MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát

Ročník:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 256.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Natálie Szotkowská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 11. 2023
Sdílet:

MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI – 13. listopad

DOPORUČUJI:

  • Kartičky s diktáty zalaminovat a používat opakovaně.
  • Rozmístit po třídě nebo chodbě.
  • Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích.

BĚHACÍ DIKTÁT:

Ve dvojicích: Jeden žák sedí s pracovním listem v lavici a druhý žák běhá k diktátům (srdíčkům) a snaží se se předat, co nejvíce informací. Poté společně odpovídají na otázky (v běhání se v průběhu mohou prostřídat).

Samostatně: Žáci běhají samostatně k diktátům (srdíčkům) a následně odpovídají do tabulky na otázky.

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • úvodní list
  • 9 kartiček – SRDÍČEK
  • tabulku s otázkami
  • správné řešení

Otázky:

Kdo byl laskavý?

Ke komu byl laskavý?

Čím projevil svou laskavost?

Kdy se to stalo?

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

591921
Český jazyk
Školní družina, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní listy · 5 barevných variant tabletů · verze pro tatínka nebo dědečka METODICKÝ NÁVOD: CO
32.00 Kč
389909
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál lze využít jako výukové karty pro tvorbu plakátu nebo běhací diktát. DOPORUČUJI: Kartičky s diktáty zalaminovat
39.00 Kč
399658
Pracovní činnosti
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
ZÁLOŽKY (omalovánky) – Halloweenské kočky 12 motivů DOPORUČUJI: Nakopírovat dle počtu dětí. Vybarvit záložky a
29.00 Kč
282333
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Podstatná jména rodu ženského Vhodné pro 4. a 5. třídy. Určování správného vzoru u podstatných jmen rodu ženského
35.00 Kč
MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát
MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI – 13. listopadDOPORUČUJI:Kartičky s diktáty zalaminovat a používat opakovaně.Rozmístit po třídě nebo chodbě.Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích.BĚHACÍ DIKTÁT:Ve dvojicích: Jeden žák sedí s pracovním listem v lavici a druhý žák běhá k diktátům (srdíčkům) a snaží se se předat, co nejvíce informací. Poté společně odpovídají na otázky (v běhání se v průběhu mohou prostřídat).Samostatně: Žáci běhají samostatně k diktátům (srdíčkům) a následně odpovídají do tabulky na otázky.MATERIÁL OBSAHUJE:úvodní list9 kartiček – SRDÍČEKtabulku s otázkamisprávné řešeníOtázky:Kdo byl laskavý?Ke komu byl laskavý?Čím projevil svou laskavost?Kdy se to stalo?
UUCZ-420611
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Pravidla třídy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>😀 Emoce
33.00