Kolíčkování - první písmeno ve slově a přiřazování názvů - ovoce a zelenina

Kategorie:
Počet stran:
29
Velikost: 23.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny – první písmeno ve slově
  • 44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny - první čtení, přiřazování slov k obrázkům
  • 44 názvů různých typů ovoce a zeleniny psaných hůlkovým písmem
  • řešení 
  • metodika
 

Výukový charakter:

  • Každá kartička zobrazuje obrázek ovoce nebo zeleniny s písmeny pod obrázkem. Úkolem je najít správné první písmeno slova a označit ho. Při aktivitě první čtení přiřazují děti názvy k obrázkům.
  • Rozpoznávání prvního písmena slov vede děti k rozvoji slovní zásoby a základních předčtenářské gramotnosti.
  • Jemná motorika: práce s kolíčky při označování správného písmene zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.
  • Zrakové vnímání: děti trénují schopnost vizuálního rozlišování mezi různými písmeny a obrázky ovoce a zeleniny, což zlepšuje jejich schopnost soustředit se na detaily.
  • Kognitivní dovednosti: přiřazování správného prvního písmene k obrázkům podporuje logické uvažování a rozpoznávací schopnosti, děti se připravují na další čtenářské a jazykové dovednosti.
 

Metodický návod:

Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.

  • Individuální práce: Děti pracují samostatně, přiřazují správné první písmeno ke slovu a označují ho kolíčkem. Aktivita je ideální pro soustředěnou práci a samostatné učení.
  • Skupinová práce: V malých skupinách mohou děti spolupracovat při přiřazování písmen k obrázkům, čímž zlepšují týmovou spolupráci a komunikační dovednosti. Skupinová aktivita může být i soutěžní – kdo nejrychleji najde správné písmeno pro každý obrázek.
  • Speciální pedagogika: Materiál je vhodný pro děti s vývojovými poruchami řeči nebo dětmi s poruchami učení. Kolíčkování je skvělým způsobem, jak procvičovat jazykové dovednosti, posilovat motorické schopnosti a vytvářet vizuální spojení mezi písmeny a slovy.

 

 Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

787597
Český jazyk
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obsah materiálu: 4 originální příšerky: každá příšerka čeká na vybarvení podle slabik slov. Různé varianty písma: text
35.00 Kč
783620
Tělesná výchova
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 23 karet jógových pozic (velikost 10×14 cm) – každá karta obsahuje ilustraci jógové pozice s Yettim
68.00 Kč
754281
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: 3 obrázky se zimní tématikou: ilustrované scény plné detailů, které zaujmou děti. 3 pracovní listy
40.00 Kč
683761
Logopedie
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál se zaměřuje na procvičování základního počítání do 5. Děti mají za úkol spočítat jednotlivé druhy a výsledek
35.00 Kč
Kolíčkování - první písmeno ve slově a přiřazování názvů - ovoce a zelenina Kolíčkování - první písmeno ve slově a přiřazování názvů - ovoce a zelenina
Obsah materiálu:44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny – první písmeno ve slově44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny - první čtení, přiřazování slov k obrázkům44 názvů různých typů ovoce a zeleniny psaných hůlkovým písmemřešení metodika
 
Výukový charakter:Každá kartička zobrazuje obrázek ovoce nebo zeleniny s písmeny pod obrázkem. Úkolem je najít správné první písmeno slova a označit ho. Při aktivitě první čtení přiřazují děti názvy k obrázkům.Rozpoznávání prvního písmena slov vede děti k rozvoji slovní zásoby a základních předčtenářské gramotnosti.Jemná motorika: práce s kolíčky při označování správného písmene zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.Zrakové vnímání: děti trénují schopnost vizuálního rozlišování mezi různými písmeny a obrázky ovoce a zeleniny, což zlepšuje jejich schopnost soustředit se na detaily.Kognitivní dovednosti: přiřazování správného prvního písmene k obrázkům podporuje logické uvažování a rozpoznávací schopnosti, děti se připravují na další čtenářské a jazykové dovednosti.
 
Metodický návod:Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.Individuální práce: Děti pracují samostatně, přiřazují správné první písmeno ke slovu a označují ho kolíčkem. Aktivita je ideální pro soustředěnou práci a samostatné učení.Skupinová práce: V malých skupinách mohou děti spolupracovat při přiřazování písmen k obrázkům, čímž zlepšují týmovou spolupráci a komunikační dovednosti. Skupinová aktivita může být i soutěžní – kdo nejrychleji najde správné písmeno pro každý obrázek.Speciální pedagogika: Materiál je vhodný pro děti s vývojovými poruchami řeči nebo dětmi s poruchami učení. Kolíčkování je skvělým způsobem, jak procvičovat jazykové dovednosti, posilovat motorické schopnosti a vytvářet vizuální spojení mezi písmeny a slovy.  Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-692233
Český jazyk>Logopedie>Strukturované učení>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🍎 Ovoce-zelenina
35.00