Kde se berou plasty v moři?

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 1000.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).

 

Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).

 

Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

510656
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 7 úkolů na procvičení vyjmenovaných slov po P, S, V, Z. Doporučuji rozmístit jako stanoviště pro
55.00 Kč
275601
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 2 hry do hodin slohu, když probíráme vypravování. První se jmenuje Dobrodružná cesta. Žáci ve skupince
30.00 Kč
470046
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Lekce k tématu Trójská válka, 2 vyučovací hodiny, starší žáci ZŠ, 1. ročník SŠ. Vycházíme z poslechu na Youtube, ale
32.00 Kč
71260
Český jazyk - čtení
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
12 lekcí k četbě knihy Vrány. V jedné vyučovací hodině žáci stihnou číst, zapsat a diskutovat. Materiál je zaměřen
45.00 Kč
Kde se berou plasty v moři? Kde se berou plasty v moři?
3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).   Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).   Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.  Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-73649
Český jazyk>Přírodověda>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌍 Den Země
35.00