PRAVOPIS: deskovka s kolíčkováním

Ročník:
Počet stran:
131
Velikost: 31.62 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 3. 2025
Sdílet:

Zábavné procvičování pravopisu kombinující jednoduchou deskovku a kartičky ke kolíčkování. VŠE VE VIDEU! :-) 

- čtyři pravopisné okruhy*
- vlastní tempo a individuální zpětná vazba (kolíčkování: z jedné strany karty zadání, z druhé řešení)
- halloweenské motivy
- výběr z mnoha jevů (4 okruhy, každý z nich 280 karet a závěrečných 150 karet s mixem pravopisných jevů)

* (1) vyjmenovaná slova
  (2) koncovky podstatných jmen
  (3) koncovky přídavných jmen (tvrdá, měkká, přivlastňovací)
  (4) shoda přísudku s podmětem (jednoduchým, několikanásobným, všeobecným)
  (5) mix těchto jevů 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tento materiál má výukový charakter a je určen ke vzdělávání na ZŠ.
V souladu s RVP rozvíjí u žáků tyto klíčové kompetence:

1. KOMPETENCE K UČENÍ:
- vlastní tempo učení, individuální zpětná vazba,
- konstruktivní práce s chybou (chybné odpovědi lze individuálně zapisovat jako poznámky, žák se k nim vrátí, navrhne zdůvodnění) à zamyšlení: oblast, ve které chybuji (např. shoda podmětu s přísudkem), proč je pro mě tento jev složitý (mám problém rozlišit předmět a podmět aj.)
- žák rozlišuje vhodnost spolupráce i individuální práce (spolupráce při deskové hře, individuální reflexe nad vlastními chybami – špatně zodpovězené kartičky)

2. KOMPETENCE K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
- samostatná práce s pravidly (porozumění pravidlům hry)
- dodržování pravidel, aktivní zájem o výsledky protihráče (kontrola správnosti, sledování hry)

3. KOMPETENCE SOCIÁLNÍ A PERSONÁLNÍ:
- práce dle pravidel, která žák případně vhodně upraví/upřesní dle účelu činnosti
- práce ve dvojici
- samostatná i vzájemná reflexe/sebereflexe
- radost ze svého i cizího úspěchu
- zvládání svých emocí
- empatie, pomoc (protihráči lze např. „napovědět“, které pravidlo si má pro určení daného pravopisného jevu vybavit)

Další produkty od autora Mgr. Monika Chmelařová

58237
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra a pracovní listy ( minitestíky) ke komplexnímu zopakování větných členů. Principem didaktické hry je
49.00 Kč
682427
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Náhled celé šablony (hry): Vytvořte pro žáky zábavné opakování s halloweenskými motivy. Šablona je navržena pro vložení
0.00 Kč
750613
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Stáhněte si sadu promo materiálů k přípravě na JPZ, do výuky i k opakování. 🖨️ 📦 📝 OBSAH: Přídavná jména - koncovky -icí
0.00 Kč
3565
Český jazyk - gramatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
barevné kartičky určené k rozlišování slovních druhů (pro žáky) zásobník slovíček k rozlišení na slovní druhy (pro
30.00 Kč
PRAVOPIS: deskovka s kolíčkováním PRAVOPIS: deskovka s kolíčkováním
Zábavné procvičování pravopisu kombinující jednoduchou deskovku a kartičky ke kolíčkování. VŠE VE VIDEU! :-)  - čtyři pravopisné okruhy* - vlastní tempo a individuální zpětná vazba (kolíčkování: z jedné strany karty zadání, z druhé řešení) - halloweenské motivy - výběr z mnoha jevů (4 okruhy, každý z nich 280 karet a závěrečných 150 karet s mixem pravopisných jevů) * (1) vyjmenovaná slova   (2) koncovky podstatných jmen   (3) koncovky přídavných jmen (tvrdá, měkká, přivlastňovací)   (4) shoda přísudku s podmětem (jednoduchým, několikanásobným, všeobecným)   (5) mix těchto jevů - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tento materiál má výukový charakter a je určen ke vzdělávání na ZŠ. V souladu s RVP rozvíjí u žáků tyto klíčové kompetence: 1. KOMPETENCE K UČENÍ: - vlastní tempo učení, individuální zpětná vazba, - konstruktivní práce s chybou (chybné odpovědi lze individuálně zapisovat jako poznámky, žák se k nim vrátí, navrhne zdůvodnění) à zamyšlení: oblast, ve které chybuji (např. shoda podmětu s přísudkem), proč je pro mě tento jev složitý (mám problém rozlišit předmět a podmět aj.) - žák rozlišuje vhodnost spolupráce i individuální práce (spolupráce při deskové hře, individuální reflexe nad vlastními chybami – špatně zodpovězené kartičky)2. KOMPETENCE K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ - samostatná práce s pravidly (porozumění pravidlům hry) - dodržování pravidel, aktivní zájem o výsledky protihráče (kontrola správnosti, sledování hry)3. KOMPETENCE SOCIÁLNÍ A PERSONÁLNÍ: - práce dle pravidel, která žák případně vhodně upraví/upřesní dle účelu činnosti - práce ve dvojici - samostatná i vzájemná reflexe/sebereflexe - radost ze svého i cizího úspěchu - zvládání svých emocí - empatie, pomoc (protihráči lze např. „napovědět“, které pravidlo si má pro určení daného pravopisného jevu vybavit)
UUCZ-380332
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Didaktické hry>Kolíčkování>Přípravy hodiny/lekce>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky
55.00