Kde se berou plasty v moři?

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 1000.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).

 

Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).

 

Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

510808
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
32 karet na klasickou hru Já mám, kdo má? Procvičujeme pády. Baví i děti v 6. třídě. Můžeme děti řadit ve třídě, nebo
30.00 Kč
188014
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci řadí ve skupinkách názvy měst ke vzorům. Cílem je nejen určit správný vzor, ale především si umět poradit a
25.00 Kč
883257
Český jazyk - literatura
Didaktické hry
42 kartiček na opakování literatury období klasicismu, osvícenství a preromantismu. Žáci si posílají kartičky, zapisují
38.00 Kč
61876
Český jazyk - čtení
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
10 krátkých textů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Děti nejprve hledají vetřelce (slova, která do textu nepatří), potom
45.00 Kč
Kde se berou plasty v moři? Kde se berou plasty v moři?
3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).   Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).   Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.  Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-73649
Český jazyk>Přírodověda>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌍 Den Země
35.00