Časová orientace - obrázkové kartičky

Počet stran:
9
Velikost: 15.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iveta Vybíhalová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:
  • 7 dějů/situací/činností, se kterými se dítě v životě setká (výroba stolu, režim ve školce, den-noc, vaření, ranní rutina, dopis, táborák).

     

  • Kartičky vytiskněte a rozstřihněte. Doporučuji i zalaminovat.
  • Kartičky, které patří k sobě mají v levém horním rohu vždy barevný puntík - pro případ, kdyby se kartičky pomíchaly.

     

    Společně si povídáme o tom:

    • co je znázorněno na obrázcích
    • co se stalo nejdříve a co později
    • řadíme obrázky podle posloupnosti děje.
    • Využít kartičky může pedagog dle svých aktuálních potřeb a fantazie.

Další produkty od autora Iveta Vybíhalová

606353
Český jazyk - čtení
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Postup - SEŘAZOVAČKA (v lavici/... ) záměr aktivity: nácvik psaní, řazení slov dle abecedy, čtení kontrola přiložena pod
45.00 Kč
605878
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita má sloužit k opakování ABECEDY, nikoli ale v lavicích, ale v pohybu. Zařadit můžete v rámci opakování na konci
35.00 Kč
648829
Český jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
100 kartiček - otázek. Záměr aktivity: Rozvíjet schopnost dětí rozpoznávat a vyjadřovat své emoce. Podporovat empatii a
45.00 Kč
607240
Hudební výchova
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS HRY: Kolektivní hra pro třídu či pro menší skupinu. 27 kartiček s hudebními nástroji Karty se rozdají mezi hráče
29.00 Kč
Časová orientace - obrázkové kartičky Časová orientace - obrázkové kartičky
7 dějů/situací/činností, se kterými se dítě v životě setká (výroba stolu, režim ve školce, den-noc, vaření, ranní rutina, dopis, táborák). Kartičky vytiskněte a rozstřihněte. Doporučuji i zalaminovat.Kartičky, které patří k sobě mají v levém horním rohu vždy barevný puntík - pro případ, kdyby se kartičky pomíchaly. Společně si povídáme o tom:co je znázorněno na obrázcíchco se stalo nejdříve a co pozdějiřadíme obrázky podle posloupnosti děje.Využít kartičky může pedagog dle svých aktuálních potřeb a fantazie.
UUCZ-610075
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>🛌 Denní režim
39.00