Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2024
Sdílet:

Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)

Tento materiál obsahuje 10 černobílých pracovních listů pro žáky 2. a 3. třídy, zaměřených na čtení nevázaného písma společně s porozuměním textu. Děti vybarvují obrázky podle textových pokynů, ty mají různou obtížnost.
Obsah materiálu:

  • 10 černobílých pracovních listů: Každý list obsahuje obrázek s různými motivy dopravních prostředků. Obrázky jsou jednoduché a snadno srozumitelné, aby děti mohly bez problémů následovat pokyny k jejich vybarvování.
  • Různé úrovně náročnosti textu: Věty, které popisují, jak má být obrázek vybarven, jsou vytvořeny s ohledem na různé úrovně čtenářských schopností. Některé věty jsou kratší a jednodušší, vhodné pro začátečníky, zatímco jiné jsou delší, složitější a obsahují souvětí, aby se děti postupně učily číst složitější texty.

Jak s materiálem pracovat:

  • Výběr vhodného listu: Učitel nebo rodič může podle schopností dítěte vybrat pracovní list s odpovídající náročností textu. To umožňuje individuální přístup ke každému dítěti.
  • Čtení instrukcí: Dítě si pečlivě přečte věty na pracovním listu. Tyto věty popisují, jakými barvami má vybarvit jednotlivé části obrázku. U složitějších listů může být potřeba věnovat více času pochopení textu.
  • Porozumění textu: Je důležité, aby dítě nejen přečetlo, ale i porozumělo tomu, co čte. Může si věty přečíst nahlas a případně diskutovat o jejich významu s učitelem nebo rodičem.
  • Vybarvování: Na základě pokynů v textu dítě postupně vybarvuje obrázek. Tato část kombinuje čtení s praktickou činností, což podporuje lepší zapamatování a porozumění textu.
  • Reflexe: Po dokončení vybarvování může následovat diskuse o tom, jak se dítěti dařilo dodržovat instrukce, což je dobrá příležitost pro zpětnou vazbu.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

608537
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
48 karet na kterých je medvěd, který prožívá různé emoce. Karty mají široké spektrum využití – reflexe, ranní kruh
47.00 Kč
704439
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Materiál obsahuje autorský motivační příběh o sv. Martinovi, na který navazuje kooperativní obraz. Ten je složen z 24
35.00 Kč
706609
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Malá násobilka - pracovní listy Materiál je určen primárně pro žáky 2. a 3. ročníku. V sadě je celkem 10 pracovních
25.00 Kč
621038
Nezařazené k předmětu
1.
Ostatní
Vítejte v první třídě se stylovými náramky pro vaše prvňáčky! Sada obsahuje barevné i černobílé náramky, které si děti
25.00 Kč
Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo) Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)
Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)
Tento materiál obsahuje 10 černobílých pracovních listů pro žáky 2. a 3. třídy, zaměřených na čtení nevázaného písma společně s porozuměním textu. Děti vybarvují obrázky podle textových pokynů, ty mají různou obtížnost.Obsah materiálu:10 černobílých pracovních listů: Každý list obsahuje obrázek s různými motivy dopravních prostředků. Obrázky jsou jednoduché a snadno srozumitelné, aby děti mohly bez problémů následovat pokyny k jejich vybarvování.Různé úrovně náročnosti textu: Věty, které popisují, jak má být obrázek vybarven, jsou vytvořeny s ohledem na různé úrovně čtenářských schopností. Některé věty jsou kratší a jednodušší, vhodné pro začátečníky, zatímco jiné jsou delší, složitější a obsahují souvětí, aby se děti postupně učily číst složitější texty.Jak s materiálem pracovat:Výběr vhodného listu: Učitel nebo rodič může podle schopností dítěte vybrat pracovní list s odpovídající náročností textu. To umožňuje individuální přístup ke každému dítěti.Čtení instrukcí: Dítě si pečlivě přečte věty na pracovním listu. Tyto věty popisují, jakými barvami má vybarvit jednotlivé části obrázku. U složitějších listů může být potřeba věnovat více času pochopení textu.Porozumění textu: Je důležité, aby dítě nejen přečetlo, ale i porozumělo tomu, co čte. Může si věty přečíst nahlas a případně diskutovat o jejich významu s učitelem nebo rodičem.Vybarvování: Na základě pokynů v textu dítě postupně vybarvuje obrázek. Tato část kombinuje čtení s praktickou činností, což podporuje lepší zapamatování a porozumění textu.Reflexe: Po dokončení vybarvování může následovat diskuse o tom, jak se dítěti dařilo dodržovat instrukce, což je dobrá příležitost pro zpětnou vazbu.
UUCZ-673558
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🚘 Dopravní prostředky
35.00