MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát

Ročník:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 256.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Natálie Szotkowská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 11. 2023
Sdílet:

MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI – 13. listopad

DOPORUČUJI:

  • Kartičky s diktáty zalaminovat a používat opakovaně.
  • Rozmístit po třídě nebo chodbě.
  • Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích.

BĚHACÍ DIKTÁT:

Ve dvojicích: Jeden žák sedí s pracovním listem v lavici a druhý žák běhá k diktátům (srdíčkům) a snaží se se předat, co nejvíce informací. Poté společně odpovídají na otázky (v běhání se v průběhu mohou prostřídat).

Samostatně: Žáci běhají samostatně k diktátům (srdíčkům) a následně odpovídají do tabulky na otázky.

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • úvodní list
  • 9 kartiček – SRDÍČEK
  • tabulku s otázkami
  • správné řešení

Otázky:

Kdo byl laskavý?

Ke komu byl laskavý?

Čím projevil svou laskavost?

Kdy se to stalo?

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

357516
Český jazyk
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Pro 5. a 6. třídu. Aktivita na začátek hodiny – kartičky k zopakování učiva 5. třídy. DOPORUČUJI: Využívat jako aktivitu
39.00 Kč
631420
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál 17 třídních služeb – tři služby na jednu A4. Služby: tabule, nástěnka, sešity, světla, úklid, recyklace
38.00 Kč
475637
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál lze využít jako výukové karty pro tvorbu plakátu nebo běhací diktát. MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní listy · 16
39.00 Kč
452784
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Vzdělávací cíle: Rozvoj myšlení, představivosti, povědomí o lidských hodnotách, rozvoj jazykových dovedností, poznávání
30.00 Kč
MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI - Běhací diktát
MEZINÁRODNÍ DEN LASKAVOSTI – 13. listopadDOPORUČUJI:Kartičky s diktáty zalaminovat a používat opakovaně.Rozmístit po třídě nebo chodbě.Děti mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích.BĚHACÍ DIKTÁT:Ve dvojicích: Jeden žák sedí s pracovním listem v lavici a druhý žák běhá k diktátům (srdíčkům) a snaží se se předat, co nejvíce informací. Poté společně odpovídají na otázky (v běhání se v průběhu mohou prostřídat).Samostatně: Žáci běhají samostatně k diktátům (srdíčkům) a následně odpovídají do tabulky na otázky.MATERIÁL OBSAHUJE:úvodní list9 kartiček – SRDÍČEKtabulku s otázkamisprávné řešeníOtázky:Kdo byl laskavý?Ke komu byl laskavý?Čím projevil svou laskavost?Kdy se to stalo?
UUCZ-420611
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Pravidla třídy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>😀 Emoce
33.00