Blue bot/Bee bot vyjmenovaná slova po B

Ročník:
Počet stran:
19
Velikost: 5.37 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Karty jsou určené pro práci s roboty typu Blue bot nebo Bee bot. Karty jsou připraveny ve verzi správně napsaná vyjmenovaná slova po B a naproti tomu špatně napsané slovo. Proto jejich využití je vhodné nejen do hodin nové informatiky, ale také využití robotů v hodinách českého jazyka k procvičení vyjmenovaných slov.

Doporučuji připravit si čtvercovou síť (čtverec 15x15 cm), já používám průhlednou desku pod židli, dostupnou v mnoha obchodech s nábytkem, nebo průhledný plastový ubrus (ten je tvárnější a lehčí na převozy). Pod tuto síť vložíme karty a děti tak mohou začít programovat cestu po správných vyjmenovaných slovech. Rozmístění je na vás, zda vytvoříte zpočátku jednodušší cestu, kterou postupně ztížíte, nebo vyšší laťku nastavíte hned :)

Pro lepší orientaci je vhodné vytisknout a používat šipky, pomocí kterých si děti připraví cestu, poté robota podle připravených šipek programují. Aktivita s šipkami je vhodná i v případě, že robota nemáte k dispozici.

 

Cílem tohoto vzdělávacího materiálu je:

  • řešení problému krokováním: postup, jeho jednotlivé kroky, vstupy, výstupy a různé formy zápisu pomocí obrázků, značek, symbolů či textu; příklady situací využívajících opakovaně použitelné postupy; přečtení, porozumění a úprava kroků v postupu, algoritmu; sestavení funkčního postupu řešícího konkrétní jednoduchou situaci
  • programování: experimentování a objevování v blokově orientovaném programovacím prostředí, opakování,  sestavení programu
  • kontrola řešení: porovnání postupu s jiným a diskuse o nich; ověřování funkčnosti programu a jeho částí opakovaným spuštěním; nalezení chyby a oprava kódu

Další produkty od autora Klára Dundrová - KD mudarisa

377393
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je vhodný do hodin zeměpisu k tématu Asie, jako úvodní aktivita, opakovací či může posloužit jako záchrana
30.00 Kč
332327
Zeměpis
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tato aktivita je vhodná do hodin zeměpisu - procvičení k učivu Asie. Ideální je spojit aktivitu s vyhledáváním států a
35.00 Kč
277937
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je vhodný do hodin zeměpisu k tématu Kraje ČR. Žáci pracují ve dvojici či větší skupině, přičemž do každé
0.00 Kč
326972
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Pexeso s tématem "Afrika" je vhodné zejména pro aktivity do hodin zeměpisu. Materiál obsahuje 3 sady pexes - a) vlajky a
45.00 Kč
Blue bot/Bee bot vyjmenovaná slova po B Blue bot/Bee bot vyjmenovaná slova po B
Karty jsou určené pro práci s roboty typu Blue bot nebo Bee bot. Karty jsou připraveny ve verzi správně napsaná vyjmenovaná slova po B a naproti tomu špatně napsané slovo. Proto jejich využití je vhodné nejen do hodin nové informatiky, ale také využití robotů v hodinách českého jazyka k procvičení vyjmenovaných slov. Doporučuji připravit si čtvercovou síť (čtverec 15x15 cm), já používám průhlednou desku pod židli, dostupnou v mnoha obchodech s nábytkem, nebo průhledný plastový ubrus (ten je tvárnější a lehčí na převozy). Pod tuto síť vložíme karty a děti tak mohou začít programovat cestu po správných vyjmenovaných slovech. Rozmístění je na vás, zda vytvoříte zpočátku jednodušší cestu, kterou postupně ztížíte, nebo vyšší laťku nastavíte hned :) Pro lepší orientaci je vhodné vytisknout a používat šipky, pomocí kterých si děti připraví cestu, poté robota podle připravených šipek programují. Aktivita s šipkami je vhodná i v případě, že robota nemáte k dispozici.   Cílem tohoto vzdělávacího materiálu je: řešení problému krokováním: postup, jeho jednotlivé kroky, vstupy, výstupy a různé formy zápisu pomocí obrázků, značek, symbolů či textu; příklady situací využívajících opakovaně použitelné postupy; přečtení, porozumění a úprava kroků v postupu, algoritmu; sestavení funkčního postupu řešícího konkrétní jednoduchou situaci programování: experimentování a objevování v blokově orientovaném programovacím prostředí, opakování,  sestavení programu kontrola řešení: porovnání postupu s jiným a diskuse o nich; ověřování funkčnosti programu a jeho částí opakovaným spuštěním; nalezení chyby a oprava kódu
UUCZ-277844
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Informatika>Didaktické hry>Skládačky>Přípravy hodiny/lekce>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🤖 Programování
35.00