Předkládaný materiál obsahuje celkem 64 kartiček – 32 se zadáním (karta s obrázkem) a stejný počet s řešením (stejná karta bez obrázku) + přehledovými tabulkami pro žáky, do kterých zaznamenávají svůj pokrok. Jednotlivé karty jsou očíslované – pro snazší orientaci v řešení, ale také pro zaznamenávání pokroku. Karty je vhodné používat k procvičení látky, kdy si žáci sami vybírají z různých karet, a tedy i tématu, co potřebují procvičit. Sami si následně svou práci opravují podle odpovídající karty s řešením. Učitel se může o to více věnovat žákům, kteří nějaké části látky neporozuměli a potřebují ji znovu vysvětlit. Tato aktivita je vhodná pro všechny žáky (včetně žáků s SPU), učitel ji může využít nejen ve svých hodinách, ale poslouží i jako bezpracná příprava pro záskok jiného učitele. Pro delší životnost doporučuji kartičky se zadáním a s řešením zalaminovat.
Tento vzdělávací materiál slouží k procvičování a prohlubování znalostí v dané problematice. V případě potřeby mohou žáci sami požádat buď spolužáky, nebo učitele o pomoc. Brožuru lze využít vcelku nebo jako jednotlivé listy/kartičky.