Čtenářský čtyřlístek - Škola

Ročník:
Počet stran:
48
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 132 obrázkových kartiček, kdy se mají dát dohromady vždy 4 kartičky k sobě: obrázek, název (popis) obrázku psaný velkým tiskacím písmem, název (popis) obrázku psaný malým tiskacím písmem a název (popis) obrázku psaný psacím písmem. Žáci si takto procvičí čtení všech druhů písma, které mají (nebo si v dané době osvojují) osvojené. Zároveň navnímávají vizuální podobu všech tvarů písmen české abecedy v tiskací i psací podobě, napojování psacích písmen, slovosled písmen v jednotlivých slovech, interpunkční znaménka apod. V neposlední řadě si fixují nejrůznější školní pomůcky a jiné předměty se školou spojené.

OBSAH:

  • 33 oboustranných obrázkových kartiček
  • 33 oboustranných kartiček s názvem obrázku ve velkém tiskacím písmu
  • 33 oboustranných kartiček s názvem obrázku v malém tiskacím písmu
  • 33 oboustranných kartiček s názvem obrázku v psacím písmu
  • Kompletní učitelská metodika

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

276354
Vlastivěda
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Testy a písemky
Závěrečný díl oblíbené série je tu! Získáváte tím kompletní materiály pro výuku přírodovědy a vlastivědy žáků ve 4. a 5
225.00 Kč
250954
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Oblíbená didaktická hra pro malé i velké školáky a předškoláky je tady! Tentokrát je zaměřená na poznávání a rozlišování
39.00 Kč
124539
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
116946
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
Čtenářský čtyřlístek - Škola Čtenářský čtyřlístek - Škola
Materiál obsahuje 132 obrázkových kartiček, kdy se mají dát dohromady vždy 4 kartičky k sobě: obrázek, název (popis) obrázku psaný velkým tiskacím písmem, název (popis) obrázku psaný malým tiskacím písmem a název (popis) obrázku psaný psacím písmem. Žáci si takto procvičí čtení všech druhů písma, které mají (nebo si v dané době osvojují) osvojené. Zároveň navnímávají vizuální podobu všech tvarů písmen české abecedy v tiskací i psací podobě, napojování psacích písmen, slovosled písmen v jednotlivých slovech, interpunkční znaménka apod. V neposlední řadě si fixují nejrůznější školní pomůcky a jiné předměty se školou spojené. OBSAH: 33 oboustranných obrázkových kartiček 33 oboustranných kartiček s názvem obrázku ve velkém tiskacím písmu 33 oboustranných kartiček s názvem obrázku v malém tiskacím písmu 33 oboustranných kartiček s názvem obrázku v psacím písmu Kompletní učitelská metodika
UUCZ-347540
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Prvouka>Didaktické hry>Skládačky>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
65.00