CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

598830
Prvouka
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento pracovní list je navržen pro výlety do lesa, kde žáci mohou hledat různé přírodniny. Materiál je k dispozici ve
25.00 Kč
590218
Český jazyk - psaní
1., 2.
Běhací diktát
Zalaminované kartičky s psacím písmem rozmístíte po třídě / chodbě. Žáci dopisují jména kroužků do pracovního listu
29.00 Kč
517
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Kartičky početní operace mají sloužit jako dekorativní učební pomůcka. Obsahují početní operace sčítání, odčítání
39.00 Kč
138440
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál přináší moderní metody práce: párovou spolupráci žáků a následnou diskuzi s učitelem, vennovy diagramy, rozvoj
35.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>Živočichové>Obojživelníci (žáby, ...)>Ptáci>Plazi>Ryby>Savci
59.00