Přečti si a vybarvi: čtení s porozuměním (psací písmo)

Počet stran:
17
Velikost: 1.65 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 8. 2024
Sdílet:

O MATERIÁLU:

Materiál, který obsahuje 15 pracovních listů, je určen především pro žáky 2. a 3. třídy ZŠ, ale může být flexibilně využit i pro jiné věkové skupiny v závislosti na jejich čtenářských dovednostech. Jeho hlavním cílem je rozvíjet čtení psacího písma s porozuměním prostřednictvím zábavné aktivity spojené s vybarvováním.

OBSAH MATERIÁLU:

  • 15 černobílých pracovních listů: Každý list obsahuje obrázek s různými motivy. Obrázky jsou jednoduché a snadno srozumitelné, aby děti mohly bez problémů následovat pokyny k jejich vybarvování.
  • Různé úrovně náročnosti textu: Věty, které popisují, jak má být obrázek vybarven, jsou vytvořeny s ohledem na různé úrovně čtenářských schopností. Některé věty jsou kratší a jednodušší, vhodné pro začátečníky, zatímco jiné jsou delší, složitější a obsahují souvětí, aby se děti postupně učily číst složitější texty.

JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:

  • Výběr vhodného listu: Učitel nebo rodič může podle schopností dítěte vybrat pracovní list s odpovídající náročností textu. To umožňuje individuální přístup ke každému dítěti.
  • Čtení instrukcí: Dítě si pečlivě přečte věty na pracovním listu. Tyto věty popisují, jakými barvami má vybarvit jednotlivé části obrázku. U složitějších listů může být potřeba věnovat více času pochopení textu.
  • Porozumění textu: Je důležité, aby dítě nejen přečetlo, ale i porozumělo tomu, co čte. Může si věty přečíst nahlas a případně diskutovat o jejich významu s učitelem nebo rodičem.
  • Vybarvování: Na základě pokynů v textu dítě postupně vybarvuje obrázek. Tato část kombinuje čtení s praktickou činností, což podporuje lepší zapamatování a porozumění textu.
  • Reflexe: Po dokončení vybarvování může následovat diskuse o tom, jak se dítěti dařilo dodržovat instrukce, což je dobrá příležitost pro zpětnou vazbu.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

683013
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Tento materiál je určen pro děti v 1. třídě na procvičení krátkých a dlouhých samohlásek. Pexeso je tvořeno z dvojice
30.00 Kč
704439
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Materiál obsahuje autorský motivační příběh o sv. Martinovi, na který navazuje kooperativní obraz. Ten je složen z 24
35.00 Kč
734723
Výtvarná výchova
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
MATERIÁL OBSAHUJE: Kooperativní obraz (obraz rozdělen na 24 částí). Celý kooperativní obraz - možné také využít jako
33.00 Kč
682475
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Originální procvičování určování počtu do 10. 🍕 POPIS AKTIVITY: Aktivita probíhá ve dvojicích. J eden z žáků je zákazník
35.00 Kč
Přečti si a vybarvi: čtení s porozuměním (psací písmo) Přečti si a vybarvi: čtení s porozuměním (psací písmo)
O MATERIÁLU:Materiál, který obsahuje 15 pracovních listů, je určen především pro žáky 2. a 3. třídy ZŠ, ale může být flexibilně využit i pro jiné věkové skupiny v závislosti na jejich čtenářských dovednostech. Jeho hlavním cílem je rozvíjet čtení psacího písma s porozuměním prostřednictvím zábavné aktivity spojené s vybarvováním.OBSAH MATERIÁLU:15 černobílých pracovních listů: Každý list obsahuje obrázek s různými motivy. Obrázky jsou jednoduché a snadno srozumitelné, aby děti mohly bez problémů následovat pokyny k jejich vybarvování.Různé úrovně náročnosti textu: Věty, které popisují, jak má být obrázek vybarven, jsou vytvořeny s ohledem na různé úrovně čtenářských schopností. Některé věty jsou kratší a jednodušší, vhodné pro začátečníky, zatímco jiné jsou delší, složitější a obsahují souvětí, aby se děti postupně učily číst složitější texty.JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:Výběr vhodného listu: Učitel nebo rodič může podle schopností dítěte vybrat pracovní list s odpovídající náročností textu. To umožňuje individuální přístup ke každému dítěti.Čtení instrukcí: Dítě si pečlivě přečte věty na pracovním listu. Tyto věty popisují, jakými barvami má vybarvit jednotlivé části obrázku. U složitějších listů může být potřeba věnovat více času pochopení textu.Porozumění textu: Je důležité, aby dítě nejen přečetlo, ale i porozumělo tomu, co čte. Může si věty přečíst nahlas a případně diskutovat o jejich významu s učitelem nebo rodičem.Vybarvování: Na základě pokynů v textu dítě postupně vybarvuje obrázek. Tato část kombinuje čtení s praktickou činností, což podporuje lepší zapamatování a porozumění textu.Reflexe: Po dokončení vybarvování může následovat diskuse o tom, jak se dítěti dařilo dodržovat instrukce, což je dobrá příležitost pro zpětnou vazbu.
UUCZ-623889
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Omalovánky>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
30.00