Blue bot/Bee bot vyjmenovaná slova po S+Z

Počet stran:
21
Velikost: 5.49 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 2. 2024
Sdílet:

Karty jsou určené pro práci s roboty typu Blue bot nebo Bee bot. Karty jsou připraveny ve verzi správně napsaná vyjmenovaná slova po S+Z a naproti tomu špatně napsané slovo. Proto jejich využití je vhodné nejen do hodin nové informatiky, ale také využití robotů v hodinách českého jazyka k procvičení vyjmenovaných slov.

Doporučuji připravit si čtvercovou síť (čtverec 15x15 cm), já používám průhlednou desku pod židli, dostupnou v mnoha obchodech s nábytkem, nebo průhledný plastový ubrus (ten je tvárnější a lehčí na převozy). Pod tuto síť vložíme karty a děti tak mohou začít programovat cestu po správných vyjmenovaných slovech. Rozmístění je na vás, zda vytvoříte zpočátku jednodušší cestu, kterou postupně ztížíte, nebo vyšší laťku nastavíte hned :)

Pro lepší orientaci je vhodné vytisknout a používat šipky, pomocí kterých si děti připraví cestu, poté robota podle připravených šipek programují. Aktivita s šipkami je vhodná i v případě, že robota nemáte k dispozici.

Cílem tohoto vzdělávacího materiálu je:

  • řešení problému krokováním: postup, jeho jednotlivé kroky, vstupy, výstupy a různé formy zápisu pomocí obrázků, značek, symbolů či textu; příklady situací využívajících opakovaně použitelné postupy; přečtení, porozumění a úprava kroků v postupu, algoritmu; sestavení funkčního postupu řešícího konkrétní jednoduchou situaci
  • programování: experimentování a objevování v blokově orientovaném programovacím prostředí, opakování,  sestavení programu
  • kontrola řešení: porovnání postupu s jiným a diskuse o nich; ověřování funkčnosti programu a jeho částí opakovaným spuštěním; nalezení chyby a oprava kódu

Další produkty od autora Klára Dundrová - KD mudarisa

333759
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Diář učitelský
Týdenní plánovač je nedatovaný, můžete ho tedy použít kdykoliv. Plánovač můžete dát do kroužkové vazby a mít ho na stole
45.00 Kč
340128
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moci sami zkontrolovat, jestli
35.00 Kč
326958
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Pexeso s tématem "Asie" je vhodné zejména pro aktivity do hodin zeměpisu. Materiál obsahuje 3 sady pexes - a) vlajky a
45.00 Kč
377393
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je vhodný do hodin zeměpisu k tématu Asie, jako úvodní aktivita, opakovací či může posloužit jako záchrana
30.00 Kč
Blue bot/Bee bot vyjmenovaná slova po S+Z Blue bot/Bee bot vyjmenovaná slova po S+Z
Karty jsou určené pro práci s roboty typu Blue bot nebo Bee bot. Karty jsou připraveny ve verzi správně napsaná vyjmenovaná slova po S+Z a naproti tomu špatně napsané slovo. Proto jejich využití je vhodné nejen do hodin nové informatiky, ale také využití robotů v hodinách českého jazyka k procvičení vyjmenovaných slov. Doporučuji připravit si čtvercovou síť (čtverec 15x15 cm), já používám průhlednou desku pod židli, dostupnou v mnoha obchodech s nábytkem, nebo průhledný plastový ubrus (ten je tvárnější a lehčí na převozy). Pod tuto síť vložíme karty a děti tak mohou začít programovat cestu po správných vyjmenovaných slovech. Rozmístění je na vás, zda vytvoříte zpočátku jednodušší cestu, kterou postupně ztížíte, nebo vyšší laťku nastavíte hned :) Pro lepší orientaci je vhodné vytisknout a používat šipky, pomocí kterých si děti připraví cestu, poté robota podle připravených šipek programují. Aktivita s šipkami je vhodná i v případě, že robota nemáte k dispozici. Cílem tohoto vzdělávacího materiálu je: řešení problému krokováním: postup, jeho jednotlivé kroky, vstupy, výstupy a různé formy zápisu pomocí obrázků, značek, symbolů či textu; příklady situací využívajících opakovaně použitelné postupy; přečtení, porozumění a úprava kroků v postupu, algoritmu; sestavení funkčního postupu řešícího konkrétní jednoduchou situaci programování: experimentování a objevování v blokově orientovaném programovacím prostředí, opakování,  sestavení programu kontrola řešení: porovnání postupu s jiným a diskuse o nich; ověřování funkčnosti programu a jeho částí opakovaným spuštěním; nalezení chyby a oprava kódu
UUCZ-278920
Český jazyk - gramatika>Informatika>Didaktické hry>Skládačky>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 1. STUPEŇ>🤖 Programování
35.00