Já jsem, kdo je... LÉTO (didaktická hra)

Počet stran:
6
Velikost: 2.72 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 10. 2022
Sdílet:

Didaktická hra  "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i sluchové percepce. Kartičky se dají použít i při výuce cizího jazyka, kde děti rozvíjí svou slovní zásobu v daném jazyce. Děti mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat tak zároveň i "domino". 24 karet

POSTUP: Rozdáme dětem kartičky a jeden zvolený hráč začne horním obrázkem a následně pokračuje spodním obrázkem. Například: "Já jsem kopečková zmrzlina, kdo je bazén?". Následně pokračuje dítě s kartičkou, na které je na horním obrázku bazén. Hra končí ve chvíli, kdy se vrátíme k prvnímu hráči

Další produkty od autora Barbora Tesaříková Fischerová

231508
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Pracovní listy k tématu "Tři králové" Příprava na psaní, zraková percepce, předčtenářské a předmatematické dovednosti
25.00 Kč
197387
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Bingo
Hra Bingo pro předškoláky, ale i mladší děti zvládají. 6 druhů kartiček s obrázky - tabulka 3 x 3, 18 kartiček na
35.00 Kč
310352
Dopravní výchova
MŠ, MŠ - předškoláci
Pexeso
Vhodné pro rozvoj logického myšlení, prostorové představivosti a získání základních matematických dovedností Potřebujete
50.00 Kč
220302
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Skládání řady podle předlohy - rozvoj zrakového vnímání Pexeso - paměť, rozvoj zrakového vnímání, postřeh Sada obsahuje
30.00 Kč
Já jsem, kdo je... LÉTO (didaktická hra) Já jsem, kdo je... LÉTO (didaktická hra)
Didaktická hra  "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i sluchové percepce. Kartičky se dají použít i při výuce cizího jazyka, kde děti rozvíjí svou slovní zásobu v daném jazyce. Děti mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat tak zároveň i "domino". 24 karet POSTUP: Rozdáme dětem kartičky a jeden zvolený hráč začne horním obrázkem a následně pokračuje spodním obrázkem. Například: "Já jsem kopečková zmrzlina, kdo je bazén?". Následně pokračuje dítě s kartičkou, na které je na horním obrázku bazén. Hra končí ve chvíli, kdy se vrátíme k prvnímu hráči
UUCZ-197389
Český jazyk>Logopedie>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>☀️ Léto>🌦️ Roční období
30.00