Hádej, kdo jsem! (výrazné osobnosti 18. století)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 459.39 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 9. 2024
Sdílet:

Hádej, kdo jsem?

Pro koho: 8. ročník (případně 9. ročník)

Styl práce: samostatná nebo skupinová

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

Materiál rozvíjí kompetence:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problémů
  • kompetence komunikativní
  • kompetence sociální a personální

Žáci mají za úkol z fiktivního ,,dopisu" či ,,doznání" přijít na to, o kterou významnou osobnost se jedná. Stanou se detektivy a prostřednictvím vodítek, která naleznou v textu, mají přijít na to, o kom je v něm psáno.

Žáci si s pomocí aktivity zopakují a prohloubí dané učivo, zapojí dovednost logického myšlení a trénují práci s textem.

Petr Veliký (možno jako ukázku stáhnout zdarma), Kateřina Veliká, Marie Terezie, Josef II., Napoleon

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

859181
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: druhý stupeň ZŠ Formy výuky: samostatná, skupinová, celá třída Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
30.00 Kč
608197
Dějepis
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: devátá třída Styl práce: samostatná práce + práce ve skupinách Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
35.00 Kč
729637
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pro koho: šestá třída Styl práce: samostatná, skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Pomůcky
45.00 Kč
754652
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: osmá třída Styl práce: samostatná, celá třída, ve skupinách Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
40.00 Kč
Hádej, kdo jsem! (výrazné osobnosti 18. století) Hádej, kdo jsem! (výrazné osobnosti 18. století)
Hádej, kdo jsem? Pro koho: 8. ročník (případně 9. ročník) Styl práce: samostatná nebo skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů kompetence komunikativní kompetence sociální a personální Žáci mají za úkol z fiktivního ,,dopisu" či ,,doznání" přijít na to, o kterou významnou osobnost se jedná. Stanou se detektivy a prostřednictvím vodítek, která naleznou v textu, mají přijít na to, o kom je v něm psáno. Žáci si s pomocí aktivity zopakují a prohloubí dané učivo, zapojí dovednost logického myšlení a trénují práci s textem. Petr Veliký (možno jako ukázku stáhnout zdarma), Kateřina Veliká, Marie Terezie, Josef II., Napoleon
UUCZ-75468
Dějepis>Ostatní>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ
39.00