Já mám, kdo má - pády

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 557.82 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 3. 2024
Sdílet:

32 karet na klasickou hru Já mám, kdo má? Procvičujeme pády. Baví i děti v 6. třídě.

Můžeme děti řadit ve třídě, nebo dát dětem na hromádku do dvojice, aby sestavily řadu.

Hraji v 5. i 6. třídě, děti hra baví.

Mimo jiné si děti při hře uvědomily rozdíl mezi 1. a 5. pádem, po hraní jsme si zapsali, jak zapisovat oslovení ve větě (s čárkou). Děti se učí také odlišovat 2. a 4. pád.

Doporučuji barevný tisk, pokud nelze, tak to bude děti určitě bavit i v černobílé verzi :)

Další produkty od autora Eva Šidelková

81753
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 4 různé druhy karet na výzvu, 12 malých čten. listů (na každém je jeden úkol), pro zájemce také výzvy
30.00 Kč
253996
Český jazyk
1., 2., 3.
Pracovní listy
5 + 1 pohádka na nácvik metody párového čtení pro nejmenší čtenáře. Děti se učí shrnovat úseky textu. Aby to nebylo
30.00 Kč
137027
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na zajímavém a aktuálním tématu - plýtvání jídlem. Žáci pracují ve skupinách, každá se
36.00 Kč
279294
Český jazyk
2., 3., 4.
Didaktické hry
Materiál obsahuje 3 obrázky, ke každému 6 krátkých textů. Děti ve dvojici chodí číst informace. Získané poznatky kamarád
30.00 Kč
Já mám, kdo má - pády Já mám, kdo má - pády
32 karet na klasickou hru Já mám, kdo má? Procvičujeme pády. Baví i děti v 6. třídě. Můžeme děti řadit ve třídě, nebo dát dětem na hromádku do dvojice, aby sestavily řadu. Hraji v 5. i 6. třídě, děti hra baví. Mimo jiné si děti při hře uvědomily rozdíl mezi 1. a 5. pádem, po hraní jsme si zapsali, jak zapisovat oslovení ve větě (s čárkou). Děti se učí také odlišovat 2. a 4. pád. Doporučuji barevný tisk, pokud nelze, tak to bude děti určitě bavit i v černobílé verzi :)
UUCZ-510808
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00