Slovní hodnocení v první třídě

Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 1.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 7. 2025
Sdílet:

Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

16533
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
pokud potřebujete žáky nadchnout pro matematiku a její souvislosti - dejte jim řešit magické čtverce výpočty s
35.00 Kč
18960
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
99 otázek vedoucích k diskuzi ve třídě práce s kolektivem vhodné na třídnické hodiny
40.00 Kč
443124
Český jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Námořní bitva je hra pro děti, ale klidně i pro dospělé. Primárně je určena pro 3. - 5. třídu, opakování učiva z
42.00 Kč
140600
Vlastivěda
5.
Pracovní listy
práce s mapou - Evropa •2x pracovní list – přiřaď, popiš, dokresli, najdi •2x práce pro dvojici (skupinách) - nalep
30.00 Kč
Slovní hodnocení v první třídě Slovní hodnocení v první třídě
Tento materiál slouží jako nástroj pro pravidelné slovní hodnocení žáků 1. ročníku. Každý měsíc žáci nejprve vyplňují pracovní část, která slouží jako důkaz zvládnutého učiva. Na základě své práce provádějí sebehodnocení pomocí jednoduchých symbolů. Učitel následně doplňuje své hodnocení vycházející z pozorování, samostatné práce i individuálního ústního ověření. Hodnoticí list se pak odesílá domů, kde se k jednotlivým dovednostem vyjadřují i rodiče. Vzniká tak ucelený pohled na pokrok dítěte z různých úhlů – školního, domácího i osobního. V červnu děti tvoří myšlenkové mapy, ve kterých samy reflektují, co vše se během roku naučily.
UUCZ-920231
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>1.
55.00