KARTY JÁ JSEM, KDO JE + ROZŠIŘUJÍCÍ HRA PRO TŘÍDU NA CELOU HODINU

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 1.75 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 10. 2022
Sdílet:

KARTY JÁ JSEM, KDO JE.

ZÁBAVA, ČTENÍ S POROZUMĚNÍM, ROZVOJ SLOVNÍ ZÁSOBY, STAVBA SLOVA, SLABIKY, PSANÉ PÍSMO, POHYB.

 

Využití v předmětu: Český jazyk

Ročník: 1.- 3.

Popis:

  • 16 stran A4 k tisku
  • 32  karet ke hře Já jsem, kdo je?
  • 31  karet k rozšiřující hře
  • 31 karet s možností tvorby vlastních úkolů
  • jednostranný tisk, pokud nebudete tisknout barevné pozadí, zalaminovat, vystřihat
  • pomůcka je barevná

 

Návrh použití:

  • obdobně jako klasická hra Já mám, kdo má?
  • Hra pro třídu i pro menší skupinu.
  • Karty 1. hry se rozdají mezi hráče. Kdo má první kartu (pozná ji podle žlutého pozadí), přečte ze své karty: Já jsem…následuje vlastnost nebo chování, - přečte text v dolní části své karty. Na dotaz reaguje další tím, že řekne: Já jsem… – zopakuje požadovaný text, kdo je… – hra se opakuje. Výsledkem je, že vytvoří navazující řadu. Hra končí kartou Já pláču.
  • Karty 2. rozšiřující hry. Tyto kartičky jsou rozšiřující pro hru Já jsem..., kdo je...?

Po odehrání 1. hry si děti pořád kartu nechávají u sebe. Rozložte doplňující karty rubem nahoru doprostřed kruhu, ve kterém děti sedí. Děti si postupně po jednom odebírají namátkově rozšiřující karty a nahlas přečtou pro koho je úkol určený a co má udělat. Řídí se prvotní kartou, kterou má každý hráč stále u sebe.

Do souboru je vložen i prázdný duplikát doplňkových karet, abyste si mohli své případné úkoly pozměnit. Například vyberete jen pár karet, na některé napíšete jména dětí, které si mají jít pro pracovní list a pracovat na něm ve skupince, na jiné kartě úkol pro jinou skupinku. (poslouží vám i k dělení dětí do skupin k jiným činnostem)

 

                                                                                                                 

Další produkty od autora Libuše Sudová

498308
Matematika - geometrie
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Vážené kolegyně a kolegové, tento materiál jsem vytvořila jako doplněk k učení o geometrických tvarech - trojúhelník
35.00 Kč
568244
Výtvarná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
Materiál se skládá z 21 šablon pirátů, pirátek, kormidla, sudu rumu, kotvy + 2 x názorného obrázku jak postupovat k
35.00 Kč
759033
Matematika - geometrie
ZŠ – 1. STUPEŇ
Předloha ke kreslení
Milé paní učitelky! Na přání Vás, paní učitelek a velkou oblibu mých dokreslovacích sad, jsem pro Vaše žáky připravila
39.00 Kč
258856
Český jazyk
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Brožura s obrázky a texty k procvičování poznávání našich ryb. - čtenářská gramotnost a zároveň zajímavosti o našich
45.00 Kč
KARTY JÁ JSEM, KDO JE + ROZŠIŘUJÍCÍ HRA PRO TŘÍDU NA CELOU HODINU KARTY JÁ JSEM, KDO JE + ROZŠIŘUJÍCÍ HRA PRO TŘÍDU NA CELOU HODINU
KARTY JÁ JSEM, KDO JE.ZÁBAVA, ČTENÍ S POROZUMĚNÍM, ROZVOJ SLOVNÍ ZÁSOBY, STAVBA SLOVA, SLABIKY, PSANÉ PÍSMO, POHYB. Využití v předmětu: Český jazykRočník: 1.- 3.Popis: 16 stran A4 k tisku32  karet ke hře Já jsem, kdo je?31  karet k rozšiřující hře31 karet s možností tvorby vlastních úkolůjednostranný tisk, pokud nebudete tisknout barevné pozadí, zalaminovat, vystřihatpomůcka je barevná Návrh použití:obdobně jako klasická hra Já mám, kdo má?Hra pro třídu i pro menší skupinu. Karty 1. hry se rozdají mezi hráče. Kdo má první kartu (pozná ji podle žlutého pozadí), přečte ze své karty: Já jsem…následuje vlastnost nebo chování, - přečte text v dolní části své karty. Na dotaz reaguje další tím, že řekne: Já jsem… – zopakuje požadovaný text, kdo je… – hra se opakuje. Výsledkem je, že vytvoří navazující řadu. Hra končí kartou Já pláču.Karty 2. rozšiřující hry. Tyto kartičky jsou rozšiřující pro hru Já jsem..., kdo je...?Po odehrání 1. hry si děti pořád kartu nechávají u sebe. Rozložte doplňující karty rubem nahoru doprostřed kruhu, ve kterém děti sedí. Děti si postupně po jednom odebírají namátkově rozšiřující karty a nahlas přečtou pro koho je úkol určený a co má udělat. Řídí se prvotní kartou, kterou má každý hráč stále u sebe.Do souboru je vložen i prázdný duplikát doplňkových karet, abyste si mohli své případné úkoly pozměnit. Například vyberete jen pár karet, na některé napíšete jména dětí, které si mají jít pro pracovní list a pracovat na něm ve skupince, na jiné kartě úkol pro jinou skupinku. (poslouží vám i k dělení dětí do skupin k jiným činnostem)                                                                                                                  
UUCZ-198004
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Didaktické hry>1.>2.>3.>🔤 Abeceda
50.00