Kolíčkování dopravní prostředky - první písmeno ve slově a přiřazování názvu k obrázku

Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 17.7 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 11. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově
  • 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první čtení, přiřazování slov k obrázkům
  • 36 názvů dopravních prostředků psaných hůlkovým písmem
  • řešení
  • metodika

Výukový charakter:

Každá kartička zobrazuje obrázek dopravního prostředku s písmeny pod obrázkem. Úkolem je najít správné první písmeno slova a označit ho. Při aktivitě první čtení přiřazují děti názvy k obrázkům.

  • Jazykové dovednosti: Rozpoznávání prvního písmena slov vede děti k rozvoji slovní zásoby a základních dovedností předčtenářské gramotnosti.
  • Motorické dovednosti: Práce s kolíčky na kartičkách zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.
  • Zrakové vnímání: Rozpoznávání obrázků dopravních prostředků spolu s vizuálním písmenem podporuje schopnost rozlišovat znaky a jejich grafické podoby.
  • Kognitivní dovednosti: Přiřazování správného písmene k obrázku rozvíjí schopnosti jako logické uvažování, vizuální paměť a rozpoznávání, což je zásadní pro proces učení čtení a psaní.

Metodický návod:

  • Individuální práce: Dítě pracuje samo a pomocí kolíčku označí první písmeno odpovídající názvu dopravního prostředku na kartičce. Učitel nebo rodič může postupně kontrolovat a pomáhat s rozpoznáváním písmen.
  • Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích nebo malých skupinách, kde se střídají v přiřazování písmen a diskutují o správných odpovědích. Lze použít jako soutěžní aktivitu, kde děti sbírají body za správné odpovědi.
  • Speciální pedagogika a logopedie: Kolíčkování můžeme využít jako aktivitu pro rozvoj jazykových dovedností s podporou vizuálních pomůcek.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

840144
Český jazyk
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Hravé čtení a pohyb v jednom! Děti hledají obrázky odpovídající větám, doplňují písmena a odhalují tajemnou větu. Na
40.00 Kč
753595
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: 19 karet se zadáním: každá karta obsahuje trojici čísel, ze kterých žáci vytvoří čtyři matematické
35.00 Kč
727538
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Obsah materiálu: 57 karet s příklady (možnost laminace a práce s mazací fixou pro opakované použití) 13 prázdných karet
35.00 Kč
685356
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město) 61 druhů dopravních prostředků Slovníček dopravních
30.00 Kč
Kolíčkování dopravní prostředky - první písmeno ve slově a přiřazování názvu k obrázku Kolíčkování dopravní prostředky - první písmeno ve slově a přiřazování názvu k obrázku
Obsah materiálu:9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první čtení, přiřazování slov k obrázkům36 názvů dopravních prostředků psaných hůlkovým písmemřešenímetodikaVýukový charakter:Každá kartička zobrazuje obrázek dopravního prostředku s písmeny pod obrázkem. Úkolem je najít správné první písmeno slova a označit ho. Při aktivitě první čtení přiřazují děti názvy k obrázkům.Jazykové dovednosti: Rozpoznávání prvního písmena slov vede děti k rozvoji slovní zásoby a základních dovedností předčtenářské gramotnosti.Motorické dovednosti: Práce s kolíčky na kartičkách zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.Zrakové vnímání: Rozpoznávání obrázků dopravních prostředků spolu s vizuálním písmenem podporuje schopnost rozlišovat znaky a jejich grafické podoby.Kognitivní dovednosti: Přiřazování správného písmene k obrázku rozvíjí schopnosti jako logické uvažování, vizuální paměť a rozpoznávání, což je zásadní pro proces učení čtení a psaní.Metodický návod:Individuální práce: Dítě pracuje samo a pomocí kolíčku označí první písmeno odpovídající názvu dopravního prostředku na kartičce. Učitel nebo rodič může postupně kontrolovat a pomáhat s rozpoznáváním písmen.Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích nebo malých skupinách, kde se střídají v přiřazování písmen a diskutují o správných odpovědích. Lze použít jako soutěžní aktivitu, kde děti sbírají body za správné odpovědi.Speciální pedagogika a logopedie: Kolíčkování můžeme využít jako aktivitu pro rozvoj jazykových dovedností s podporou vizuálních pomůcek. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-688470
Český jazyk>Logopedie>Strukturované učení>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
35.00