7 stran po dvou stanovištích (14 stanovišť)
stanoviště jsou neočíslovaná, možnost variability a opakovaného použití
1 arch s prázdnými kartami pro vlastní nápady/ otázky (tvorbu více stanovišť)
řešení
Možnosti použití/návod
1) skupinová práce:
-žáky rozdělím po 2-3
-každá skupina má papír a tužku
-na vybrané lavice položím karty s otázkami a označením stanice /děti často bloudí po třídě a hledají další číslo otázky :))
-sedí společně v jedné lavici
-na každou otázku určím časomíru (zde doporučuji 2-3 minuty)
-žáci si mění místa a v průběhu časomíry odpovídají na otázky na jednotlivých lavicích
-otázky nechávají na lavici a s sebou si berou vždy jen tužku a papír s odpověďmi
-když skončí časomíra, používám “gong” z YT , aby žáci změnili stanoviště a postoupili dál
-některá skupina začíná na otázce č. 1, další skupina má jako první otázku číslo 2 atd.
-hra končí, když se všechny skupiny vystřídají na všech stanovištích
2) samostatné použití kartiček pro losování jednotlivců, nebo skupin.
Někdy jen na rychle zopakování vybrané rozkopíruji jednotlivé otázky a rozdám do dvojic. Stanice a místa si nemění jen vypracují danou otázku a po časomíře odevzdávají.