PÁDY PODSTATNÝCH JMEN - Květináče

Ročník:
Téma:
Počet stran:
6
Velikost: 291.49 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Natálie Szotkowská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 2. 2024
Sdílet:

Vhodné k procvičení určování pádů u podstatných jmen.

MATERIÁL OBSAHUJE:

· úvodní listy

· 7 květináčů s pády

· 28 květin s podstatnými jmény v různých tvarech

METODICKÝ NÁVOD:

Všechny slova (květinky) mají vlastní květináč. Do květináče žáci sadí ty květinky (slova), které patří k danému pádu. Děti mohou do 1 květináče zasadit pouze 4 správné květinky (slova).

Doporučuji:

· Vytisknout každému dítěti květináč a květinky. Děti si květinky vystřihnou a nalepí správné květinky (slova) do květináče. Takto vytvořené květináče si pak mohou nalepit do sešitu.

· Květinky a květináče můžete zalaminovat, pomocí suchého zipu připevňovat a používat opakovaně.

· Využít jako běhací aktivitu, květináče umístěte na zem a žákům rozdejte květiny (slova), poté žáci správně zasadí (zařadí) slova do květináče.

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

512504
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Určování správného vzoru u podstatných jmen rodu mužského. MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní listy · 6 úlů se vzory rodu
35.00 Kč
615145
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pravidla třídy
Materiál obsahuje 14 kouzelných slov, která jsou důležitá pro pozitivní klima ve třídě. MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní
42.00 Kč
375949
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
MUCHOMŮRKY – Přiřazování kloboučku (výsledku) k nožičce (příkladu). Aktivita na začátek hodiny nebo pro rychlíky – k
32.00 Kč
343381
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Narozeninovník
MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní listy · 16 praporků KRÁSNÉ NAROZENINY – velikost A4 · 12 balónků s měsíci – velikost A5 ·
39.00 Kč
PÁDY PODSTATNÝCH JMEN - Květináče PÁDY PODSTATNÝCH JMEN - Květináče
Vhodné k procvičení určování pádů u podstatných jmen. MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní listy · 7 květináčů s pády · 28 květin s podstatnými jmény v různých tvarech METODICKÝ NÁVOD: Všechny slova (květinky) mají vlastní květináč. Do květináče žáci sadí ty květinky (slova), které patří k danému pádu. Děti mohou do 1 květináče zasadit pouze 4 správné květinky (slova). Doporučuji: · Vytisknout každému dítěti květináč a květinky. Děti si květinky vystřihnou a nalepí správné květinky (slova) do květináče. Takto vytvořené květináče si pak mohou nalepit do sešitu. · Květinky a květináče můžete zalaminovat, pomocí suchého zipu připevňovat a používat opakovaně. · Využít jako běhací aktivitu, květináče umístěte na zem a žákům rozdejte květiny (slova), poté žáci správně zasadí (zařadí) slova do květináče.
UUCZ-505941
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
25.00