Alkoholy - čtení s porozuměním

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 5.61 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Florindo Macaxi
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 9. 2025
Sdílet:

Materiál je vhodný pro žáky 8./9. ročníku ZŠ, případně žáky SŠ a obsahuje čtyři fiktivní novinové články na téma alkoholy, konkrétně se zaměřením na methanol, ethanol, ethan-1,2-diol a propan-1,2,3-triol.

Součástí materiálu je také karta pro žáky s otázkami, na které odpovídají. Karta poté může sloužit jako materiál ke studiu, namísto klasických výpisků. Aktivita je vhodná jak pro jednotlivce, kdy každý žák může pracovat samostatně, tak pro dvojice či skupinovou práci. Při skupinové práci lze využít i skládankového učení - každá skupina dostane pouze jeden článek a následně se žáci seskupí do dvojic tak, aby museli své členy skupiny informovat o skutečnostech, které se právě ve svém článku dozvěděli.

Vzhledem k tomu, že součástí otázek je také otázka na vzorce alkoholu, je třeba ovládat základy názvosloví a mít za sebou úvodní hodinu na alkoholy, ve které principy názvosloví budou žáci znát. Popřípadě lze tuto otázku vynechat a vzorce si s žáky sdělit až při závěrečné kontrole.

Další produkty od autora Florindo Macaxi

962663
Chemie
8., 9.
Pexeso
Materiál je vhodný pro žáky 8.- 9. ročníku ZŠ a obsahuje klasickou hru Pexeso s dvaceti kusy laboratorního nádobí a
25.00 Kč
Alkoholy - čtení s porozuměním Alkoholy - čtení s porozuměním
Materiál je vhodný pro žáky 8./9. ročníku ZŠ, případně žáky SŠ a obsahuje čtyři fiktivní novinové články na téma alkoholy, konkrétně se zaměřením na methanol, ethanol, ethan-1,2-diol a propan-1,2,3-triol.Součástí materiálu je také karta pro žáky s otázkami, na které odpovídají. Karta poté může sloužit jako materiál ke studiu, namísto klasických výpisků. Aktivita je vhodná jak pro jednotlivce, kdy každý žák může pracovat samostatně, tak pro dvojice či skupinovou práci. Při skupinové práci lze využít i skládankového učení - každá skupina dostane pouze jeden článek a následně se žáci seskupí do dvojic tak, aby museli své členy skupiny informovat o skutečnostech, které se právě ve svém článku dozvěděli.Vzhledem k tomu, že součástí otázek je také otázka na vzorce alkoholu, je třeba ovládat základy názvosloví a mít za sebou úvodní hodinu na alkoholy, ve které principy názvosloví budou žáci znát. Popřípadě lze tuto otázku vynechat a vzorce si s žáky sdělit až při závěrečné kontrole.
UUCZ-962667
Chemie>Pracovní listy>Ostatní>8.>9.>SŠ
30.00