Julius Caesar - Padouch nebo hrdina?

Předmět:
Počet stran:
3
Velikost: 2.32 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Miroslav Hauk
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2023
Sdílet:

Tento materiál obsahuje 2 aktivity, které se dají využít jak odděleně, tak dohromady v rámci 1 vyučovací hodiny. Obě pracují s otázkou, zda můžeme na G. J. Caesara nahlížet jako na kladnou či zápornou postavu. Právě díky tomuto na první pohled kontroverznímu škatulkování můžeme s žáky dojít k diskusi nad mnoha dalšími otázkami, které je možné použít jako reflexi na závěr aktivity/aktivit např. V první aktivitě žáci svým úsudkem rozhodují o tom, zda byl Caesar ryze padouch či hrdina, zatímco druhá aktivita nabízí možnost vytvořit medailonek této osoby, kde žák popíše vlastní názor na tuto historickou postavu. Obě aktivity jsou tak stěžejně zaměřeny na žákův úsudek, i když jsou i bohaté na faktografické znalosti.

Další produkty od autora Miroslav Hauk

358055
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Metoda ano/ne je výborná pro práci s žákovými prekoncepty a zároveň také rozvíjí vlastní myšlení a schopnost vyhledávat
30.00 Kč
704000
Dějepis
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Historické Bingo slouží pro žáky 8. ročníku k procvičení pojmů z oblasti dějin Anglie a jejich amerických kolonií (+
29.00 Kč
702898
Dějepis
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Historické Bingo slouží pro žáky 8. ročníku k procvičení pojmů z oblasti dějiny Francie, Ruska a Anglie v 17. a 18
29.00 Kč
Julius Caesar - Padouch nebo hrdina? Julius Caesar - Padouch nebo hrdina?
Tento materiál obsahuje 2 aktivity, které se dají využít jak odděleně, tak dohromady v rámci 1 vyučovací hodiny. Obě pracují s otázkou, zda můžeme na G. J. Caesara nahlížet jako na kladnou či zápornou postavu. Právě díky tomuto na první pohled kontroverznímu škatulkování můžeme s žáky dojít k diskusi nad mnoha dalšími otázkami, které je možné použít jako reflexi na závěr aktivity/aktivit např. V první aktivitě žáci svým úsudkem rozhodují o tom, zda byl Caesar ryze padouch či hrdina, zatímco druhá aktivita nabízí možnost vytvořit medailonek této osoby, kde žák popíše vlastní názor na tuto historickou postavu. Obě aktivity jsou tak stěžejně zaměřeny na žákův úsudek, i když jsou i bohaté na faktografické znalosti.
UUCZ-336489
Dějepis>Didaktické hry>Pracovní listy>6.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00