CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

857924
Český jazyk - čtení
2.
Běhací diktát
Procvičte s dětmi pravopis měkkých slabik dě, tě, ně, bě, pě, vě a mě zábavnou a pohádkovou formou! Tento hravý pracovní
29.00 Kč
602541
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Narozeninovník
Vyzdobte si třídu ve stylu námořníků. V materiálu najdete rozvrh hodin, karty s čísly 1-10, narozeninovník
89.00 Kč
595860
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Usnadněte si organizaci ve třídě pomocí našich praktických kartiček pro rozdělování dětí do skupin! Stačí kartičky
29.00 Kč
614123
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin pro vaše žáky, který se hodí k výzdobě NÁMOŘNÍCI či LESNÍ SKŘÍTCI. Materiál je zdarma, užijte si ho!
0.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00