Kde se berou plasty v moři?

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
15
Velikost: 1000.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).

 

Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).

 

Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

416261
Český jazyk
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
122859
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Práce s textem do hodin ČJ, D a případně VV. Žáci pracují metodou párového čtení informace o prazvláštním rukopisu
38.00 Kč
188373
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor kartiček na práci do skupin. Žáci přiřazují názvy měst ke vzorům (+ do kategorie pomnožná). Správnost odpovědí si
40.00 Kč
445447
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje
32.00 Kč
Kde se berou plasty v moři? Kde se berou plasty v moři?
3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).   Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).   Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.   Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-73649
Český jazyk>Přírodověda>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ>Den Země
35.00