Hádej, kdo jsem! (výrazné osobnosti 18. století)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 459.39 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 9. 2024
Sdílet:

Hádej, kdo jsem?

Pro koho: 8. ročník (případně 9. ročník)

Styl práce: samostatná nebo skupinová

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

Materiál rozvíjí kompetence:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problémů
  • kompetence komunikativní
  • kompetence sociální a personální

Žáci mají za úkol z fiktivního ,,dopisu" či ,,doznání" přijít na to, o kterou významnou osobnost se jedná. Stanou se detektivy a prostřednictvím vodítek, která naleznou v textu, mají přijít na to, o kom je v něm psáno.

Žáci si s pomocí aktivity zopakují a prohloubí dané učivo, zapojí dovednost logického myšlení a trénují práci s textem.

Petr Veliký (možno jako ukázku stáhnout zdarma), Kateřina Veliká, Marie Terezie, Josef II., Napoleon

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

919933
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Pro koho: 5. - 9. třída Styl práce: skupinová práce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Výukový
28.00 Kč
920001
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: 5. - 9. třída Styl práce: skupinová práce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Žáci ve
25.00 Kč
421538
Dějepis
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Průmyslová revoluce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k
45.00 Kč
604453
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: šestá třída, první ročník osmiletého gymnázia Styl práce: samostatná, ve skupinách Typ materiálu: vzdělávací
45.00 Kč
Hádej, kdo jsem! (výrazné osobnosti 18. století) Hádej, kdo jsem! (výrazné osobnosti 18. století)
Hádej, kdo jsem? Pro koho: 8. ročník (případně 9. ročník) Styl práce: samostatná nebo skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení kompetence k řešení problémů kompetence komunikativní kompetence sociální a personální Žáci mají za úkol z fiktivního ,,dopisu" či ,,doznání" přijít na to, o kterou významnou osobnost se jedná. Stanou se detektivy a prostřednictvím vodítek, která naleznou v textu, mají přijít na to, o kom je v něm psáno. Žáci si s pomocí aktivity zopakují a prohloubí dané učivo, zapojí dovednost logického myšlení a trénují práci s textem. Petr Veliký (možno jako ukázku stáhnout zdarma), Kateřina Veliká, Marie Terezie, Josef II., Napoleon
UUCZ-75468
Dějepis>Ostatní>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ
39.00