Slovní hodnocení v první třídě

Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 1.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 7. 2025
Sdílet:

Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

573090
Grafomotorika
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Materiál je určen pro předškoláky, nebo pro začátek první třídy. Rozvíjí jemnou motoriku, uvolňuje ruku. Obsahuje 7
35.00 Kč
18795
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
jednoduchý materiál na procvičení numerace v oboru 0 - 10 000 využití různé: 1. na koberci - losuju kartu - vyřeším 2
40.00 Kč
288267
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje pravidla pro práci ve třídě a také jak správně odevzdat písemnou práci. Stačí materiál pouze
30.00 Kč
724127
Výtvarná výchova
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada obrázků určených k dotvoření a k výzdobě třídy.
0.00 Kč
Slovní hodnocení v první třídě Slovní hodnocení v první třídě
Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.
UUCZ-920231
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>1.
55.00