Časová orientace - obrázkové kartičky

Počet stran:
9
Velikost: 15.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iveta Vybíhalová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:
  • 7 dějů/situací/činností, se kterými se dítě v životě setká (výroba stolu, režim ve školce, den-noc, vaření, ranní rutina, dopis, táborák).

     

  • Kartičky vytiskněte a rozstřihněte. Doporučuji i zalaminovat.
  • Kartičky, které patří k sobě mají v levém horním rohu vždy barevný puntík - pro případ, kdyby se kartičky pomíchaly.

     

    Společně si povídáme o tom:

    • co je znázorněno na obrázcích
    • co se stalo nejdříve a co později
    • řadíme obrázky podle posloupnosti děje.
    • Využít kartičky může pedagog dle svých aktuálních potřeb a fantazie.

Další produkty od autora Iveta Vybíhalová

604633
Hudební výchova
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Písničky, básničky
27 kartiček zašifrovaných dětských písniček - např. Prší, prší; Holka modrooká; Na tý louce zelený; Spi, děťátko, spi
59.00 Kč
871831
Pracovní činnosti
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Video výroby naleznete zde: https://www.instagram.com/p/DJMyscRIRfO/ Šablony k tvorbě dárečku pro maminku ke dni matek v
25.00 Kč
857844
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Sada 86 otázek formou kartiček začíná větou „Jak vyřešíš situaci, kdy…“, na kterou děti reagují svým vlastním řešením
50.00 Kč
606353
Český jazyk - čtení
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Postup - SEŘAZOVAČKA (v lavici/... ) záměr aktivity: nácvik psaní, řazení slov dle abecedy, čtení kontrola přiložena pod
45.00 Kč
Časová orientace - obrázkové kartičky Časová orientace - obrázkové kartičky
7 dějů/situací/činností, se kterými se dítě v životě setká (výroba stolu, režim ve školce, den-noc, vaření, ranní rutina, dopis, táborák). Kartičky vytiskněte a rozstřihněte. Doporučuji i zalaminovat.Kartičky, které patří k sobě mají v levém horním rohu vždy barevný puntík - pro případ, kdyby se kartičky pomíchaly. Společně si povídáme o tom:co je znázorněno na obrázcíchco se stalo nejdříve a co pozdějiřadíme obrázky podle posloupnosti děje.Využít kartičky může pedagog dle svých aktuálních potřeb a fantazie.
UUCZ-610075
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>🛌 Denní režim
39.00