Slovní hodnocení v první třídě

Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 1.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 7. 2025
Sdílet:

Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

710473
Výtvarná výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje sadu demonstračních karet s motivem jara (více jak 100 motivů). Vše nakopíruju, nastříhám na
40.00 Kč
18960
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
99 otázek vedoucích k diskuzi ve třídě práce s kolektivem vhodné na třídnické hodiny
40.00 Kč
296693
Výtvarná výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál určen pro druhý stupeň zaměřen na zajímavé osobnosti ve výtvarném umění. Ráda s žáky tvořím obrazy podle
33.00 Kč
22469
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
soubor úloh na procvičení procent - různé typy zadání 72 úloh různého druhu na kartách černobílá verze - doporučuju tisk
45.00 Kč
Slovní hodnocení v první třídě Slovní hodnocení v první třídě
Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.
UUCZ-920231
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>1.
55.00