CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
-10 % 59 Kč
53,1 Kč
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

687774
Informatika
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Losovací kartičky CodeWeek jsou praktickou didaktickou pomůckou (nejen) pro učitele, která usnadňuje náhodné rozdělení
0.00 Kč
586224
Český jazyk - psaní
1., 2.
Běhací diktát
Zalaminované kartičky s psacím písmem rozmístíte po třídě / chodbě. Žáci dopisují povolání do pracovního listu
29.00 Kč
-10 % 29 Kč
26,1 Kč
87468
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Didaktické hry
Hra, kterou můžete využít ve výuce českého jazyka na prvním stupni. Pokud hledáte zábavnou aktivitu pro čtenářské dílny
39.00 Kč
-10 % 39 Kč
35,1 Kč
602541
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Narozeninovník
Vyzdobte si třídu ve stylu námořníků. V materiálu najdete rozvrh hodin, karty s čísly 1-10, narozeninovník
89.00 Kč
-10 % 89 Kč
80,1 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00