Popiš obrázek, uhodni a kresli

Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 138.4 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 9. 2025
Sdílet:

POPIŠ OBRÁZEK, UHODNI A KRESLI

Materiál slouží k:

  • Procvičení popisu obrázku
  • Rozvoji komunikace a spolupráce s kolektivem
  • Rozvoji slovní zásoby

 

Materiál obsahuje:

  • 48 očíslovaných kartiček s jednoduchými obrázky 

 

Využití materiálu:

  • Materiál může mít vícero variant využití. Např.:
  • Varianta 1: Hádanky. Žák popisuje, co je na obrázku. Nesmí však danou věc konkrétně nazvat. Ostatní hádají, co na obrázku je. Aktivita se dá hrát ve skupinkách, dvojičkách, ale i s celou třídou
  • Varianta 2: Hádej a kresli. Podobné, jako varianta jedna. Žáci ve dvojicích, nebo v menších skupinkách. Jeden má kartičku s obrázkem a popisuje, co je na obrázku. Nesmí však věc na obrázku konkrétně nazvat. Parťák se snaží dle popisu věc nakreslit.
  • Kartičky doporučuji pro delší životnost zalaminovat a nastříhat.

 

Další produkty od autora pančelka Jíťa - Jitka Přivřelová

1003987
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Halloweenské VĚTŠÍ BERE Materiál slouží k: procvičení pamětného sčítání a odčítání procvičení čísel 0 - 6 procvičení
26.00 Kč
517582
Matematika
1., 2.
Skládačky
TŘÍDĚNÍ - PŘÍKLADY NA SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 s přechodem přes 10 Materiál slouží k: naučení, pochopení a procvičení
30.00 Kč
425474
Matematika
1., 2.
Kolíčkování
PŘÍŠERKOVÉ KOLÍČKOVÁNÍ 0 - 10 Materiál slouží k: procvičení určení počtu obrázků procvičení rozlišení číslic rozvoji
25.00 Kč
846371
Prvouka
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
JÁ MÁM, KDO MÁ? - zájmové činnosti, volnočasové aktivity Materiál slouží k: procvičení rozpoznání volnočasových aktivit
25.00 Kč
Popiš obrázek, uhodni a kresli Popiš obrázek, uhodni a kresli
POPIŠ OBRÁZEK, UHODNI A KRESLIMateriál slouží k:Procvičení popisu obrázkuRozvoji komunikace a spolupráce s kolektivemRozvoji slovní zásoby Materiál obsahuje:48 očíslovaných kartiček s jednoduchými obrázky  Využití materiálu:Materiál může mít vícero variant využití. Např.:Varianta 1: Hádanky. Žák popisuje, co je na obrázku. Nesmí však danou věc konkrétně nazvat. Ostatní hádají, co na obrázku je. Aktivita se dá hrát ve skupinkách, dvojičkách, ale i s celou třídouVarianta 2: Hádej a kresli. Podobné, jako varianta jedna. Žáci ve dvojicích, nebo v menších skupinkách. Jeden má kartičku s obrázkem a popisuje, co je na obrázku. Nesmí však věc na obrázku konkrétně nazvat. Parťák se snaží dle popisu věc nakreslit. Kartičky doporučuji pro delší životnost zalaminovat a nastříhat. 
UUCZ-964665
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Ostatní>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
0.00