Slovní hodnocení v první třídě

Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 1.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 7. 2025
Sdílet:

Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

23372
Český jazyk
1., 2.
Pracovní listy
• univerzální pomůcka – rozvoj čtení, psaní, skládání slov • Obsah materiálu: 32 karet s hádankou + zadní strana řešení
40.00 Kč
54033
Český jazyk
2., 3.
Loto
hra loto na pravopis u, ú, ů OBSAH PRODUKTU: •výukový plakát A4 - str.2 •karty na loto – nakopírovat dle potřeby
40.00 Kč
641640
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Ostatní
Aktivity jsou vytvořeny primárně pro první třídu, ale lze je využít i ve vyšších třídách. Jedná se o tři aktivity na
38.00 Kč
160568
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada vtipných karet – výzdoba třídy – 10 nejčastějších vět ve škole. Materiál je určený na výzdobu třídy, popřípadě může
25.00 Kč
Slovní hodnocení v první třídě Slovní hodnocení v první třídě
Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.
UUCZ-920231
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>1.
55.00