Čtenářský čtyřlístek - Celé analogové hodiny

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 966.99 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 48 obrázkových kartiček, kdy se mají dát dohromady vždy 4 kartičky k sobě: obrázek, název (popis) obrázku psaný velkým tiskacím písmem, název (popis) obrázku psaný malým tiskacím písmem a název (popis) obrázku psaný psacím písmem. Žáci si takto procvičí čtení všech druhů písma, které mají (nebo si v dané době osvojují) osvojené. Zároveň navnímávají vizuální podobu všech tvarů písmen české abecedy v tiskací i psací podobě, napojování psacích písmen, slovosled písmen v jednotlivých slovech, interpunkční znaménka apod. V neposlední řadě si fixují hodiny v daném formátu.

OBSAH:

  • 12 oboustranných obrázkových kartiček
  • 12 oboustranných kartiček s názvem obrázku ve velkém tiskacím písmu
  • 12 oboustranných kartiček s názvem obrázku v malém tiskacím písmu
  • 12 oboustranných kartiček s názvem obrázku v psacím písmu
  • Kompletní učitelská metodika

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

124529
Přírodověda
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
62205
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
24 bonusových didaktických her do výuky nebo na přestávku pro relaxaci či aktivizaci žáků mezi jednotlivými výukovými
50.00 Kč
314775
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky do výuky jsou tu! Zaměřené jsou na čísla od 0 do 20, kdy každé číslo má svoji samostatnou kartičku. Vytisknout
50.00 Kč
153509
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je primárně určený jako didaktický a výukový materiál pro osvojení si, procvičení a fixaci poznatků na téma
100.00 Kč
Čtenářský čtyřlístek - Celé analogové hodiny Čtenářský čtyřlístek - Celé analogové hodiny
Materiál obsahuje 48 obrázkových kartiček, kdy se mají dát dohromady vždy 4 kartičky k sobě: obrázek, název (popis) obrázku psaný velkým tiskacím písmem, název (popis) obrázku psaný malým tiskacím písmem a název (popis) obrázku psaný psacím písmem. Žáci si takto procvičí čtení všech druhů písma, které mají (nebo si v dané době osvojují) osvojené. Zároveň navnímávají vizuální podobu všech tvarů písmen české abecedy v tiskací i psací podobě, napojování psacích písmen, slovosled písmen v jednotlivých slovech, interpunkční znaménka apod. V neposlední řadě si fixují hodiny v daném formátu. OBSAH: 12 oboustranných obrázkových kartiček 12 oboustranných kartiček s názvem obrázku ve velkém tiskacím písmu 12 oboustranných kartiček s názvem obrázku v malém tiskacím písmu 12 oboustranných kartiček s názvem obrázku v psacím písmu Kompletní učitelská metodika
UUCZ-306915
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Prvouka>Skládačky>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🕐 Hodiny - čas
65.00