Didaktická hra "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i sluchové percepce. Kartičky se dají použít i při výuce cizího jazyka, kde děti rozvíjí svou slovní zásobu v daném jazyce. Děti mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat tak zároveň i "domino". 24 karet
POSTUP: Rozdáme dětem kartičky a jeden zvolený hráč začne horním obrázkem a následně pokračuje spodním obrázkem. Například: "Já jsem kopečková zmrzlina, kdo je bazén?". Následně pokračuje dítě s kartičkou, na které je na horním obrázku bazén. Hra končí ve chvíli, kdy se vrátíme k prvnímu hráči
Já jsem, kdo je... LÉTO (didaktická hra)
Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
6
Velikost: 2.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Tesaříková Fischerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 10. 2022
Další produkty od autora Barbora Tesaříková Fischerová
195320
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Didaktická hra "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i
30.00 Kč
195338
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Didaktická hra "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i
30.00 Kč
220302
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Skládání řady podle předlohy - rozvoj zrakového vnímání Pexeso - paměť, rozvoj zrakového vnímání, postřeh Sada obsahuje
30.00 Kč
195299
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Didaktická hra "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i
30.00 Kč