CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

136622
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Pracujete ve třídě s chybou? Vytvořila jsem plakátek, který si můžete umístit do třídy a pracovat s chybou tak, aby si
0.00 Kč
138440
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál přináší moderní metody práce: párovou spolupráci žáků a následnou diskuzi s učitelem, vennovy diagramy, rozvoj
35.00 Kč
217503
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Materiál obsahuje 3 pracovní listy. První je vhodný ke zhodnocení vánočních prázdnin. Druhý a třetí hodnotí uplynulý
0.00 Kč
517
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Kartičky početní operace mají sloužit jako dekorativní učební pomůcka. Obsahují početní operace sčítání, odčítání
39.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>Živočichové>Obojživelníci (žáby, ...)>Ptáci>Plazi>Ryby>Savci
59.00