PRAVOPIS: deskovka s kolíčkováním

Ročník:
Počet stran:
131
Velikost: 31.62 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Zábavné procvičování pravopisu kombinující jednoduchou deskovku a kartičky ke kolíčkování. VŠE VE VIDEU! :-) 

- čtyři pravopisné okruhy*
- vlastní tempo a individuální zpětná vazba (kolíčkování: z jedné strany karty zadání, z druhé řešení)
- halloweenské motivy
- výběr z mnoha jevů (4 okruhy, každý z nich 280 karet a závěrečných 150 karet s mixem pravopisných jevů)

* (1) vyjmenovaná slova
  (2) koncovky podstatných jmen
  (3) koncovky přídavných jmen (tvrdá, měkká, přivlastňovací)
  (4) shoda přísudku s podmětem (jednoduchým, několikanásobným, všeobecným)
  (5) mix těchto jevů 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tento materiál má výukový charakter a je určen ke vzdělávání na ZŠ.
V souladu s RVP rozvíjí u žáků tyto klíčové kompetence:

1. KOMPETENCE K UČENÍ:
- vlastní tempo učení, individuální zpětná vazba,
- konstruktivní práce s chybou (chybné odpovědi lze individuálně zapisovat jako poznámky, žák se k nim vrátí, navrhne zdůvodnění) à zamyšlení: oblast, ve které chybuji (např. shoda podmětu s přísudkem), proč je pro mě tento jev složitý (mám problém rozlišit předmět a podmět aj.)
- žák rozlišuje vhodnost spolupráce i individuální práce (spolupráce při deskové hře, individuální reflexe nad vlastními chybami – špatně zodpovězené kartičky)

2. KOMPETENCE K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
- samostatná práce s pravidly (porozumění pravidlům hry)
- dodržování pravidel, aktivní zájem o výsledky protihráče (kontrola správnosti, sledování hry)

3. KOMPETENCE SOCIÁLNÍ A PERSONÁLNÍ:
- práce dle pravidel, která žák případně vhodně upraví/upřesní dle účelu činnosti
- práce ve dvojici
- samostatná i vzájemná reflexe/sebereflexe
- radost ze svého i cizího úspěchu
- zvládání svých emocí
- empatie, pomoc (protihráči lze např. „napovědět“, které pravidlo si má pro určení daného pravopisného jevu vybavit)

Další produkty od autora Mgr. Monika Chmelařová

330954
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada her k zábavnému opakování ČÍSLOVEK (vše v náhledových obrázcích). 1) AZ-KVÍZ - 56 otázek (28 základních + 28
40.00 Kč
219660
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
• 20 testů k opakování a procvičení literární výchovy sestavených po vzoru "CERMAT" testů určených pro přijímací zkoušku
30.00 Kč
146358
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
Dvojlist (text + pracovní list) zpracovává mayskou bajku (či lidový příběh) a aplikuje na něj česká rčení a přísloví
0.00 Kč
13969
Český jazyk
8., 9., SŠ
Pracovní listy
1. ZÁPISY, PROCVIČENÍ (4 stránky) - zápisy k jednotlivým odchylkám od pravidelné větné stavby, které jsou považovány za
25.00 Kč
PRAVOPIS: deskovka s kolíčkováním PRAVOPIS: deskovka s kolíčkováním
Zábavné procvičování pravopisu kombinující jednoduchou deskovku a kartičky ke kolíčkování. VŠE VE VIDEU! :-)  - čtyři pravopisné okruhy* - vlastní tempo a individuální zpětná vazba (kolíčkování: z jedné strany karty zadání, z druhé řešení) - halloweenské motivy - výběr z mnoha jevů (4 okruhy, každý z nich 280 karet a závěrečných 150 karet s mixem pravopisných jevů) * (1) vyjmenovaná slova   (2) koncovky podstatných jmen   (3) koncovky přídavných jmen (tvrdá, měkká, přivlastňovací)   (4) shoda přísudku s podmětem (jednoduchým, několikanásobným, všeobecným)   (5) mix těchto jevů - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tento materiál má výukový charakter a je určen ke vzdělávání na ZŠ. V souladu s RVP rozvíjí u žáků tyto klíčové kompetence: 1. KOMPETENCE K UČENÍ: - vlastní tempo učení, individuální zpětná vazba, - konstruktivní práce s chybou (chybné odpovědi lze individuálně zapisovat jako poznámky, žák se k nim vrátí, navrhne zdůvodnění) à zamyšlení: oblast, ve které chybuji (např. shoda podmětu s přísudkem), proč je pro mě tento jev složitý (mám problém rozlišit předmět a podmět aj.) - žák rozlišuje vhodnost spolupráce i individuální práce (spolupráce při deskové hře, individuální reflexe nad vlastními chybami – špatně zodpovězené kartičky)2. KOMPETENCE K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ - samostatná práce s pravidly (porozumění pravidlům hry) - dodržování pravidel, aktivní zájem o výsledky protihráče (kontrola správnosti, sledování hry)3. KOMPETENCE SOCIÁLNÍ A PERSONÁLNÍ: - práce dle pravidel, která žák případně vhodně upraví/upřesní dle účelu činnosti - práce ve dvojici - samostatná i vzájemná reflexe/sebereflexe - radost ze svého i cizího úspěchu - zvládání svých emocí - empatie, pomoc (protihráči lze např. „napovědět“, které pravidlo si má pro určení daného pravopisného jevu vybavit)
UUCZ-380332
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Kolíčkování>Přípravy hodiny/lekce>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky
55.00