Češtinářská stanoviště- opakování pravopisu

Počet stran:
18
Velikost: 243.9 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 11. 2024
Sdílet:

Možnosti použití:

1) skupinová práce:

-žáky rozdělím po 2-3

-každá skupina má papír a tužku

-na vybrané lavice položím karty s otázkami a označením stanice /děti často bloudí po třídě a hledají další číslo otázky :))

-sedí společně v jedné lavici

-na každou otázku určím časomíru (zde doporučuji 2-3 minuty)

-žáci si mění místa a v průběhu časomíry odpovídají na otázky na jednotlivých lavicích

-otázky nechávají na lavici a s sebou si berou vždy jen tužku a papír s odpověďmi

-když skončí časomíra, používám “gong” z YT , aby žáci změnili stanoviště a postoupili dál

-některá skupina začíná na otázce č. 1, další skupina má jako první otázku číslo 2 atd.

-hra končí, když se všechny skupiny vystřídají na všech stanovištích

 

2) samostatné použití kartiček pro losování jednotlivců, nebo skupin.

Někdy jen na rychle zopakování vybrané rozkopíruji jednotlivé otázky a rozdám do dvojic. Stanice a místa si nemění jen vypracují danou otázku a po časomíře odevzdávají.

Další produkty od autora Jana Dráhová @protivna.ucitelka

725025
Český jazyk
9., SŠ
Běhací diktát
-48 otázek a odpovědí k tématu starověká a antická literatura Možnosti využití: losování otázek při frontální výuce
28.00 Kč
716573
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
7 stran po dvou stanovištích (14 stanovišť) stanoviště jsou neočíslovaná, možnost variability a opakovaného použití 1
35.00 Kč
716580
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Vhodné pro 1. i 2. stupeň! Variabilní karty, které můžete použít jak při frontální výuce a opakování při práci u tabule
35.00 Kč
705516
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
72 karet s pojmy, celkem 144 karet Žáci ZŠ i SŠ si zopakují pojmy převážně z literatury. Studenti mohou pojmy losovat a
35.00 Kč
Češtinářská stanoviště- opakování pravopisu Češtinářská stanoviště- opakování pravopisu
Možnosti použití:1) skupinová práce:-žáky rozdělím po 2-3-každá skupina má papír a tužku-na vybrané lavice položím karty s otázkami a označením stanice /děti často bloudí po třídě a hledají další číslo otázky :))-sedí společně v jedné lavici-na každou otázku určím časomíru (zde doporučuji 2-3 minuty)-žáci si mění místa a v průběhu časomíry odpovídají na otázky na jednotlivých lavicích-otázky nechávají na lavici a s sebou si berou vždy jen tužku a papír s odpověďmi-když skončí časomíra, používám “gong” z YT , aby žáci změnili stanoviště a postoupili dál-některá skupina začíná na otázce č. 1, další skupina má jako první otázku číslo 2 atd.-hra končí, když se všechny skupiny vystřídají na všech stanovištích 2) samostatné použití kartiček pro losování jednotlivců, nebo skupin.Někdy jen na rychle zopakování vybrané rozkopíruji jednotlivé otázky a rozdám do dvojic. Stanice a místa si nemění jen vypracují danou otázku a po časomíře odevzdávají.
UUCZ-706564
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Přehled učiva>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00