Běhací křížovka - chemické látky a směsi

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající AZ materiály
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Při této aktivitě se žáci volně pohybují (odtud název běhací křížovka 😊) po učebně, hledají otázky, které jste tam předem schovali a odpovědi dopisují do křížovky. 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva o chemických látkách a směsích.

Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, prázdné křížovky, úkoly/otázky k rozmístění po třídě a řešení. 

Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence: 

  • kompetence k učení 
  • sociální a personální 
  • komunikativní
  • pracovní 

Při hře v tajence vyjde „separační metody“ z toho důvodu, že na chemické směsi navazuje učivo o jejich oddělování. Další využití materiálu může být opakování na konci/začátku školního roku. 

Další produkty od autora AZ materiály

521580
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Kompletní příprava na 1-3 vyučovací hodiny přírodopisu pro 7. ročník ZŠ na téma listnaté stromy a keře. Jedná se o
40.00 Kč
401233
Biologie
9.
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je získání základního přehledu o mineralogické skupině
35.00 Kč
345176
Biologie
7., 8., 9., SŠ
Bingo
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je celkové zopakování učiva přírodopisu 7. ročníku
25.00 Kč
442273
Biologie
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Testy a písemky
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je seznámit žáky s nejběžnějšími zástupci ptáků v ČR a
30.00 Kč
Běhací křížovka - chemické látky a směsi Běhací křížovka - chemické látky a směsi
Při této aktivitě se žáci volně pohybují (odtud název běhací křížovka 😊) po učebně, hledají otázky, které jste tam předem schovali a odpovědi dopisují do křížovky. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva o chemických látkách a směsích.Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, prázdné křížovky, úkoly/otázky k rozmístění po třídě a řešení. Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence: kompetence k učení  sociální a personální  komunikativní pracovní  Při hře v tajence vyjde „separační metody“ z toho důvodu, že na chemické směsi navazuje učivo o jejich oddělování. Další využití materiálu může být opakování na konci/začátku školního roku. 
UUCZ-363312
Chemie>Didaktické hry>8.>9.>SŠ
35.00