CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

413341
Prvouka
1., 2.
Pracovní listy
Tento materiál vznikl v rámci první třídy, kdy děti ještě neumí číst ani psát. Využít lze i ve vyšší třídě. Výsledkem je
25.00 Kč
894623
Český jazyk - psaní
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5.
Skládačky
Učili jste se s dětmi o koloběhu vody a hledáte jednoduchou, přehlednou a zábavnou aktivitu na závěr tématu?Tato
25.00 Kč
750605
Český jazyk - psaní
2., 3., 4.
Ostatní
Materiál „Tříkrálové šifrování“ slouží k připomenutí tradice Tří králů žákům zábavnou formou prostřednictvím šifer a
35.00 Kč
924784
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Zútulněte svou třídu s rozvrhem ve stylu lesních skřítků, který pomáhá dětem lépe se zorientovat v průběhu školního dne
29.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00