Zájmena v pověstech

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 694.24 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Procvičování zájmen v textech.

Tomáš  a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich praktický význam (1 x A4)

Jak přišly brambory na Vysočinu - krátká pověst - hledání zájmen v textu, určování druhu (1 x A4)

Jak se chtěl čert oženit -  pravopis zájmena já, ona, úkoly čtenářské (2 x A4)

Ohnivý pes z Kuklen - řazení ukázek podle návaznosti, vyhledávání zájmen v textu (2 x A4)

Ke všem listům je řešení.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-2-04 správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci

 

Další produkty od autora Eva Šidelková

69686
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 12 tabulek se slovy, u kterých žáci určují pád. Jakmile je žák hotový, vezme si kartičku s řešením ke
25.00 Kč
498087
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky na rychlé procvičení pádových otázek. Žák má pouze slovní spojení, zapíše mazací fixou na zalaminovanou kartu
25.00 Kč
200615
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářská lekce pro starší žáky. Materiál obsahuje popis hodiny (2 strany), ukázku ze současné prózy (2 strany)
30.00 Kč
317840
Český jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavné opakování předložek a sloves. Můžete hrát ve třídě nebo venku. Žáci hledají na kartičkách rozmístěných po třídě
35.00 Kč
Zájmena v pověstech Zájmena v pověstech
Procvičování zájmen v textech. Tomáš  a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich praktický význam (1 x A4) Jak přišly brambory na Vysočinu - krátká pověst - hledání zájmen v textu, určování druhu (1 x A4) Jak se chtěl čert oženit -  pravopis zájmena já, ona, úkoly čtenářské (2 x A4) Ohnivý pes z Kuklen - řazení ukázek podle návaznosti, vyhledávání zájmen v textu (2 x A4) Ke všem listům je řešení.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-2-04 správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci 
UUCZ-165725
Český jazyk>Pracovní listy>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
32.00