Slovní hodnocení v první třídě

Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 1.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 7. 2025
Sdílet:

Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

82134
Český jazyk
1., 2.
Loto
• nácvik čtení 150 slov (přepis) písmena M L S P - A E I Y O U + HRA LOTO (s danými kartičkami) Využití : materiál
40.00 Kč
37219
Matematika
2., 3.
Ostatní
• JEDNODUCHÁ AKTIVITA NA PROCVIČENÍ NÁSOBILKY • d ěti přikládají na násobky daného čísla kameny (kaštany, víčka
25.00 Kč
920193
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Tento materiál nabízí soubor tabulek, v nichž žáci hledají smysluplné čtveřice slov a určují slova nadřazená. Díky
40.00 Kč
551844
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Loto
Materiál je určen primárně pro třetí třídu. Používám ho, při vyvozování učiva - určování sloves (osoba, číslo, čas). Je
42.00 Kč
Slovní hodnocení v první třídě Slovní hodnocení v první třídě
Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.
UUCZ-920231
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>1.
55.00