CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

697825
Český jazyk
2., 3.
Didaktické hry
Tento materiál nabízí zábavný a interaktivní způsob, jak naučit děti slova opačného významu. Obsahuje kartičky
49.00 Kč
138440
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál přináší moderní metody práce: párovou spolupráci žáků a následnou diskuzi s učitelem, vennovy diagramy, rozvoj
35.00 Kč
614123
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin pro vaše žáky, který se hodí k výzdobě NÁMOŘNÍCI či LESNÍ SKŘÍTCI. Materiál je zdarma, užijte si ho!
0.00 Kč
734708
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pracovní list je určen k sebereflexi hodiny. Je laděn do vánočního období.
0.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00