CLIL - animal classification activity

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.

Další produkty od autora Martina Teichmannová

596849
Prvouka
1., 2., 3.
Pracovní listy
Objevte radost z učení v přírodě s našimi pracovním listy do přírody! Tento materiál je ideální pro výpravy do lesa a
39.00 Kč
634535
Český jazyk - psaní
2.
Běhací diktát
Zalaminované kartičky s psacím písmem rozmístíte po třídě / chodbě. Žáci dopisují místa, kde děti trávily prázdniny do
29.00 Kč
896524
Český jazyk - čtení
2., 3.
Přípravy hodiny/lekce
Tento komplexní výukový materiál nabízí hravou a smysluplnou formou zpracování tématu koloběhu vody v souladu s
49.00 Kč
226841
Český jazyk - sloh
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Trénujete ve škole postup práce? Jednoduchá skládačka na vánoční téma, která učí žáky s tímto slohovým útvarem pracovat.
0.00 Kč
CLIL - animal classification activity CLIL - animal classification activity
CLIL lekce v angličtině přináší žákům pracovní listy, ve kterých se naučí třídit obratlovce. V lekci naleznete motivační část, párovou spolupráci, práci ve skupinách, vrstevnické učení, sebehodnocení a další moderní metody. Přeji vám i vašim žákům, ať vás práce baví! Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který propojuje cizí jazyk s přírodními vědami. Žák rozumí slovům a jednoduchým větám, které se týkají osvojených tematických okruhů (zejména má-li k dispozici vizuální oporu). Žák porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin.
UUCZ-230652
CLIL>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci
59.00