Se strašidelným příběhem v kombinaci s logickými úkoly u svých žáků zaručeně zabodujete! Tuto únikovku můžete navíc hrát i online.
Smyslem únikové hry je rozluštit 10 úkolů, a otevřít tak 10 zámečků za co nejrychlejší čas. Předpokládaná doba jedné hry je 1 vyučovací hodina.
Žáci se rozdělí do skupin. Na začátku získají příběh a QR kód, díky kterému se přihlásí do hry.* Postupně, nebo na přeskáčku, řeší úkoly rozmístěné po třídě či venku. Výsledné heslo pak zapisují k příslušnému zámečku. Pokud je odpověď správná, zámeček se otevře. Když žáci nemohou přijít na řešení úkolu, mohou použít nápovědu. Když žáci únikovku splní, ukáží učiteli svůj výsledek a ten jim za to dá rozuzlení příběhu.
Hru lze hrát i zcela offline, žáci zapisují odpovědi k zámečkům na papír, pokud potřebují nápovědu, musí o ni požádat učitele. Když mají hesla k zámečkům vyplněná, učitel je zkontroluje.