Běhací křížovka - chemické látky a směsi

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Při této aktivitě se žáci volně pohybují (odtud název běhací křížovka 😊) po učebně, hledají otázky, které jste tam předem schovali a odpovědi dopisují do křížovky. 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva o chemických látkách a směsích.

Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, prázdné křížovky, úkoly/otázky k rozmístění po třídě a řešení. 

Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence: 

  • kompetence k učení 
  • sociální a personální 
  • komunikativní
  • pracovní 

Při hře v tajence vyjde „separační metody“ z toho důvodu, že na chemické směsi navazuje učivo o jejich oddělování. Další využití materiálu může být opakování na konci/začátku školního roku. 

Další produkty od autora AZ materiály

421641
Biologie
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento vzdělávací materiál pro ZŠ je přichystán pro tematicky laděné vánoční hodiny (hlavně) přírodopisu. Jeho primárním
30.00 Kč
501575
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakovat a prohloubit již získané znalosti z tématu
45.00 Kč
345827
Biologie
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Při této hře žáci postupně otevírají všech 15 krabiček s úkoly nebo otázkami. Spolu s úkolem je v krabiččce většinou
35.00 Kč
343691
Biologie
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva o kostře člověka. Součástí brožury je
30.00 Kč
Běhací křížovka - chemické látky a směsi Běhací křížovka - chemické látky a směsi
Při této aktivitě se žáci volně pohybují (odtud název běhací křížovka 😊) po učebně, hledají otázky, které jste tam předem schovali a odpovědi dopisují do křížovky. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva o chemických látkách a směsích.Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, prázdné křížovky, úkoly/otázky k rozmístění po třídě a řešení. Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence: kompetence k učení  sociální a personální  komunikativní pracovní  Při hře v tajence vyjde „separační metody“ z toho důvodu, že na chemické směsi navazuje učivo o jejich oddělování. Další využití materiálu může být opakování na konci/začátku školního roku. 
UUCZ-363312
Chemie>Didaktické hry>8.>9.>SŠ
35.00