VÁNOCE - rytmizace slov (kolíčkování)

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 20.57 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor "VÁNOCE - rytmizace slov (kolíčkování)" obsahuje 32 kartiček určených k rozvoji sluchového vnímání.

Děti pojmenují obrázek na kartičce (straší děti mohou přečíst slovo na kartičce, mladším může slovo přečíst dospělý), vytleskají slovo a připnou kolíček na políčko se shodným počtem puntíků (kolik tlesknutí - tolik puntíků).

Jedná se o vzdělávací materiál určený pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije, učí se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu)

Vzdělávací obsah:

  • Dítě a jeho tělo:
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů, uvědomění si vlastního těla
    • očekávané výstupy - koordinovat lokomoci a další polohy a pohyby těla, sladit pohyb s rytmem a hudbou, vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
    • Dítě a jeho psychika
      • podoblast "Jazyk a řeč"
        • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování), osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)
        • očekávané výstupy - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
      • podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
        • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
        • očekávané výstupy - záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí

    Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

    607580
    Nezařazené k předmětu
    Diář učitelský
    Umět si v práci vše správně naplánovat a na nic nezapomenout, to je někdy oříšek! S tímto souborem plánovačů to však
    49.00 Kč
    591690
    Nezařazené k předmětu
    MŠ, MŠ - předškoláci
    Kolíčkování
    Soubor můžete jej využít 2 způsoby - vcelku jako pracovní sešit / brožuru nebo jednotlivé kartičky vystřihnout a pro
    45.00 Kč
    415560
    Český jazyk - čtení
    MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
    Kolíčkování
    Tematický soubor "VÁNOCE - první písmeno ve slově (kolíčkování)" obsahuje 32 kartiček určených k aktivitě kolíčkování
    45.00 Kč
    448324
    Nezařazené k předmětu
    Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
    Kolíčkování
    Soubor obsahuje 60 kartiček určených ke kolíčkovací aktivitě - určování správných stínů. Děti mají za úkol určit, který
    49.00 Kč
    VÁNOCE - rytmizace slov (kolíčkování) VÁNOCE - rytmizace slov (kolíčkování)
    Soubor "VÁNOCE - rytmizace slov (kolíčkování)" obsahuje 32 kartiček určených k rozvoji sluchového vnímání. Děti pojmenují obrázek na kartičce (straší děti mohou přečíst slovo na kartičce, mladším může slovo přečíst dospělý), vytleskají slovo a připnou kolíček na políčko se shodným počtem puntíků (kolik tlesknutí - tolik puntíků). Jedná se o vzdělávací materiál určený pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije, učí se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého, užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu) Vzdělávací obsah: Dítě a jeho tělo: dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů, uvědomění si vlastního těla očekávané výstupy - koordinovat lokomoci a další polohy a pohyby těla, sladit pohyb s rytmem a hudbou, vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika podoblast "Jazyk a řeč" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování), osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) očekávané výstupy - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení očekávané výstupy - záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
    UUCZ-424584
    Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🎁 Vánoce
    49.00