŽÍVÁ? JAKÉ MÁ VLASTNOSTI? ... JAKÝ BYS VYMYSLEL/A NÁZEV K ILUSTRACI? JAK BY SE JMENOVALA KNIHA, VE KTERÉ SE TATO ILUSTRACE OBJEVÍ? ...

CHECKLIST -Provádí žáky psaním. Upozorňují je, na co si mají dát pozor, co má jejich příběh obsahovat a na co nemají zapomenout. Žáci si je nalepí ke své práci, pomáhají jim při kontrole. Je na Vás, zda s nimi budete pracovat nebo jeden promítnete na tabuli. Můžete je použít hned na začátku nebo až na konci.

 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

311409
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
32 karet (velikosti A6) s otázkami které vám pomohou od dětí získat zpětnou vazbu na vaši práci. popis využití
35.00 Kč
310762
Český jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva pátého ročníku - český jazyk. Průřez učiva pátého ročníku - matematika, geometrie
45.00 Kč
311407
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
1 x tabulka velikosti A4 s i, y 1 x tabulka velikosti A4 s i, í, y, ý 1 x tabulka velikosti A4 se s, z, vz 1 x tabulka
35.00 Kč
482734
Český jazyk
5.
Ostatní
Průřez učiva pátým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
VLASTNÍ PŘÍBĚHY - dílny psaní VLASTNÍ PŘÍBĚHY - dílny psaní
Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou se samotným psaním a checklisty odvedou dobrou službu při kontrole. co materiál obsahuje: Kartičky (120 ks) pro: předvídání, kdo, co, kde, kdy 4x mapa příběhu, 6x grafické organizéry pro psaní, 70 různých ilustrací, 2 checklisty popis využití: PŘEDVÍDÁNÍ - Žáci dostanou do ruky jednu z vět a snaží se domyslet, jak by příběh mohl pokračovat. Jaká situace větě mohla předcházet. Do jakého prostředí by úryvek zařadili. Pracovat mohou samostatně, ve dvojicích nebo může spolupracovat celá skupinka. Využijte brainstorming, myšlenkové mapy, aby žáci získali inspiraci pro své budoucí psaní. KDO, CO, KDE, KDY - Kartičky pomáhají žákům s určením místa, postavy. Napoví, co by se v příběhu mohlo odehrávat, pokud si sami nevědí rady. Jedná se vlastně o “první pomoc” při tvůrčím psaní. MAPY PŘÍBĚHU A GRAFICKÉ ORGANIZÉRY - Mapy usnadňují organizaci příběhu, dávají čas na promyšlení a uspořádání myšlenek. Do grafických organizérů žáci píší finální příběh. Učí se pracovat s osnovou. ILUSTRACE - Ilustrace použijte jako vodítko k napsání příběhu. Děti mohou popisovat, co vidí na obrázku. KOHO VIDÍŠ? CO ASI PROŽÍVÁ? JAKÉ MÁ VLASTNOSTI? ... JAKÝ BYS VYMYSLEL/A NÁZEV K ILUSTRACI? JAK BY SE JMENOVALA KNIHA, VE KTERÉ SE TATO ILUSTRACE OBJEVÍ? ... CHECKLIST -Provádí žáky psaním. Upozorňují je, na co si mají dát pozor, co má jejich příběh obsahovat a na co nemají zapomenout. Žáci si je nalepí ke své práci, pomáhají jim při kontrole. Je na Vás, zda s nimi budete pracovat nebo jeden promítnete na tabuli. Můžete je použít hned na začátku nebo až na konci.  
UUCZ-548952
Český jazyk - psaní>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
60.00