CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

217503
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Materiál obsahuje 3 pracovní listy. První je vhodný ke zhodnocení vánočních prázdnin. Druhý a třetí hodnotí uplynulý
0.00 Kč
702878
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Tento materiál byl vytvořen pro žáky první třídy na začátku slabikáře, kdy se seznamují s prvními písmeny (M, P, L, A, E
45.00 Kč
595808
Český jazyk - psaní
1., 2.
Běhací diktát
Zalaminované kartičky s psacím písmem rozmístíte po třídě / chodbě. Žáci dopisují zvířata ze ZOO do pracovního listu
29.00 Kč
586282
Český jazyk - psaní
2.
Běhací diktát
Zalaminované kartičky s psacím písmem rozmístíte po třídě / chodbě. Žáci dopisují jména pohádkových bytostí do
29.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00