Chemické názvosloví - zvýhodněná sada karet

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
48
Velikost: 4.5 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 5. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje 8 různých sad karet na procvičení chemického názvosloví - prvky, halogenidy, hydroxidy, oxidy, sulfidy, kyseliny, soli.

 

Jak s materiálem pracovat:

1.     Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).

2.     Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (značku + název prvku).

3.     V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.

4.     Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.

5.     Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.

6.     Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které "příklady" dělaly žákům největší problém apod.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

154051
Matematika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – POZNEJ ČÍSLO Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého
26.00 Kč
961228
Matematika
6.
Skládačky
Každá aktivita obsahuje 2 sady karet. Ty slouží k procvičení základních početních operací s desetinnými čísly (sčítání
115.00 Kč
726469
Matematika
6., 7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů s desetinnými čísly na sčítání
28.00 Kč
271488
Matematika
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na úpravy výrazů pomocí
27.00 Kč
Chemické názvosloví - zvýhodněná sada karet Chemické názvosloví - zvýhodněná sada karet
Soubor obsahuje 8 různých sad karet na procvičení chemického názvosloví - prvky, halogenidy, hydroxidy, oxidy, sulfidy, kyseliny, soli. Jak s materiálem pracovat:1.     Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).2.     Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (značku + název prvku).3.     V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.4.     Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.5.     Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.6.     Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které "příklady" dělaly žákům největší problém apod.
UUCZ-888734
Chemie>Skládačky>8.>9.
135.00