Zámořské plavby - práce s texty

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 11.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Markéta Pomijová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 7. 2025
Sdílet:

Lekce je založena na kooperativní práci a vzájemné pozitivní závislosti. Žáci se zaměřují na jednotlivé cestovatele a společně pracují s fiktivními texty.

Obsah materiálu:

1) metodika

2) texty

3) tabulky

4) pracovní list E-U-R

5) řešení 

Cíl materiálu:

1) Žák porovná cesty jednotlivých cestovatelů.

2) Žák vybere podstatné informace z textu.

3) Žák popíše historii zámořských plaveb.

Práce s materiálem:

1) Lekce je založena na kooperativní práci a vzájemné pozitivní závislosti.

2) Žáci jsou na začátku hodiny rozděleni do pěti skupin. Každá skupina dostane jeden text s informacemi o mořeplavcích. Každý ve skupině dostane tabulku/pracovní list.

3) Žáci ve skupinách vyplní tabulku.

4) Po vyplnění tabulky se žáci spojí do nových skupiny na základě písmene. V každé skupině tak bude vždy jeden zástupce z původní skupiny. Žáci tak mohou porovnávat své znalosti o jednotlivých mořeplavcích.

5) V nových skupinách vypracují společně pracovní list.


 

Další produkty od autora Markéta Pomijová

921718
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Více o materiálu Úkolem žáků je správně určit větný člen, přičemž každému jevu odpovídá určité číslo. Žáci si jednotlivé
35.00 Kč
921725
Český jazyk
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: 1) metodika 2) texty se zkratkami a bez zkratek k porovnání 4) oboustranný pracovní list 5) řešení
40.00 Kč
921720
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
DOPORUČENÍ K POUŽITÍ: MATERIÁL JE URČEN K VYTIŠTĚNÍ A SESTAVENÍ VLASTNÍHO VELKÉHO ROZVRHU. OBSAH: 1) METODIKA 2) ROZVRH
50.00 Kč
921729
Dějepis
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se zaměřuje na manželky anglického krále Jindřicha VIII. Žáci se naučí vyhledávat nejdůležitější informace z
30.00 Kč
Zámořské plavby - práce s texty Zámořské plavby - práce s texty
Lekce je založena na kooperativní práci a vzájemné pozitivní závislosti. Žáci se zaměřují na jednotlivé cestovatele a společně pracují s fiktivními texty.Obsah materiálu:1) metodika2) texty3) tabulky4) pracovní list E-U-R5) řešení Cíl materiálu:1) Žák porovná cesty jednotlivých cestovatelů.2) Žák vybere podstatné informace z textu.3) Žák popíše historii zámořských plaveb.Práce s materiálem:1) Lekce je založena na kooperativní práci a vzájemné pozitivní závislosti.2) Žáci jsou na začátku hodiny rozděleni do pěti skupin. Každá skupina dostane jeden text s informacemi o mořeplavcích. Každý ve skupině dostane tabulku/pracovní list.3) Žáci ve skupinách vyplní tabulku.4) Po vyplnění tabulky se žáci spojí do nových skupiny na základě písmene. V každé skupině tak bude vždy jeden zástupce z původní skupiny. Žáci tak mohou porovnávat své znalosti o jednotlivých mořeplavcích.5) V nových skupinách vypracují společně pracovní list. 
UUCZ-921751
Dějepis>Pracovní listy>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🏴‍☠️ Piráti, námořníci, moře
50.00