Zájmena v pověstech

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 694.24 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Procvičování zájmen v textech.

Tomáš  a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich praktický význam (1 x A4)

Jak přišly brambory na Vysočinu - krátká pověst - hledání zájmen v textu, určování druhu (1 x A4)

Jak se chtěl čert oženit -  pravopis zájmena já, ona, úkoly čtenářské (2 x A4)

Ohnivý pes z Kuklen - řazení ukázek podle návaznosti, vyhledávání zájmen v textu (2 x A4)

Ke všem listům je řešení.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-2-04 správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci

 

Další produkty od autora Eva Šidelková

515777
Český jazyk
Přípravy hodiny/lekce
V materiálu je zpracovaná povídka Guy de Maupassanta. Žáci se zamýšlejí nad jednáním postav, zařazují dílo k uměleckému
40.00 Kč
328611
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
227111
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje vánoční pohádku + práci s odborným textem. Je určen pro děti od 4. třídy, ale zvládnou určitě i
30.00 Kč
61774
Český jazyk - čtení
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 10 krátkých textů, které jsou určené k zabavení žáků, kteří mají rychleji vypracovanou práci. V
40.00 Kč
Zájmena v pověstech Zájmena v pověstech
Procvičování zájmen v textech. Tomáš  a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich praktický význam (1 x A4) Jak přišly brambory na Vysočinu - krátká pověst - hledání zájmen v textu, určování druhu (1 x A4) Jak se chtěl čert oženit -  pravopis zájmena já, ona, úkoly čtenářské (2 x A4) Ohnivý pes z Kuklen - řazení ukázek podle návaznosti, vyhledávání zájmen v textu (2 x A4) Ke všem listům je řešení.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-2-04 správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci 
UUCZ-165725
Český jazyk>Pracovní listy>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
32.00