Kde se berou plasty v moři?

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 1000.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).

 

Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).

 

Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

82349
Český jazyk
6., 7.
Přípravy hodiny/lekce
Žáci hledají informaci v textu, mluví, učí se gramatický jev. Materiál se váže k látce probírané v mluvnici nejčastěji
30.00 Kč
227111
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje vánoční pohádku + práci s odborným textem. Je určen pro děti od 4. třídy, ale zvládnou určitě i
30.00 Kč
143902
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita vhodná na výuku venku, ale zvládnete i ve třídě. Zabere 2 vyučovací hodiny, pokud dáte dětem některé žánry
56.00 Kč
137027
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na zajímavém a aktuálním tématu - plýtvání jídlem. Žáci pracují ve skupinách, každá se
36.00 Kč
Kde se berou plasty v moři? Kde se berou plasty v moři?
3 texty pro žáky - každý si přečte jeden, potom si předávají informace (nebo můžete využít všechny texty pro každého žáka). Součástí textů jsou různé otázky a úkoly. Délka textu je dvě strany A4 (včetně otázek, obrázků), jeden text je delší (tři A4).   Dále materiál zahrnuje úvodní obrázek s otázkami do skupiny a závěrečné shrnutí pro každého žáka (každý žák napíše také vnitřní monolog vybrané postavy).   Materiál slouží jako vstupní téma k diskusi o životním prostředí, o tom, jak můžeme sami pomoci ke změně apod.  Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-73649
Český jazyk>Přírodověda>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌍 Den Země
35.00