Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2024
Sdílet:

Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)

Tento materiál obsahuje 10 černobílých pracovních listů pro žáky 2. a 3. třídy, zaměřených na čtení nevázaného písma společně s porozuměním textu. Děti vybarvují obrázky podle textových pokynů, ty mají různou obtížnost.
Obsah materiálu:

  • 10 černobílých pracovních listů: Každý list obsahuje obrázek s různými motivy dopravních prostředků. Obrázky jsou jednoduché a snadno srozumitelné, aby děti mohly bez problémů následovat pokyny k jejich vybarvování.
  • Různé úrovně náročnosti textu: Věty, které popisují, jak má být obrázek vybarven, jsou vytvořeny s ohledem na různé úrovně čtenářských schopností. Některé věty jsou kratší a jednodušší, vhodné pro začátečníky, zatímco jiné jsou delší, složitější a obsahují souvětí, aby se děti postupně učily číst složitější texty.

Jak s materiálem pracovat:

  • Výběr vhodného listu: Učitel nebo rodič může podle schopností dítěte vybrat pracovní list s odpovídající náročností textu. To umožňuje individuální přístup ke každému dítěti.
  • Čtení instrukcí: Dítě si pečlivě přečte věty na pracovním listu. Tyto věty popisují, jakými barvami má vybarvit jednotlivé části obrázku. U složitějších listů může být potřeba věnovat více času pochopení textu.
  • Porozumění textu: Je důležité, aby dítě nejen přečetlo, ale i porozumělo tomu, co čte. Může si věty přečíst nahlas a případně diskutovat o jejich významu s učitelem nebo rodičem.
  • Vybarvování: Na základě pokynů v textu dítě postupně vybarvuje obrázek. Tato část kombinuje čtení s praktickou činností, což podporuje lepší zapamatování a porozumění textu.
  • Reflexe: Po dokončení vybarvování může následovat diskuse o tom, jak se dítěti dařilo dodržovat instrukce, což je dobrá příležitost pro zpětnou vazbu.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

802469
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Početní hadi – sčítání a odčítání do 10 a 20 Tento materiál je skvělou pomůckou pro procvičování sčítání a odčítání
35.00 Kč
621038
Nezařazené k předmětu
1.
Ostatní
Vítejte v první třídě se stylovými náramky pro vaše prvňáčky! Sada obsahuje barevné i černobílé náramky, které si děti
25.00 Kč
623889
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
O MATERIÁLU: Materiál, který obsahuje 15 pracovních listů, je určen především pro žáky 2. a 3. třídy ZŠ, ale může být
30.00 Kč
729131
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen převážně 1. třídy, ale líbit se bude také žákům ve 2. třídě. Jedná se o takovou variantu adventního
30.00 Kč
Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo) Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)
Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo)
Tento materiál obsahuje 10 černobílých pracovních listů pro žáky 2. a 3. třídy, zaměřených na čtení nevázaného písma společně s porozuměním textu. Děti vybarvují obrázky podle textových pokynů, ty mají různou obtížnost.Obsah materiálu:10 černobílých pracovních listů: Každý list obsahuje obrázek s různými motivy dopravních prostředků. Obrázky jsou jednoduché a snadno srozumitelné, aby děti mohly bez problémů následovat pokyny k jejich vybarvování.Různé úrovně náročnosti textu: Věty, které popisují, jak má být obrázek vybarven, jsou vytvořeny s ohledem na různé úrovně čtenářských schopností. Některé věty jsou kratší a jednodušší, vhodné pro začátečníky, zatímco jiné jsou delší, složitější a obsahují souvětí, aby se děti postupně učily číst složitější texty.Jak s materiálem pracovat:Výběr vhodného listu: Učitel nebo rodič může podle schopností dítěte vybrat pracovní list s odpovídající náročností textu. To umožňuje individuální přístup ke každému dítěti.Čtení instrukcí: Dítě si pečlivě přečte věty na pracovním listu. Tyto věty popisují, jakými barvami má vybarvit jednotlivé části obrázku. U složitějších listů může být potřeba věnovat více času pochopení textu.Porozumění textu: Je důležité, aby dítě nejen přečetlo, ale i porozumělo tomu, co čte. Může si věty přečíst nahlas a případně diskutovat o jejich významu s učitelem nebo rodičem.Vybarvování: Na základě pokynů v textu dítě postupně vybarvuje obrázek. Tato část kombinuje čtení s praktickou činností, což podporuje lepší zapamatování a porozumění textu.Reflexe: Po dokončení vybarvování může následovat diskuse o tom, jak se dítěti dařilo dodržovat instrukce, což je dobrá příležitost pro zpětnou vazbu.
UUCZ-673558
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🚘 Dopravní prostředky
35.00