Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 2. třída

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 2.69 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 5. 2022
Sdílet:

Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou.

Český jazyk – SOVA – ú/ů, i/í-y/ý po tvrdých a měkkých souhláskách, dělení souhlásky, druhy vět, antonyma, synonyma, slova mnohoznačná, běhací PSANÍ i běhací KRESLENÍ

Matematika – PES – počítání se závorkami, + - do 100 s přechodem přes 10, slovní úloha, skládaný pes na libovolné příklady

SOVA – MOJE MALÉ ZHODNOCENÍ 1. POLOLETÍ

 

  1. ČESKÝ JAZYK:
  1. Děti do PL SE SOVOU doplní do hvězdiček tvrdé souhlásky – ty vykreslí oranžovou barvou a měkké souhlásky – ty vykreslí žlutou barvou. Doplní do kmene stromu správné ú/ů.
  2. Do lístků doplní správné i,í/y,ý. – i/í vykreslí světle zelenou, y/ý vykreslí tmavě zelenou. Lísky vystřihnou a nalepí k sově.

Lísky jsou připraveny vždy pro 2 žáky.

 

  1. K sově vyrobí knížku moudré sovy:

Vystřihneme jednotlivé části knihy.

Slepíme nebo sešijeme.

Na první stránku knížečky děti vymyslí větu o sově a to tázací, oznamovací, rozkazovací, přací. Starší děti mohou nadepsat slovní druhy. Na vedlejší stránku k nějaké větě nakreslí obrázek.

 

PROSTŘEDNÍ STRANA JE PŘIPRAVENA NA BĚHACÍ PSANÍ A NA BĚHACÍ KRESLENÍ.

Rozmístíme po třídě informace o sově. Děti informace hledají, musí si zapamatovat a na místě napsat. To stejné i běhací kreslení. Obrázky s postupným kreslením sovy umístíme někde ve třídě a děti se chodí jen dívat a podle zapamatovaného na místě nakreslit.

Na poslední straně si děti zopakují antonyma, synonyma a slova mnohoznačná mají vymyslet, nakreslit a popsat na předposlední straně.

Knížečku můžeme nalepit k sově.

Celé učení o pejskovi doporučuji motivovat třeba v kruhu, kdy děti dostanou v látkovém pytlíku či v šátku zabalenou buď plastovou kost nebo kost ze zverimexu. Děti hádají do to je…můžeme zabalit i jinou věc, kterou pes potřebuje – misku, obojek,….

Poté můžeme udělat myšlenkovou mapu SE SLOVEM PES, poté vymýšlíme psí rasy a nakonec jména, která můžeme psát do velkých kostí, následně třeba seřadit podle abecedy, počítat slabiky, vymýšlet věty,…

Doporučuji doplnit dalším PSÍM MATERIÁLEM ,, UČÍME SE S PEJSKEM“ – 2. a 3. třída (lze poupravovat i pro další třídy)

 

  1. MATEMATIKA – PES
  1. Děti vyplní PL bouda.
  2. Na koberci necháme kostičky s příklady (můžeme použít

kostičky u misky-nakopírovat nebo si udělat svoje)

nebo lístečky s příklady. Děti si pro příklady chodí, opisují

a počítají do skládaného pejska.

 

  1. Skládaný pes – vystřihneme

části těla a pruh který nám zůstal na boku

naskládáme na ,,harmoniku“ a přilepíme k tělu.

  1. Vystřihneme misku. Děti vymyslí jméno pro pejska,

napíší na misku. Do misky lepí pouze příklady,

které mají výsledek větší než 50.

 

  1. PL OPAKUJEME S PEJSKEM

DĚTI VYKRESLUJÍ PODLE ZADÁNÍ

+ - DO 100 s přechodem přes 10

 

MALÉ ZHODNOCENÍ SE SOVOU

Děti si vykreslí, vystřihnou sovu. U křídel můžeme přehnout, aby se nám lépe podařil udělat nástřih na vsunutí malé hodnotící knížečky.

Části knížečky (4) na 1 PL vystřihneme a slepíme podle návodných fotografií, nakonec vlepíme obálku knížečce ( ta je připravená pro 4 děti).

Nakonec stačí od dětí vyplnit. Malé děti, které ještě nedokáží vše napsat, mohou kreslit 😊

 

Součástí materiálu je 4stránkový průvodní list s fotografiemi.

Materiál i obrázky jsou moje autorské. Je zakázáno další šíření bez souhlasu autora. 

402979
Český jazyk
4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Udělejme si zábavnější výuku při příležitosti ,,DEN STROMŮ” a nejen při tomto dni..... Vytvořme společný strom z listů
38.00 Kč
414061
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
VYTVOŘME SI LAMPIONOVÝ PRŮVOD z lampionů plných opakování a procvičování učiva matematiky a čj. Materiál obsahuje 4 PL s
38.00 Kč
316303
Matematika
2., 3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje 28 kartiček s mravencem a vajíčky - 2 velikosti (,,A6,A5") Děti buď sčítají nebo odčítají vedle sebe
48.00 Kč
117000
Český jazyk
3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje 10PL pro 3. třídu, použitelné i ve 4. třídě jako opakování (nebo si učitel učivu přizpůsobí – např. u
60.00 Kč
Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 2. třída Zábavné nejen pololetní opakování a zhodnocení 2. třída
Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou.Český jazyk – SOVA – ú/ů, i/í-y/ý po tvrdých a měkkých souhláskách, dělení souhlásky, druhy vět, antonyma, synonyma, slova mnohoznačná, běhací PSANÍ i běhací KRESLENÍMatematika – PES – počítání se závorkami, + - do 100 s přechodem přes 10, slovní úloha, skládaný pes na libovolné příkladySOVA – MOJE MALÉ ZHODNOCENÍ 1. POLOLETÍ ČESKÝ JAZYK:Děti do PL SE SOVOU doplní do hvězdiček tvrdé souhlásky – ty vykreslí oranžovou barvou a měkké souhlásky – ty vykreslí žlutou barvou. Doplní do kmene stromu správné ú/ů. Do lístků doplní správné i,í/y,ý. – i/í vykreslí světle zelenou, y/ý vykreslí tmavě zelenou. Lísky vystřihnou a nalepí k sově.Lísky jsou připraveny vždy pro 2 žáky. K sově vyrobí knížku moudré sovy:Vystřihneme jednotlivé části knihy. Slepíme nebo sešijeme. Na první stránku knížečky děti vymyslí větu o sově a to tázací, oznamovací, rozkazovací, přací. Starší děti mohou nadepsat slovní druhy. Na vedlejší stránku k nějaké větě nakreslí obrázek. PROSTŘEDNÍ STRANA JE PŘIPRAVENA NA BĚHACÍ PSANÍ A NA BĚHACÍ KRESLENÍ.Rozmístíme po třídě informace o sově. Děti informace hledají, musí si zapamatovat a na místě napsat. To stejné i běhací kreslení. Obrázky s postupným kreslením sovy umístíme někde ve třídě a děti se chodí jen dívat a podle zapamatovaného na místě nakreslit.Na poslední straně si děti zopakují antonyma, synonyma a slova mnohoznačná mají vymyslet, nakreslit a popsat na předposlední straně.Knížečku můžeme nalepit k sově.Celé učení o pejskovi doporučuji motivovat třeba v kruhu, kdy děti dostanou v látkovém pytlíku či v šátku zabalenou buď plastovou kost nebo kost ze zverimexu. Děti hádají do to je…můžeme zabalit i jinou věc, kterou pes potřebuje – misku, obojek,….Poté můžeme udělat myšlenkovou mapu SE SLOVEM PES, poté vymýšlíme psí rasy a nakonec jména, která můžeme psát do velkých kostí, následně třeba seřadit podle abecedy, počítat slabiky, vymýšlet věty,…Doporučuji doplnit dalším PSÍM MATERIÁLEM ,, UČÍME SE S PEJSKEM“ – 2. a 3. třída (lze poupravovat i pro další třídy) MATEMATIKA – PES Děti vyplní PL bouda.Na koberci necháme kostičky s příklady (můžeme použít kostičky u misky-nakopírovat nebo si udělat svoje)nebo lístečky s příklady. Děti si pro příklady chodí, opisujía počítají do skládaného pejska. Skládaný pes – vystřihnemečásti těla a pruh který nám zůstal na bokunaskládáme na ,,harmoniku“ a přilepíme k tělu.Vystřihneme misku. Děti vymyslí jméno pro pejska, napíší na misku. Do misky lepí pouze příklady, které mají výsledek větší než 50. PL OPAKUJEME S PEJSKEMDĚTI VYKRESLUJÍ PODLE ZADÁNÍ+ - DO 100 s přechodem přes 10 MALÉ ZHODNOCENÍ SE SOVOUDěti si vykreslí, vystřihnou sovu. U křídel můžeme přehnout, aby se nám lépe podařil udělat nástřih na vsunutí malé hodnotící knížečky. Části knížečky (4) na 1 PL vystřihneme a slepíme podle návodných fotografií, nakonec vlepíme obálku knížečce ( ta je připravená pro 4 děti). Nakonec stačí od dětí vyplnit. Malé děti, které ještě nedokáží vše napsat, mohou kreslit 😊   Součástí materiálu je 4stránkový průvodní list s fotografiemi. Materiál i obrázky jsou moje autorské. Je zakázáno další šíření bez souhlasu autora. 
UUCZ-102423
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>2.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení>🐾 Živočichové
45.00