Kolíčkování dopravní prostředky - první písmeno ve slově a přiřazování názvu k obrázku

Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 17.7 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 11. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově
  • 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první čtení, přiřazování slov k obrázkům
  • 36 názvů dopravních prostředků psaných hůlkovým písmem
  • řešení
  • metodika

Výukový charakter:

Každá kartička zobrazuje obrázek dopravního prostředku s písmeny pod obrázkem. Úkolem je najít správné první písmeno slova a označit ho. Při aktivitě první čtení přiřazují děti názvy k obrázkům.

  • Jazykové dovednosti: Rozpoznávání prvního písmena slov vede děti k rozvoji slovní zásoby a základních dovedností předčtenářské gramotnosti.
  • Motorické dovednosti: Práce s kolíčky na kartičkách zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.
  • Zrakové vnímání: Rozpoznávání obrázků dopravních prostředků spolu s vizuálním písmenem podporuje schopnost rozlišovat znaky a jejich grafické podoby.
  • Kognitivní dovednosti: Přiřazování správného písmene k obrázku rozvíjí schopnosti jako logické uvažování, vizuální paměť a rozpoznávání, což je zásadní pro proces učení čtení a psaní.

Metodický návod:

  • Individuální práce: Dítě pracuje samo a pomocí kolíčku označí první písmeno odpovídající názvu dopravního prostředku na kartičce. Učitel nebo rodič může postupně kontrolovat a pomáhat s rozpoznáváním písmen.
  • Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích nebo malých skupinách, kde se střídají v přiřazování písmen a diskutují o správných odpovědích. Lze použít jako soutěžní aktivitu, kde děti sbírají body za správné odpovědi.
  • Speciální pedagogika a logopedie: Kolíčkování můžeme využít jako aktivitu pro rozvoj jazykových dovedností s podporou vizuálních pomůcek.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

683761
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 12 pracovních listů zaměřených na počítání Pracovní list s čísly 1 až 5 12 druhů dopravních prostředků
35.00 Kč
692233
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny – první písmeno ve slově 44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny
35.00 Kč
710335
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 22 druhů perníčků ve třech velikostech (malý, střední, velký), které děti vystřihují a následně
30.00 Kč
690916
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 80 kartiček s obrázky různých dopravních prostředků a čísly Výukový charakter: Materiál je zaměřen na
35.00 Kč
Kolíčkování dopravní prostředky - první písmeno ve slově a přiřazování názvu k obrázku Kolíčkování dopravní prostředky - první písmeno ve slově a přiřazování názvu k obrázku
Obsah materiálu:9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první čtení, přiřazování slov k obrázkům36 názvů dopravních prostředků psaných hůlkovým písmemřešenímetodikaVýukový charakter:Každá kartička zobrazuje obrázek dopravního prostředku s písmeny pod obrázkem. Úkolem je najít správné první písmeno slova a označit ho. Při aktivitě první čtení přiřazují děti názvy k obrázkům.Jazykové dovednosti: Rozpoznávání prvního písmena slov vede děti k rozvoji slovní zásoby a základních dovedností předčtenářské gramotnosti.Motorické dovednosti: Práce s kolíčky na kartičkách zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.Zrakové vnímání: Rozpoznávání obrázků dopravních prostředků spolu s vizuálním písmenem podporuje schopnost rozlišovat znaky a jejich grafické podoby.Kognitivní dovednosti: Přiřazování správného písmene k obrázku rozvíjí schopnosti jako logické uvažování, vizuální paměť a rozpoznávání, což je zásadní pro proces učení čtení a psaní.Metodický návod:Individuální práce: Dítě pracuje samo a pomocí kolíčku označí první písmeno odpovídající názvu dopravního prostředku na kartičce. Učitel nebo rodič může postupně kontrolovat a pomáhat s rozpoznáváním písmen.Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích nebo malých skupinách, kde se střídají v přiřazování písmen a diskutují o správných odpovědích. Lze použít jako soutěžní aktivitu, kde děti sbírají body za správné odpovědi.Speciální pedagogika a logopedie: Kolíčkování můžeme využít jako aktivitu pro rozvoj jazykových dovedností s podporou vizuálních pomůcek. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-688470
Český jazyk>Logopedie>Strukturované učení>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
30.00