CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

413341
Prvouka
1., 2.
Pracovní listy
Tento materiál vznikl v rámci první třídy, kdy děti ještě neumí číst ani psát. Využít lze i ve vyšší třídě. Výsledkem je
25.00 Kč
825834
Český jazyk - gramatika
2., 3.
Běhací diktát
Kartičky s psacím písmem rozmístíte po třídě / chodbě. Žáci dopisují do pracovního listu správné řešení. Jednoduchá
29.00 Kč
734636
Český jazyk - čtení
2., 3., 4.
Běhací diktát
Tento interaktivní výukový materiál podporuje zábavné procvičování psacího písma, znalost adventních pranostik a
29.00 Kč
517
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Kartičky početní operace mají sloužit jako dekorativní učební pomůcka. Obsahují početní operace sčítání, odčítání
39.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00